Przetargi.pl
"Zakup energii elektrycznej”

Gmina Jedlina-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 58330 Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8455215; 8455216; 8855054 , fax. 74 8855269
  • Data zamieszczenia: 2017-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlina-Zdrój
    ul. Poznańska 2
    58330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8455215; 8455216; 8855054, fax. 74 8855269
    REGON: 89071820200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Zakup energii elektrycznej”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2017 r., poz. 220) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. 2) Gmina Jedlina-Zdrój – Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu niżej wymienionych jednostek: a) Centrum Kultury ul. Piastowska Nr 13 w Jedlinie-Zdrój, b) Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Piastowska Nr 11 w Jedlinie-Zdrój, c) Miejska Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka ul. Jana Pawła II Nr 5 w Jedlinie-Zdroju, d) Gimnazjum Miejskie im. Jana Pawła II ul. Słowackiego Nr 5 w Jedlinie -Zdroju. Gmina Jedlina-Zdrój oraz wyżej wymienione jednostki organizacyjne, będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Przedmiot zamówienia nie obejmuje dystrybucji energii elektrycznej. 4) W celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: I. Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ – oświetlenie uliczne. Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ nastąpi w oparciu o poniższe zasady: a) Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w Załączniku Nr 1 – oświetlenie uliczne w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2019 r. wynosi: 858.394,00 kWh, w tym: - w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r. – 214.598,50 kWh, - w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. – 429.197,00 kWh, - w okresie od 01.01.2019 r. do 30.06.2019 r. – 214.598,50 kWh. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego Załącznik Nr 2 do projektu umowy. b) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego. II. Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ – pozostałe obiekty. Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ nastąpi w oparciu o poniższe zasady: a) Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w Załączniku Nr 1 - pozostałe obiekty w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2019 r. wynosi: 459.150,00 kWh, w tym: - w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r. – 114.787,50 kWh, - w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. – 229.575,00 kWh, - w okresie od 01.01.2019 r. do 30.06.2019 r. – 114.787,50 kWh. b) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego Załącznik Nr 2 do projektu umowy. c) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zwiększeniu w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych Odbiorców końcowych. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w Załączniku Nr 1 do SIWZ) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców końcowych, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani Odbiorców końcowych żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub poszczególni Odbiorcy końcowi zakupią od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, wskazana w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości punktów poboru energii, zwanych dalej „PPE” dla poszczególnych Odbiorców końcowych, zmianą grupy taryfowej w obrębie grup taryfowych objętych przetargiem, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych PPE. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Deklarowane w Załączniku Nr 1 do SIWZ zużycie energii elektrycznej jest wielkością szacunkową i służy wyłącznie do obliczenia ceny oferty. 6) Zamawiający informuje, iż proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny. Obecnym sprzedawcą energii jest WM MALTA Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Budowlanych Nr 4, 41-303 Dąbrowa Górnicza za wyjątkiem siedmiu punktów poboru, wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ, których sprzedawcą energii jest TAURON Sprzedaż Sp. z o.o. ul. Łagiewnicka Nr 60, 30-417 Kraków. 2. Z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia do 30.06.2019 r. Jednak nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych aktualnie obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej lub aktualnie obowiązujących umów o świadczenie umowy kompleksowej, na podstawie której dotychczas Zamawiający kupował energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD. Niniejszy warunek stosuje się oddzielnie dla każdego punktu poboru energii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach