Przetargi.pl
Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy Kłodawa woj. lubuskie z częściowym wykorzystaniem powierzonych środków transportu należących do Zamawiającego

Gmina Kłodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 66-415 Kłodawa, ul. Gorzowska 40
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7216665, 7216670 , fax. (095) 721 66 60
  • Data zamieszczenia: 2015-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
    ul. Gorzowska 40 40
    66-415 Kłodawa, woj. lubuskie
    tel. 095 7216665, 7216670, fax. (095) 721 66 60
    REGON: 00054206600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy Kłodawa woj. lubuskie z częściowym wykorzystaniem powierzonych środków transportu należących do Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy Kłodawa woj. lubuskie z częściowym wykorzystaniem powierzonych środków transportu należących do Zamawiającego. Szacunkowa liczba dzieci i uczniów, które będą dowożone do placówek oświatowych: Zespół Szkół w Kłodawie: - Santocko, Mironice - 54 osoby - Chwalęcice - 55 osoby - Łośno, Lipy, Mszaniec - 45 osób Przedszkole w Kłodawie: - Santocko, Mironice - 4 osoby - Chwalęcice - 1 osoba - Łośno, Lipy - 6 osób Zespół Szkół w Różankach: - Santoczno, Rybakowo, Zdroisko - 49 osób - Wojcieszyce, Różanki Szklarnia - 100 osób Przedszkole w Różankach: - Santoczno, Rybakowo, Zdroisko - 10 osób Trasy przejazdu, liczbę i godziny kursów określa załącznik nr 10 do SIWZ. Usługi objęte przedmiotem zamówienia publicznego odbywać się w ramach regularnej komunikacji autobusowej. Przewóz uczniów do placówek oświatowych musi być zapewniony nieprzerwanie we wszystkie dni funkcjonowania placówek oświatowych z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. Organizacja roku szkolnego jest uregulowana rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 ze zm.). Dowozy muszą rozpocząć się w takim czasie, aby uczniowie mogli rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z planem zajęć. Zamawiający zastrzega, iż sobie ewentualną zmianę kursów, które mogą wynikać z organizacji roku szkolnego w danej placówce, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości uczniów, likwidacji placówek oświatowych, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc. W przypadku awarii autobusów, Wykonawca musi zapewnić na swój koszt w ciągu 30 minut inny pojazd, który zapewni przewóz wszystkich uczniów na danej trasie. Wykonawca na każdej trasie podczas przewozu musi zapewnić na własny koszt opiekę nad przewożonymi uczniami (na 1 autobus 1 pełnoletni opiekun) niezależnie od kierowcy. Opiekun zobowiązany musi być do aktywnego sprawowania opieki, przeprowadzania uczniów przez jezdnię. Opiekun niezwłocznie musi zgłosić dyrektorowi danej placówki niewłaściwe i niebezpieczne zachowania uczniów. Zamawiający wymaga, aby wsiadanie i wysiadanie pasażerów odbywało się w wyznaczonym, oznakowanym miejscu lub zatoczce autobusowej przed budynkiem placówki oświatowej. Rozliczenie przewozów uczniów będzie odbywać się w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych szkolnych. Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. Wykonawca na czas trwania zamówienia zobowiązany jest przejąć w dzierżawę od Zamawiającego będące jego własnością następujące środki transportu: a) Autobus - marka: AUTOSAN poj. 4116 cm3, numer rejestracyjny - FGW 33JS, rok produkcji 2007, liczba miejsc 58, który będzie obsługiwał placówkę oświatową w Kłodawie, b) Autobus - marka: JELCZ poj. 4580m cm3, nr rejestracyjny - FGW S602, rok produkcji 2003, liczba miejsc 42, który będzie obsługiwał placówkę oświatową w Różankach. Dodatkowo Wykonawca na swój koszt musi zapewnić 2 (dwa) autobusy z minimum 45 miejscami siedzącymi, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2006 roku. Jeden będzie obsługiwał placówkę oświatową w Kłodawie, natomiast drugi będzie stanowił rezerwę. Wykonawca zobowiązany będzie uiszczać na rzecz Zamawiającego miesięczny czynsz za każdy dzierżawiony środek transportu w kwocie 1 000,00 zł netto. Czynsz nie będzie pobierany za miesiące lipiec i sierpień. W/w środki transportu zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Obowiązkiem Wykonawcy będzie sprawdzenie ich stanu technicznego i dokonanie na własny koszt ewentualnych napraw. Jeśli przekazane środki transportu nie będą mogły być naprawione do czasu rozpoczęcia świadczenia usługi, wówczas Wykonawca do czasu ich naprawy ma obowiązek zapewnić własne środki transportu. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie na swój koszt utrzymywał wydzierżawione środki transportu w należytym stanie technicznym, spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób. Wszystkie koszty związane z zakupem paliwa i eksploatacją wydzierżawionych pojazdów będzie ponosił Wykonawca. Wykonawca na własny koszt będzie musiał zapewnić badania techniczne wydzierżawionych pojazdów. Koszty związane z wykupem polis OC i NW będzie pokrywał Zamawiający i obciążał nimi Wykonawcę na podstawie faktycznie poniesionych kosztów proporcjonalnie do czasu realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klodawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach