Przetargi.pl
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjów Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2016/2017 oraz dowóz uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej, w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego.

Gminny Zarząd Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 34-220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8749755 , fax. 33 8749753
  • Data zamieszczenia: 2016-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Placówek Oświatowych
    ul. Szpitalna 3 3
    34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie
    tel. 33 8749755, fax. 33 8749753
    REGON: 12057871400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjów Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2016/2017 oraz dowóz uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej, w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup biletów miesięcznych, w oparciu a Art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami transportu publicznego zbiorowego (Dz. U. z 2012 r. poz. 1138 z późn. zm.) na przewóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Maków Podhalański oraz dowóz uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie I: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2016/2017, poprzez zakup biletów miesięcznych w transporcie regularnym. Zadanie II: Dowóz uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego. AD. Zadania I. Okres świadczenia usług: od dnia 01.09.2016 r., do dnia 30.06.2017 r. Dowóz odbywać będzie się codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od nauki. Dowóz obejmuje trasy: Do Zespołu Szkół w Makowie Podhalańskim: przywóz uczniów do szkoły na godz. 7:50 - rozpoczęcie lekcji 8:00 Trasa I: Maków Dolny - Maków Szkoła - odjazd z przystanku 7:40 3 km x 2 = 6 km 13 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:30 Trasa II: Osiedle Jurki przez Makowską Górę - Maków Szkoła - odjazd z przystanku 7:20 5 km x 2 =10 km 21 uczniów Os. Jurki - 2 uczniów Os. Bryndze - 9 uczniów Os. Koziany - 1 uczeń Os. Makowska Góra - 9 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:30 ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA: że w okresie zimowym ze względu na złe warunki atmosferyczne kurs na trasie Makowska Góra - Osiedle Jurki może zostać zawieszony. Trasa III: Żarnówka Sobaniaki - Maków Szkoła - odjazd z przystanku 7:35 4 km x 2 = 8 km 6 uczniów Żarnówka Sobaniaki - 6 uczniów - odjazd z przystanku 7:35 Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:30 Do Zespołu Szkół w Białce: przywóz uczniów do szkoły na godz. 7:30 - rozpoczęcie lekcji 7:35 Trasa IV: Żarnówka Biblioteka - Szkoła Białka - odjazd z przystanku 7:00 9 km x 2 = 18 km 18 uczniów w tym: Żarnówka Biblioteka - 7 uczniów Żarnówka Kościół - 5 uczniów Żarnówka OSP - 6 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:05 Trasa V: Żarnówka Pętla - Szkoła Białka - odjazd z przystanku 6:55 13 km x 2 = 26 km 28 uczniów w tym: Żarnówka Pętla - 10 uczniów Żarnówka Potoki - 3 uczniów Wieprzec OSP - 11 uczniów Wieprzec Brzany - 2 uczniów Kojszówka Pustki - 2 uczeń Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:05 Trasa VI: Białka u Gronia - Szkoła Białka - odjazd z przystanku 7:20 3 km x 2 = 6 km 7 uczniów w tym: Białka u Gronia - 3 uczniów Białka Marszałkowa - 2 uczniów Białka Górna - 2 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:05 Do Zespołu Szkół w Grzechyni: przywóz uczniów do szkoły godz. 8:20 - rozpoczęcie lekcji 8:30 Trasa VII: Grzechynia Drwalówka - Grzechynia Szkoła - odjazd z przystanku 8:10 3 km x 2 = 6 km 4 uczniów Grzechynia Drwalówka - Polana - 4 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach 13:00 Trasa VIII: Grzechynia Polana - Grzechynia Szkoła - odjazd z przystanku 8:15 3,5 km x 2 = 7 km 7 uczniów Grzechynia Drwalówka - Polana - 7 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach 1450 Do Zespołu Szkół w Juszczynie: przywóz uczniów do szkoły na godz. 7:45 - rozpoczęcie lekcji godz. 8:00 Trasa IX: Kojszówka Pętla - Juszczyn Szkoła - odjazd z przystanku 7:30 4,2 km x 2 = 8,4 km 10 uczniów w tym: Kojszówka Pętla - 3 uczniów Kojszówka Remiza - 5 uczniów Kojszówka Dolne Zagrody - 2 uczeń Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:10, 15:05 (odwóz połączony Juszczyn Zgudy - Kojszówka) Trasa X: Juszczyn Przysłop - Juszczyn Szkoła 7,1 km x 2 = 14,2 km 27 uczniów Semestr I tj. od 01.09.2016 r. do 27.01.2017 r. - I zmiana odjazd z przystanku godz.7:10 Juszczyn Przysłop - 10 uczniów Juszczyn Polany - 11 uczniów Juszczyn Huta - 5 uczniów Juszczyn Cadyń Górna - 1 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:10, 15:05 Semestr I tj. od 01.09.2016 r. do 27.01.2017 r. - II zmiana odjazd z przystanku godz. 9:50 8 uczniów Juszczyn Przysłop - 1 uczniów Juszczyn Polany - 2 uczniów Juszczyn Cadyń Górna - 5 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 15:05 Semestr II tj. od 13.02.2017 r. do 30.06.2017 r. - I zmiana odjazd z przystanku godz. 7:10 25 uczniów Juszczyn Przysłop - 8 uczniów Juszczyn Polany - 9 uczniów Juszczyn Huta - 3 uczniów Juszczyn Cadyń Górna - 5 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:10, 15:05 Semestr II tj. od 13.02.2017 r. do 30.06.2017 r. - II zmiana odjazd z przystanku godz. 9:50 10 uczniów Juszczyn Przysłop - 3 uczniów Juszczyn Polany - 4 uczniów Juszczyn Huta - 2 uczniów Juszczyn Cadyń Górna - 1 uczeń Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 15:05 Trasa XI: Juszczyn Zgudy - Juszczyn Szkoła 3 km x 2 = 6 km Semestr I tj. od 01.09.2016 r. do 27.01.2017 r. - I zmiana odjazd z przystanku godz. 7:35 12 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:10, 15:05 (odwóz połączony z Juszczyn Zgudy - Kojszówka) Semestr I tj. od 01.09.2016 r. do 27.01.2017 r. - II zmiana odjazd z przystanku godz. 10:20 12 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 15:05 (odjazd połączony Juszczyn Zgudy - Kojszówka). Semestr II tj. od 13.02.2017 r. do 30.06.2017 r. - I zmiana odjazd z przystanku godz. 7:35 5 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:10, 15:05 (odjazd połączony Juszczyn Zgudy - Kojszówka) Semestr II tj. od 13.02.2017 r. do 30.06.2017 r. - II zmiana odjazd z przystanku godz. 10:20 5 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 15:05 (odjazd połączony Juszczyn Zgudy - Kojszówka) Do Szkoły Podstawowej w Żarnówce: przywóz uczniów do szkoły na godz. 8:15 - rozpoczęcie lekcji godz. 8:20 Trasa XII: Żarnówka OSP - Żarnówka Szkoła - odjazd z przystanku godz. 8:00 3,5 km x 2 = 7,0 km (autobus nr 1) 38 uczniów (klasa 0 - III) Żarnówka OSP - 10 uczniów Żarnówka Kościół - 15 uczniów Żarnówka Biblioteka - 13 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:30 3x w tygodniu 14:10 2x w tygodniu Dwa razy w tygodniu liczba uczniów w autobusie wynosić będzie 47: Żarnówka OSP - 12 uczniów Żarnówka Kościół - 16 uczniów Żarnówka Biblioteka - 19 uczniów Trasa XIII: Żarnówka OSP - Żarnówka Szkoła - odjazd z przystanku godz. 8:00 3,5 km x 2 = 7 km (autobus nr 2) 23 uczniów (klasa IV - VI ) Żarnówka OSP - 4 uczniów Żarnówka Kościół - 6 uczniów Żarnówka Biblioteka - 13 uczniów Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 15:05 Dwa razy w tygodniu liczba uczniów w autobusie wynosić będzie 14: Żarnówka OSP - 2 uczniów Żarnówka Kościół - 5 uczniów Żarnówka Biblioteka - 7 uczniów W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zadania zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów po uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. W ramach usług transportowych Wykonawca ma zapewnić na wszystkich trasach Opiekuna uczniom. Zmiany wynikające z organizacji roku szkolnego będą wprowadzane aneksem do umowy z Wykonawcą. Ad. Zadania II: Dowóz obejmuje trasy: Trasa I: Zespół Szkół Grzechynia - Zespół Szkół Maków Podhalański - basen Sucha Beskidzka 10,4 km x 2 = 20,8 km Poniedziałek: wyjazd z Zespołu Szkół Grzechynia godz. 9:25 - 15 uczniów + 1 opiekun przez Zespół Szkół Maków Podhalański godz. 9:40 - 30 uczniów + 2 opiekunów Wyjazd z basenu w Suchej Beskidzkiej godz. 11:15 Trasa II: Zespół Szkół Białka - Zespół Szkół Juszczyn - Basen Sucha Beskidzka 15 km x 2 = 30 km Wtorek: wyjazd z Zespołu Szkół Juszczyn godz. 7:50 - 15 uczniów + 1 opiekun przez Zespół Szkół Białka godz. 8:00 - 15 uczniów + 1 opiekun Wyjazd z basenu w Suchej Beskidzkiej godz.9:45 W części dotyczącej dowozu uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego opiekę nad uczniami podczas dowozu zapewni Zamawiający. Dzienna ilość kilometrów dowozu uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej: Poniedziałek = 20,8 km Wtorek = 30 km Miesięczna ilość kilometrów dowozu uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej: Wrzesień 2016 r. ( 4 pn. ; 4 wt.) = 203,2 km Październik 2016 r. ( 5 pn. ; 4 wt. ) = 224,0 km Listopad 2016 r. ( 4 pn. ; 4 wt. ) = 203,2 km Grudzień 2016 r. ( 3 pn. ; 3 wt. ) = 152,4 km Styczeń 2017 r. ( 4 pn. ; 4 wt. ) = 203,2 km Luty 2017 r. ( 3 pn. ; 3 wt. ) = 152,4 km Marzec 2017 r. ( 4 pn. ; 4 wt. ) = 203,2 km Kwiecień 2017 r. ( 3 pn. ; 4 wt. ) = 182,4 km Maj 2017 r. ( 4 pn. ; 5 wt. ) = 233,2 km Czerwiec 2017 r. ( 4 pn. ; 4 wt. ) = 203,2km Razem km = 1960,4 km ~1960 km Zmiany wynikające z organizacji roku szkolnego będą wprowadzane aneksem do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie przewidzianej zgodnie z Art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia: w kwocie 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie: poręczeń bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - należy umieścić w oryginale wewnątrz koperty, w której złożono ofertę. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Nr rachunku bankowego: Bank Spółdzielczy Jordanów oddział w Makowie Podhalańskim 39 8799 0001 0010 0100 0778 0009 Tytuł wpłaty: Wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne nr GZPO.271.1.2.2016.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Serwis
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.makow-podhalanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach