Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny ogłasza przetarg
- Adres: 90924 Łódź, ul. Żeromskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 631 38 68 , fax. 42 631 28 79
- Data zamieszczenia: 2017-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny
ul. Żeromskiego 116
90924 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 631 38 68, fax. 42 631 28 79
REGON: 158300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup aparatury dla Katedry Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem postępowania jest zakup aparatury dla Katedry Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Specyfikacja techniczna” stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Przedmiot postępowania musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Nie może być przedmiotem ekspozycji. Nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 4.Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane takim urządzeniom przez obowiązujące prawo oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terenie UE. 5.Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 6.Przedmiot postępowania obejmuje także: a)zakup i dostawę przedmiotu zamówienia do Katedry Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego znajdującego się przy ulicy Żeromskiego 116. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być zapakowany w oryginale opakowanie producenta, b)załadunek, transport i rozładunek we wskazanym miejscu przez Zamawiającego w jego siedzibie, c)instalację, uruchomienie przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego we wskazanym miejscu, d)przeprowadzenie szkolenia w zakresie prawidłowej obsługi aparatury i oprogramowania dla użytkowników, e)świadczenie usług serwisowych i pomoc techniczną przez cały okres gwarancji. Okres gwarancji wynosi: - część nr 1 – co najmniej 24 miesiące, - część nr 2 – co najmniej 12 miesięcy od dnia dostarczenie przedmiotu umowy i podpisania bez uwag protokołu odbioru. W przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty (Kryteria oceny ofert opisane w rozdziale 15 SIWZ). Miejscem wykonywania napraw gwarancyjnych jest siedziba Zamawiającego, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to inne miejsce. W przypadku naprawy gwarancyjnej poza siedzibą Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia od dnia jego wydania Wykonawcy do dnia jego odebrania przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. W przypadku świadczenia serwisu gwarancyjnego przez autoryzowany serwis Producenta urządzenia, Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty (Kryteria oceny ofert opisane w rozdział 15 SIWZ – dotyczy części nr 1). 7.Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Modele wzorcowe stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi Zamawiającego. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć aparaturę o parametrach, wydajności, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w modelu określonym w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa przyrządów pomiarowych, optycznych i diagnostycznych.
Dodano: 2024-03-29 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Dodano: 2024-03-27 - Dostawa systemu do automatycznego zakręcania i odkręcania oraz skanowania probówek
Dodano: 2023-12-14 - Dostawa chłodziarki z osuszaczem dla potrzeb działań związanych poszukiwaniem związków aktywnych biologicznie
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa pomocy dydaktycznych (technik farmaceutyczny) dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łowiczu
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa pomocy dydaktycznych (technik farmaceutyczny) dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łowiczu
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenie pracowni zawodowych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łowiczu
Dodano: 2023-06-30 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, testów, wskaźników i odczynników na potrzeby projektu pn. „Opracowanie opatrunku wchłanialnego (...)"
Dodano: 2023-06-22 - Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla Instytuty Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2023-04-18 - Zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, na potrzeby projektu pn. "Międzynarodowe Centrum Badań Innowacyjnych Biomateriałów (ICRI-BioM). Międzynarodowa Agenda Badawcza”
Dodano: 2023-04-11