Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy ul. Nowowierzbowej w Zawierciu.

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2016-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy ul. Nowowierzbowej w Zawierciu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu przy ul. Nowowierzbowej w Zawierciu. Zakres robót obejmuje: a) Branżę budowlaną: krawężniki betonowe 15x30cm - 18,00 mb; krawężniki betonowe 15x22 cm - 22,00 mb; obrzeża betonowe 30x8 cm - 627,00 mb; obrzeża betonowe 30x6 cm - 78,00mb; nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 8 cm( kostka szara) - 781,00 m?; podbudowa z kruszywa łamanego - 338,00 m?; nawierzchnia z poliuretanu - 69,00 m?; nawierzchnia z poliuretanu - 338,00 m?; montaż piłkochwytów siatka z linki polipropylenowej wys. 4 m na słupkach stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo ? 60x3mm zakotwionych w stopach fundamentowych betonowych - 312m?; montaż urządzeń siłowni - 5 kpl; dostawa i montaż ławek z oparciem -13 szt; dostawa i montaż koszy na śmieci - 8 szt; ścinanie drzew - 10 szt; wykonanie trawników - 1.445m? oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. b) Branże elektryczną: ułożenie rur osłonowych PVC - 100mb; układanie kabli YAKY 5X16mm2 - 250mb; słupy oświetleniowe - 5 szt; oprawy oświetleniowe - 5 szt; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: ­ przedmiar robót, ­ dokumentacja projektowa (budowlano-wykonawcza), ­ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Ponadto obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. Tam gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany z pomocą norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowane normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy PZP. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz wymaganiom specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i SIWZ. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji oraz minimum 36-miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Ponadto Zamawiający zwraca uwagę, iż zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym teren, na którym realizowane będzie niniejsze zamówienie należy do następującym właścicieli: Gmina Zawiercie - działki 155/1, 155/5, 162 Spółdzielnia Mieszkaniowa Zawiercie - działka 140/2 Wspólnota Mieszkaniowa - działka 155/2, 155/4 Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego - działka 41/6, natomiast zakres robót budowlanych obejmuje wyłącznie teren, na którym znajdują się działki należące do Gminy Zawiercie, tj.: działki o numerach: 155/1, 155/5, 162. Zakres robót wyznacza przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU Bank PEKAO S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805. z dopiskiem: Zagospodarowanie terenu przy ul. Nowowierzbowej w Zawierciu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach tj: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz`.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), - należy złożyć w oryginale najpóźniej wraz z ofertą (oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w taki sposób, aby nie naruszyć integralności oferty, a jednocześnie umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp - np. umieszczony w koszulce lub osobnej kopercie. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji (na roboty budowlane, sprzęt i urządzenia)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach