Przetargi.pl
zadanie inwestycyjne pn.„Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Sandomierzu – etap II" realizowane w ramach projektu„Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju“współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5“ Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich“ Osi VI „Rozwój miast“ RPO Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 .

Gmina Sandomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 815 41 00, , fax. 15 815 41 01
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sandomierz
    Plac Poniatowskiego 3
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 815 41 00, , fax. 15 815 41 01
    REGON: 83040992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sandomierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zadanie inwestycyjne pn.„Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Sandomierzu – etap II" realizowane w ramach projektu„Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju“współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5“ Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich“ Osi VI „Rozwój miast“ RPO Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. „Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Sandomierzu – etap II“ realizowane w ramach projektu „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju“współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5“ Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich“ Osi VI „Rozwój miast“ RPO Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 . Wykaz głównych elementów zagospodarowania, objętych zamówieniem: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót – stanowiąca Rozdział II SIWZ. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji inwestycji przewidzianej projektem budowlanym. Inwestycję objętą zamówieniem określa się jako: ,,Etap II’ (wg załącznika graficznego do SIWZ – Rozdział II SIWZ). Dokumentacja budowlana (w tym projekt budowlany/wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót) opracowana została w pełnym zakresie, dla inwestycji w docelowym kształcie. Na potrzeby niniejszego zamówienia należy ją wykorzystać jedynie w niezbędnym zakresie, pozwalającym na realizację Etapu II zadania. Zestawienie głównych robót budowlanych podane zostało w przedmiarze robót. W/w zestawienie (poszczególne pozycje przedmiarowe) ma charakter jedynie pomocniczy. Wykonawca oświadcza, że uwzględnił i wycenił wszystkie elementy niezbędne do realizacji i użytkowania ( zgodnie z art. 55 Prawa Budowlanego) Etapu II zadania inwestycyjnego. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania przetargowego stanowią integralną część SIWZ (w odniesieniu do Etapu II zadania). W przypadku rozbieżności pomiędzy postanowieniami zawartymi w poszczególnych dokumentach, strony umowy przyjmują następującą hierarchię ważności dokumentów: 1) Umowa, 2) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 3) Dokumentacja projektowa, 4) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) Oferta Wykonawcy. Wykaz głównych robót budowlanych i pozostałych elementów, objętych zadaniem: I. Część architektoniczna: 1.Roboty budowlane w zakresie kompleksowej budowy (roboty nawierzchniowe, schody, zieleń , mała architektura), II. Część instalacyjna: 1. Oświetlenia parku, 2. Monitoring, 3.Instalacja nawadniająca. UWAGA: Zamawiający zmienia drewno egzotyczne iroko przewidziane w projekcie na ławki parkowe i leżaki na materiały kompozytowe stanowiące mieszaninę drewna i tworzywa sztucznego z zachowaniem kolorystyki jak w projekcie. Dokumentacja budowlana w wersji elektronicznej (projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacje techniczne - stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Rozdział II SIWZ. Wskazanym jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie realizowane zadanie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Rozdziale II SIWZ (dokumentacja techniczna) oraz w Rozdziale III SIWZ (projekt umowy). Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm) osób wykonujących czynności: - roboty budowlane, w tym m.in. instalacyjne elektryczne, brukarskie, - roboty pomocnicze i porządkowe. (wymagania dot. zatrudnienia osób na umowę o pracę zawiera § 7 projektu umowy). Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. robót związanych z ułożeniem nawierzchni oraz wbudowaniu warstw w konstrukcji chodników, alejek i ciągów pieszych na terenie inwestycji oraz schodów. - Zgodnie z art. 36 b Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia projektu umowy – stanowiącego Rozdział III SIWZ (§14 projektu umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert - wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia: 06.08.2018r do godz. 10:00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem, na konto Urzędu Miejskiego w Sandomierzu w Banku Spółdzielczym, Nr 15 9429 0004 2001 0000 1300 0028 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się wpływ pieniędzy na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4.Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis „WADIUM” - Przetarg na zadanie inwestycyjne pn.: „Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Sandomierzu – etap II“ realizowane w ramach projektu„Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju“współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5“ Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich“ Osi VI „Rozwój miast“ RPO Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 . 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt 2, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu (w oddzielnej kopercie) potwierdzający wniesienie wadium. Ponadto zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu, o którym mowa powyżej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium (oryginału) z ofertą. 6. Z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zwrot wadium wszystkim wykonawcom nastąpi niezwłocznie po: 1) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) unieważnieniu postępowania, 7. Zwrot wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 23 - wg zał. nr 3 do SIWZ, a w przypadku, gdy wykonawca jest członkiem grupy kapitałowej – listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach