Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Żychlin w wysokości 2.808.504 zł

Gmina Żychlin ogłasza przetarg

  • Adres: 99-320 Żychlin, Barlickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 3512032 , fax. 24 3512031
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żychlin
    Barlickiego 15
    99-320 Żychlin, woj. łódzkie
    tel. 24 3512032, fax. 24 3512031
    REGON: 61101551400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazychlin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Żychlin w wysokości 2.808.504 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa bankowa w zakresie zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Żychlin w wysokości 2.808.504 zł a) Rodzaj waluty: PLN; b) Kwota kredytu: 2.808.504 zł (słownie zł: dwa miliony osiemset osiem tysięcy pięćset cztery złote); c) Okres kredytowania: 19 lat; d) Karencja w spłacie kredytu: do 31 grudnia 2019 roku; e) Spłata kredytu : rocznie i kwartalnie począwszy od 31.03.2020 r. f) Spłata kapitału i odsetek po upływie karencji w okresach rocznych i kwartalnych jak poniżej: w dniu 31.03.2020 r. do kwoty 10.000 zł; Rok 2020– 10.000 zł; w dniu 31.03.2021 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.06.2021 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.09.2021 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 20.12.2021 r. do kwoty 43.725zł Rok 2021– 174.906 zł; w dniu 31.03.2022 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.06.2022 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.09.2022 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 20.12.2022 r. do kwoty 43.725zł Rok 2022– 174.906 zł; w dniu 31.03.2023 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.06.2023 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.09.2023 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 20.12.2023 r. do kwoty 43.725 zł Rok 2023– 174.906 zł; w dniu 31.03.2024 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.06.2024 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.09.2024 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 20.12.2024 r. do kwoty 43.725zł Rok 2024– 174.906 zł; w dniu 31.03.2025 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.06.2025 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.09.2025 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 20.12.2025 r. do kwoty 43.725zł Rok 2025– 174.906 zł; w dniu 31.03.2026 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.06.2026 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.09.2026 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 20.12.2026 r. do kwoty 43.725 zł Rok 2026– 174.906 zł; w dniu 31.03.2027 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.06.2027 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.09.2027 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 20.12.2027 r. do kwoty 43.725zł Rok 2027– 174.906 zł; w dniu 31.03.2028 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.06.2028 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.09.2028 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 20.12.2028 r. do kwoty 43.725zł Rok 2028– 174.906 zł; w dniu 31.03.2029 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.06.2029 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.09.2029 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 20.12.2029 r. do kwoty 43.725 zł Rok 2029– 174.906 zł; w dniu 31.03.2030 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.06.2030 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.09.2030 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 20.12.2030 r. do kwoty 43.725 zł Rok 2030– 174.906 zł; w dniu 31.03.2031 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.06.2031 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.09.2031 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 20.12.2031 r. do kwoty 43.725 zł Rok 2031– 174.906 zł; w dniu 31.03.2032 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.06.2032 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.09.2032 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 20.12.2032 r. do kwoty 43.725zł Rok 2032– 174.906 zł; w dniu 31.03.2033 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.06.2033 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.09.2033 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 20.12.2033 r. do kwoty 43.725 zł Rok 2033– 174.906 zł; w dniu 31.03.2034 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.06.2034 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.09.2034 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 20.12.2034 r. do kwoty 43.725 zł Rok 2034– 174.906 zł; w dniu 31.03.2035 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.06.2035 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 30.09.2035 r. do kwoty 43.727zł; w dniu 20.12.2035 r. do kwoty 43.725 zł Rok 2035– 174.906 zł; w dniu 31.03.2036 r. do kwoty 43.729zł; w dniu 30.06.2036 r. do kwoty 43.729zł; w dniu 30.09.2036 r. do kwoty 43.729zł; w dniu 20.12.2036 r. do kwoty 43.727 zł Rok 2036– 174.914 zł; 2. Oprocentowanie kredytu zmienne dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o zmienny miesięczny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR-3M 3. Środki finansowe postawione do dyspozycji w transzach, w wysokościach i terminach ustalonych po podpisaniu umowy, na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, przekazane na rachunek bankowy nr 88 9022 0007 0000 2408 2008 0007 w ostatecznym terminie do 28 grudnia 2018 roku, spłata kredytu do dnia 20.12.2036 r. 4. Zabezpieczenie kredytu: weksel „in blanco" wraz z deklaracją wekslową. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaciągnięcia kredytu w mniejszej kwocie, jak również do wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów, w szczególności w sytuacji pozyskania na realizację inwestycji środków zewnętrznych w tym z UE. W takim przypadku zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości spłat poszczególnych rat kapitałowych oraz dotychczasowych terminów spłaty kredytu. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kapitału lub jego części przed upływem okresu kredytowania bez dodatkowych opłat i spowoduje to zmniejszenie wysokości rat odsetkowych, w szczególności w sytuacji pozyskania na realizację inwestycji środków zewnętrznych w tym z UE. 7. Oprocentowanie zmienne dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o zmienny miesięczny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR – 3M (wg przyjętej w celach przetargowych stawki z dnia 09.04.2018r.). 8. Jednorazowa prowizja bankowa 0%. 9. Marża bankowa niezmienna w okresie kredytowania liczona w % od wartości udzielonego kredytu. 10. Zamawiający wymaga, aby marża zaoferowana zawierała wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w związku z uruchomieniem kredytu, zabezpieczeniem jego spłaty oraz obsługą kredytu w całym okresie kredytowania. Zatem Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych prowizji i opłat w związku z udzieleniem kredytu. 11. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Nie dopuszcza się wyszczególnienia w ofercie dodatkowych elementów kosztowych. 12. Zamawiający wymaga - zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy - zatrudnienia przez Wykonawcę co najmniej jednego pracownika zatrudnionego na podstawie umowy o pracę wykonującego czynności administracyjno - biurowe w zakresie realizacji zamówienia 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej jednego pracownika wykonującego czynności administracyjno - biurowe w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W związku z wymaganiami Zamawiającego - zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę co najmniej jednego pracownika na podstawie umowy o pracę wykonującego czynności administracyjno - biurowe w zakresie realizacji zamówienia Bank (Wykonawca) przekaże na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie, jednak nie krótszym niż 10 dni, oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności administracyjno-biurowe w zakresie realizacji zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy. 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności administracyjno - biurowe w zakresie realizacji zamówienia zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane jak wyżej czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 ze zm. ) lub inny dokument, z którego wynika takie zezwolenie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy wypełniony i podpisany (wg zał. Nr 1 do SIWZ) 2) harmonogram spłat (wg zał. Nr 6 do SIWZ) 3) Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej do reprezentacji podmiotu o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) zaakceptowany projekt umowy (wg zał. nr 2 do SIWZ) wraz z oświadczeniem składanym na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach