Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
- Data zamieszczenia: 2013-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
ul. Pułaskiego 6 6
42-300 Myszków, woj. śląskie
tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
REGON: 15139907700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie w meble biurowe na wymiar pomieszczeń do rejestracji pojazdów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu projektu zagospodarowania pomieszczenia do rejestracji pojazdów , wykonaniu mebli biurowych na wymiar i ich montaż w budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków. 2. W ramach zamówienia wykonawca wykona projekt zagospodarowania pomieszczenia dla czterech stanowisk roboczych i wykona meble według zaakceptowanego przez zamawiającego projektu wykonanego przez wykonawcę. Wykonawca winien wykonać przedmiot umowy w terminie 21 dni od podpisania umowy. 3. Wymagane wyposażenie to komplet biurek (biurko) na stelażu metalowym z półkami pod klawiaturę i zamontowanym podwiesiem pod komputer dla czterech stanowisk pracy. Biurka (biurko) te muszą mieć szerokość 900mm i całkowitą długość 4510mm ,które należy wbudować we wnękę . W pomieszczeniu tym oprócz biurek/biurka należy przewidzieć montaż dwóch szafek stojących z zamykanymi szufladami -minimum cztery szuflady i czterema zamykanymi drzwiczkami przynajmniej z jedną półką. Długość szafek stojących nie może być mniejsza niż 3200mm i dłuższa niż 3400mm. Blat szafek stojących nie większej szerokości niż 600mm i nie mniejszej niż 450mm.Szafki stojące przewidziane są pod skanery. Należy przewidzieć też szafki wiszące na teczki wiązane akt pojazdów do których wkłada się dokumenty o formacie A4. Szafki wiszące zamykane, żaluzja otwierana do góry. 4. Zamawiający wymaga aby wszystkie meble zostały wykonane w jasnej okleinie . 5. Pomieszczenia do zagospodarowania można oglądać w dni robocze w godz. 7,30 do 8,oo i od godz.14:30 do 15,00. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl/?c=207
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy:OZ/D/16/54/JP
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa i montaż mebli do gabinetu i sekretariatu Prorektora ds. Marketingu oraz Działu ds. Organizacji i Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie i dostawa mebli w ramach zadania kompleksowa termomodernizacja wraz z likwidacją niskiej emisji poprzez wymianę źródła ciepła w nowej siedzibie Straży Miejskiej przy ul. Sobieskiego 3 w Chorzowie
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa nowych mebli
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/49/EO
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/47/MW
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa i montaż mebli dla Instytutu Inżynierii Środowiska Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/37/EO
Dodano: 2016-06-07