Przetargi.pl
„Wyposażenie pracowni przyrodniczych, pracowni zawodowych i pracowni elektrotechniki i elektroniki w Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach Zadanie 6: Dostosowanie wybranych pracowni Zespołu Szkół w Polkowicach do wymogów nowoczesnej edukacji zawodowej - zakup wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki, montażu i konserwacji maszyn i urządzeń elektrycznych w ramach Działania 4”, w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie potencjału kształcenia zawodowego Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach poprzez wsparcie nauki zawodu w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59101 Polkowice, ul. Skalników
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 74 65 101 , fax. 76 74 65 180
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach
    ul. Skalników 6
    59101 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 74 65 101, fax. 76 74 65 180
    REGON: 39055799600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs.polkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wyposażenie pracowni przyrodniczych, pracowni zawodowych i pracowni elektrotechniki i elektroniki w Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach Zadanie 6: Dostosowanie wybranych pracowni Zespołu Szkół w Polkowicach do wymogów nowoczesnej edukacji zawodowej - zakup wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki, montażu i konserwacji maszyn i urządzeń elektrycznych w ramach Działania 4”, w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie potencjału kształcenia zawodowego Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach poprzez wsparcie nauki zawodu w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni przyrodniczych, pracowni zawodowych i pracowni elektrotechniki i elektroniki w Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie potencjału kształcenia zawodowego Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach poprzez wsparcie nauki zawodu w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach którego realizowane będzie następujące zadanie: Zadanie 6: Dostosowanie wybranych pracowni Zespołu Szkół w Polkowicach do wymogów nowoczesnej edukacji zawodowej - zakup wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki, montażu i konserwacji maszyn i urządzeń elektrycznych w ramach Działania 4; 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 – zgodnie z załącznikiem nr 1 do wniosku. 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4) Zamawiający informuje, że wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, oraz wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary (produkty) muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Każdy z dostarczonych towarów (produktów) winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym. 5) Wykonawca oświadczy, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. Wykonawca załączy na etapie dostarczania do zamawiającego odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i dokumenty potwierdzające spełnianie przez dany towar (produkt) wszelkich wymogów norm określonych obowiązującym prawem. 6) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres minimum 24 miesiące, od daty podpisania protokołu końcowego przedmiotu umowy. 7) Wykonawca nie może zwolnić się od odpowiedzialności z tytułu gwarancji lub rękojmi. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji, a pozostałe uprawnienia z tytułu rękojmi określają przepisy kodeksu cywilnego. 8) Wykonawca będzie dokonywał/realizował naprawy gwarancyjne na swój koszt. Wykonawca będzie ponosił wszelkie koszty naprawy, w tym koszt materiałów, robocizny, dojazdów i transportu, delegacji, noclegów, itd. Jeżeli usunięcie wady nie będzie możliwe w siedzibie jednostki Zamawiającego, wówczas Wykonawca odbierze od Zamawiającego wadliwy przedmiot umowy za pokwitowaniem i dostarczy go po naprawie w miejsce jego użytkowania, na swój koszt. 9) Wykonawca dostarczy, rozładuje, wniesie, i uruchomi we wskazane miejsce zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt, w dniach i godzinach pracy szkoły, tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:00 (lub w wyjątkowej sytuacji po godz. 15:00 lub sobotę, za wcześniejszą zgodą Zamawiającego). Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym termin wykonania i dostawy z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem. 10) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11) Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31700000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach