Przetargi.pl
Wyposażenie budynku Urzędu Gminy w Zebrzydowicach w centralne jednostki klimatyzacyjne

Gmina Zebrzydowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43410 Zebrzydowice, ul. ks. A. Janusza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 755 107 , fax. 324 693 266
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zebrzydowice
    ul. ks. A. Janusza 6
    43410 Zebrzydowice, woj. śląskie
    tel. 324 755 107, fax. 324 693 266
    REGON: 27658090000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebrzydowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie budynku Urzędu Gminy w Zebrzydowicach w centralne jednostki klimatyzacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji na korytarzu II i III kondygnacji budynku Urzędu Gminy w Zebrzydowicach (2 + 3) 5 jednostek wewnętrznych oraz odpowiednią ilość jednostek zewnętrznych wraz z wykonaniem wszystkich niezbędnych prac potrzebnych do prawidłowego działania systemu klimatyzacji, w tym wykonania zasilania elektrycznego oraz wszelkich prac budowlanych, prac wykończeniowych (punktowe malowanie itp.), odprowadzenia skroplin itd. związanych z wykonaniem zadania. Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie prób, pomiarów oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie. Zamawiający wymaga, aby: a) montowane urządzenia były fabrycznie nowe, kompletne i przygotowane do eksploatacji oraz posiadały gwarancje producenta; b) wykonawca udzielił minimum 3-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz min. 3-letniej gwarancji na zamontowane urządzenia klimatyzacyjne; c) w ramach gwarancji Wykonawca zapewnia reakcję serwisu na zgłoszenie awarii w ciągu 24 godz. od zgłoszenia usterki; d) instalacja musi posiadać system odprowadzenia skroplin grawitacyjnie do istniejącej w budynku kanalizacji; e) sterowanie jednostkami osobne (pilotem) dla każdej jednostki. 1.1.1 Ogólna charakterystyka obiektu. Budynek posiada 4 kondygnacje nie jest podpiwniczony lecz posiada poddasze użytkowe a wysokość całego obiektu wynosi 13,85 m, w związku z tym kwalifikuje się do grupy obiektów średniowysokich (SW) oraz do kategorii zagrożenia ludzi ZL III. Jest on obiektem wolnostojącym z bezpośrednim dostępem do całości elewacji po nawierzchni utwardzonej. Obiekt nie jest objęty ochroną konserwatorską. 1.1.2 Cel i zakres opracowania. W ramach realizacji zadania wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:  opracowania projektu instalacji klimatyzacji i elektrycznej w wersji papierowej oraz 1 egz. na płycie CD w formacie pdf;  wykonania, dostawie i montażu urządzeń klimatyzacyjnych oraz uruchomieniu instalacji klimatyzacji;  opracowania dokumentacji powykonawczej (2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. na płycie CD). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaplanował i zorganizował prace w sposób, który nie będzie ograniczać pracy Urzędu Gminy, nie będzie powodować przestojów, ani nie będzie zmuszać do zmiany organizacji pracy. Urząd Gminy przez cały czas prowadzenia robót będzie prowadził normalną działalność. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie „wizji lokalnej” oraz wykonanie Bilansu zysków ciepła niezbędnych do właściwego doboru urządzeń klimatyzacyjnych. 1.1.3 Wymagania dotyczące dokumentacji wykonawczej Zakres opracowań obejmuje: • przygotowanie podkładów mapowych na potrzeby w/w projektów (jeżeli będą wymagane); • projekty: instalacji klimatyzacji i instalacji elektrycznej; • wszelkie uzgodnienia potrzebne do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zgodnie z prawem budowlanym; • opracowanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej. Zamawiający oczekuje wykonania dokumentacji wykonawczej wraz ze wszystkimi uzgodnieniami zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:  Ustawa Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami;  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalo-użytkowym;  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z 14 listopada 2017 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Przed złożeniem dokumentacji do zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym należy uzyskać pozytywna opinie Zamawiającego poprzedzoną konsultacjami na etapie realizacji projektu po to, aby sprawdzić czy dokumentacja odpowiadała wymogom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia. Całość należy opracować w wersji papierowej oraz na nośniku CD /wersja CD musi być tożsama z wersją papierową/. Dodatkowo należy umieścić na nośniku CD rysunki w wersji edytowalnej w formacie dwg a kosztorysy w formacie ath. 1.1.4 Wykonanie robót opracowanych w dokumentacji Zakres robót przeznaczonych do wykonania obejmuje realizację pełnego zakresu prac uzgodnionych i zatwierdzonych w prawomocnych projektach w razie konieczności uaktualnienie projektów technicznych, dostarczenie pełnej dokumentacji powykonawczej łącznie z atestami, protokołami i pomiarami. Uruchomienie klimatyzacji oraz szkolenie pracowników. Po zakończeniu zadania należy zgłosić zakończenie robót w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, jeżeli będzie to wymagane na podstawie decyzji Starostwa Powiatowego a co za tym idzie otrzymanie potwierdzenia na kopi zgłoszenia o braku sprzeciwu z jego strony. 1.2. Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł 00/100) zabezpieczającego ofertę na 30 dni, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 9.1.2 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Jastrzębie Zdrój 85 8470 0001 2001 0030 4283 0011. z dopiskiem: wadium – „WYPOSAŻENIE BUDYNKU URZĘDU GMINY W ZEBRZYDOWICACH W CENTRALNE JEDNOSTKI KLIMATYZACYJNE”. 9.1.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.1.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 9.1.5 W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Referacie Księgowości Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 9.1.6 Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 9.1.7. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 9.1.8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 „uPzp”, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.1.9. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone [art. 89 ust. 1 pkt 7b „uPzp”].
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złozyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert tj. informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach