wymiana stolarki otworowej w nieruchomościach administrowanych przez AN Nowe Miasto


Administracja Nieruchomości Łódź - Śródmieście "Nowe Miasto" ogłasza przetarg

  • Adres: 90-406 Łódź, ul. Piotrkowska 17
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6335610 , fax. 042 6335969
  • Data zamieszczenia: 2011-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPowrót na stronę głównąPobierz ofertę w pliku pdf

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomości Łódź - Śródmieście "Nowe Miasto"
    ul. Piotrkowska 17 17
    90-406 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6335610, fax. 042 6335969
    REGON: 47205319500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana stolarki otworowej w nieruchomościach administrowanych przez AN Nowe Miasto
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    demontaż starej stolarki otworowej i parapetów, wykonanie i montaż nowej stolarki: okiennej z profili PCV z nawiewnikami powietrza, z profili PCV w okleinie drewnopodobnej z nawiewnikami powietrza , okiennej drewnianej jednoramowej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, okna drewnianego okrągłego,drzwiowej drewnianej - drzwi wejściowe pełne, w nieruchomościach administrowanych przez AN Nowe Miasto, zgodnie z wykazami adresowo-rzeczowo-ilościowymi stanowiącymi jednocześnie wycenę ofertową za daną część zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasto.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Podobne ogłoszenia o przetargach

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPowrót na stronę głównąPobierz ofertę w pliku pdf