Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi w lokalach mieszkalnych.

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Polesie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-615 Łódź, Pl. Barlickiego 11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6330180 , fax. 42 6339607
  • Data zamieszczenia: 2015-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Polesie
    Pl. Barlickiego 11 11
    90-615 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6330180, fax. 42 6339607
    REGON: 10161165900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polesie.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi w lokalach mieszkalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi w lokalach mieszkalnych administrowanych przez AZK Łódź - Polesie zgodnie z załączonym wykazem. 2.1 Wymieniana stolarka okienna: Winna być wykonana z profili PCW minimum trzykomorowych w kolorze białym. Szyba zespolona niskoemisyjna poprawiająca komfort w mieszkaniu i przyczyniająca się w sposób istotny do oszczędności energii i emisji hałasu o współczynniku przenikania ciepła K<1,1; Wszystkie skrzydła rozwieralne oraz jedno z funkcją uchylo - rozwieralną z mikrowentylacją; Okucia obwiedniowe; Słupek w nowej stolarce powinien być zachowany jak w obecnie istniejącej stolarce (stały lub ruchomy); Wykonaną nową stolarkę należy mocować w sposób trwały. Zamocowania ościeżnic należy dokonać za pomocą łączników typu zaczep. Zamocowane okno należy uszczelnić pod względem termicznym poprzez wypełnienie szczelin między ościeżnicą a ościeżem materiałem izolacyjnym dopuszczonym do stosowania dla tego celu. Do uszczelnienia stolarki w ościeżu przed przenikaniem wody opadowej i powietrza należy zastosować kity trwale plastyczne. Montowane okna należy wyposażyć w nawiewniki ciśnieniowe (w kolorze białym) zgodnie z § 155 ust 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz. 690). Ostateczna ilość okien wyposażonych w nawiewniki ciśnieniowe zostanie określona podczas dokonywania dokładnych pomiarów stolarki. Montowana nowa stolarka musi zachować istniejący kształt i podział skrzydeł oraz posiadać: a) aktualny Atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający oferowaną stolarkę do stosowania w budownictwie. b) aktualny Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną lub Krajową Deklarację Zgodności do Aprobaty Technicznej na stolarkę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004r (Dz. U z 2004r Nr 198 poz. 2041) lub Deklarację Zgodności do okresowego badania stolarki przeprowadzonego w notyfikowanym laboratorium zgodnie z normą PN-EN 14351-1. 2.2 Parapety wewnętrzne - laminowane w kolorze białym osadzone w ościeżach i pod oknem. 3. W w/w zakres realizacji zamówienia wchodzi: przed przystąpieniem do realizacji robót wykonanie dokładnych pomiarów stolarki; wykonanie stolarki w warunkach warsztatowych lub metodą przemysłową w fabrykach okien; wymianie stolarki istniejącej /zużytej/ na nowo wykonaną wraz z wymianą parapetów wewnętrznych, transport stolarki na miejsce obsadzenia, w przypadku wymiany okien skrzynkowych na okna zespolone przymurowanie ścianek z cegły na zaprawie do ościeży, naprawa - uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych w ościeżach okiennych zaprawą cementową z uzupełnieniem ewentualnych ubytków cegieł. Dopuszcza się naprawę ościeży wewnętrznych przy użyciu płyt karton - gips. wywóz stolarki zdemontowanej, gruzu i rumowia. 4. Prace związane z wymianą stolarki prowadzone będą w zasiedlonych lokalach mieszkalnych, których wykaz stanowi - załącznik nr 7a-7c. 5. W przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany, zmniejszenia lub zwiększenia liczby lokali wytypowanych do wymiany stolarki w ramach ogólnej kwoty przewidzianej na zrealizowanie zamówienia. 6. O ewentualnych zmianach w wykazie stolarki przewidzianej do wymiany Zamawiający zawiadomi Wykonawcę niezwłocznie po uzyskaniu takiej wiedzy. 7. Ostateczne rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywiście wymienionej powierzchni stolarki z zachowaniem ceny ryczałtowej za 1 m2. 8. Zamawiający przyjął konieczność wymiany istniejących parapetów przy każdym oknie. Wykazana w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 szacunkowa ilość parapetów stanowić będzie podstawę do ustalenia wartości oferty oraz ceny ryczałtowej za 1m2 wymiany parapetów. Ostateczne rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywiście wymienionej powierzchni parapetów z zachowaniem ceny ryczałtowej za 1 m2. 9. Zamawiający przyjął konieczność montażu nawiewników ciśnieniowych w każdym oknie. Wykazana w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 szacunkowa ilość nawiewników ciśnieniowych stanowić będzie podstawę do ustalenia wartości oferty oraz ceny ryczałtowej za 1szt nawiewnika ciśnieniowego. Ostateczne rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywistej ilości zamontowanych nawiewników ciśnieniowych z zachowaniem ceny ryczałtowej za 1 szt. 10. Wykonana nowa stolarka musi zachować istniejący kształt i podział skrzydeł. 11. Przed złożeniem oferty należy dokonać oględzin obiektów. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawcy przedłożenia atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów. 13. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, na minimalny okres 48 miesięcy (o czym mowa w rozdziale XIV pkt 1 SIWZ) licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego; 14. Roboty objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U z 2003 Nr 120 poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U z 2003 Nr 47 poz. 401). Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1- obejmuję wymianę stolarki okiennej (134 szt. - 315,43m2) wraz z parapetami wewnętrznymi (73,74 m2) na terenie RON I i RON II (załącznik nr 7a) Część 2- obejmuję wymianę stolarki okiennej (116 szt. - 312,51m2) wraz z parapetami wewnętrznymi (67,19 m2) na terenie RON III i RON IV (załącznik nr 7b) Część 3- obejmuję wymianę stolarki okiennej (80 szt. - 226,89m2) wraz z parapetami wewnętrznymi (41,58 m2) na terenie RON V (załącznik nr 7c)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polesie.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach