Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-043 Wrocław, Pl. Jana Pawła II nr 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3552849 , fax. 071 3552849
- Data zamieszczenia: 2014-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Pl. Jana Pawła II nr 2
50-043 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3552849, fax. 071 3552849
REGON: 00027574800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej budynku głównego Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu przy pl. Jana Pawła II nr 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace objęte projektem Remont elewacji budynków Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej budynku głównego przy pl. Jana Pawła II nr 2. Zakres zadania obejmuje wymianę 34 okien piwnicznych, 62 okien z parapetami na kondygnacjach od 0 do II od strony elewacji frontowej, oraz 10 małych okienek na kondygnacji III. W zakresie zadania znajduje się również wymiana drzwi wejściowych do budynku(1 szt.), wrót bramy przejazdowej (2 szt.) oraz drzwi prowadzących z budynku głównego i budynku oficyny wysokiej na wewnętrzny dziedziniec - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442210005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 PLN. 2. Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia wadium w walutach obcych. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy-; 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego nr: 40 1090 2398 0000 0001 0205 0428. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 7. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, zaleca się dołączenie do oferty kserokopii przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie (przed terminem składania ofert) znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów art. 46 ust. 1 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT CZĘŚCI ODDZIAŁU GINEKOLOGII W SZPITALU GMINNYM W BOGATYNI: ZADANIE IV - dostawa wraz z montażem nakładek PCV na parapety.
Dodano: 2014-08-18 - Zakup wraz z dostawą okien PCV dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ząbkowicach Śląskich
Dodano: 2013-09-13 - Dostawa 41 sztuk wewnętrznej stolarki drzwiowej z profili aluminiowych wraz z robotami towarzyszącymi do budynku SP ZOZ w Szklarskiej Porębie przy ul. Szpitalnej 1
Dodano: 2012-11-14 - Dostawa 56 sztuk wewnętrznej stolarki drzwiowej PCV wraz z robotami towarzyszącymi do budynku SP ZOZ w Szklarskiej Porębie przy ul. Szpitalnej 1
Dodano: 2012-10-26 - Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu systemów automatycznego otwierania drzwi w budynkach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
Dodano: 2011-10-28 - Dostawa i montaż stolarki okiennej
Dodano: 2011-07-12 - Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Legnicy.
Dodano: 2010-08-02