Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej typowej i nietypowej na stolarkę okienną z PCV w kolorze białym, z okuciem obwiedniowym, z szybą zespoloną, profilem w systemie pięciokomorowym o głębokości minimum 70mm w mieszkaniach gminnych i w lokalach użytkowych Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 w Zawierciu oraz wymiana stolarki drzwiowej ze stalowej na aluminiową w lokalach użytkowych Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 w Zawierciu w 2018 r. zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót i planem wymiany stolarki okiennej

Gmina Zawiercie jednostka organizacyjna - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Krzywa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6721714 , fax. 32 6721714
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie jednostka organizacyjna - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Krzywa 3
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 6721714, fax. 32 6721714
    REGON: 27659603600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-zawiercie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej typowej i nietypowej na stolarkę okienną z PCV w kolorze białym, z okuciem obwiedniowym, z szybą zespoloną, profilem w systemie pięciokomorowym o głębokości minimum 70mm w mieszkaniach gminnych i w lokalach użytkowych Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 w Zawierciu oraz wymiana stolarki drzwiowej ze stalowej na aluminiową w lokalach użytkowych Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 w Zawierciu w 2018 r. zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót i planem wymiany stolarki okiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej typowej i nietypowej na stolarkę okienną z PCV w kolorze białym, z okuciem obwiedniowym, z szybą zespoloną, profilem w systemie pięciokomorowym o głębokości minimum 70mm w mieszkaniach gminnych i w lokalach użytkowych Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 w Zawierciu oraz wymiana stolarki drzwiowej ze stalowej na aluminiową w lokalach użytkowych Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 w Zawierciu w 2018 r. zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót i planem wymiany stolarki okiennej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : 2.000,00 zł ( słownie : dwa tysiące złotych 00/100 ) należy wnieść do dnia : 5 czerwca 2018 r. do godz. 8:00. Wadium może być wniesione w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy : Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bank Pekao S.A. 84 1240 2975 1111 0010 4315 2136 z dopiskiem : „ Wadium w przetargu nieograniczonym na : „ Wymianę stolarki okiennej drewnianej typowej i nietypowej na stolarkę okienną z PCV oraz stolarki drzwiowej ze stalowej na aluminiową w 2018 r.” Wadium wniesione w formie przelewu będzie uznane przez zamawiającego za wniesione prawidłowo w przypadku wpłynięcia żądanej kwoty na wskazane konto w wyżej określonym terminie – do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna , o których mowa w pkt. VIII– oryginały należy dołączyć do oferty. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art.46 ust. 1-4 , utrata wadium występuje w okolicznościach art. 46 ust.4a oraz ust. 5 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk „ Formularz ofertowy" 2) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożonym na druku stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji ( wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia – nie składa tego dokumentu), 3) Kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4) Aprobata techniczna na nawiewniki 5) Dowód wpłaty wadium 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu ( w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach