Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach gminnych mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 2 w Gorzowie Wlkp.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 66400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7387101 (-02) , fax. 957 387 100
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Wełniany Rynek 3
    66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7387101 (-02), fax. 957 387 100
    REGON: 361962000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach gminnych mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 2 w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach gminnych mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 2 w Gorzowie Wlkp. zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót – zał.nr 1a oraz wykazami adresowymi stanowiącymi załączniki nr 1b i 1c do niniejszej siwz . Wykonawca przystępując do przetargu jak również wykonując przedmiot zamówienia, obowiązany jest zachować rysunek okna oraz sposób jego otwierania zgodnie z rysunkami zawartymi w wykazach stolarki okiennej – załącznik nr 1b i 1c do niniejszej siwz. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo zaniechania wymiany stolarki okiennej na konkretnym adresie w trakcie trwania umowy z przyczyn od niego niezależnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach