Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3488600 , fax. 94 3488625
- Data zamieszczenia: 2018-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3488600, fax. 94 3488625
REGON: 330920802 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana nawierzchni boiska piłkarskiego z trawy syntetycznej na Stadionie „Bałtyk” w Koszalinie przy ul. Gen. Władysława Andersa 16 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni boiska piłkarskiego z trawy syntetycznej na Stadionie „Bałtyk” w Koszalinie przy ul. Gen. Władysława Andersa 16. ZAKRES RZECZOWY 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1.1. Demontaż, wywóz i utylizację istniejącej nawierzchni boiska do piłki nożnej z trawy sztucznej o wymiarach 111 m x 67,5m zasypanej piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym SBR wraz z podkładem z maty amortyzującej Schock-pad gr. 10mm 1.2. Wykonanie 8 szt. fundamentów wraz z obsadzeniem tulei do zamocowania bramek i słupków za bramkami służących od zamocowania siatek bramkowych 1.3. Wykonanie nawierzchni boiska do piłki nożnej o wym. 111x67,5m z trawy syntetycznej wys. min. 45mm na macie amortyzującej gr. 10mm z zasypem piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM (z materiału wtórnego) z wykonaniem linii boiskowych oraz odpowiednim wyrównaniem i przygotowaniem podłoża. 1.4. Dostawa dodatkowych big-bagów granulatu EPDM na uzupełnienie zasypu na etapie użytkowania w ilości min. 8 ton. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1) w pieniądzu, 2.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3) gwarancjach bankowych, 2.4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn.zm.) 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Urząd Miejski w Koszalinie Nr rachunku: 78 1140 2118 0000 2444 4400 1304 z dopiskiem: Wymiana nawierzchni boiska piłkarskiego z trawy syntetycznej na Stadionie „Bałtyk” w Koszalinie przy ul. Gen. Władysława Andersa 16 – WADIUM Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego IBAN : PL78114021180000244444001304 BIC/SWIFT: BREX PL PW 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6 – 7, 75 – 007 Koszalin, a kserokopię dołączyć do oferty. 6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dowód wniesienia wadium, zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. Uwaga!!! Zgodnie z zapisami ustawy PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni do skoku w dal przy Szkole Podstawowej nr 11 w Stargardzie.
Dodano: 2023-09-07 - Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni do skoku w dal przy Szkole Podstawowej nr 11 w Stargardzie.
Dodano: 2023-07-07 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Dobiesław, Łęczna, Lisowo, Natolewice i Mechowo gm. Płoty
Dodano: 2023-02-21 - Budowa placu sportu i rekreacji wraz z urządzeniami sportowo – rekreacyjnymi na działkach nr 225/12 i 225/13, obręb 11 przy ul. Jedności Narodowej w Kołobrzegu
Dodano: 2023-02-15 - Budowa centralnego placu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Stargardzie – ETAP I.
Dodano: 2023-01-09 - Budowa centralnego placu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Stargardzie – ETAP I
Dodano: 2022-11-23 - Budowa centralnego placu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Stargardzie – ETAP I
Dodano: 2022-11-03 - Rozwój infrastruktury rekreacyjnej Miasta Sławno poprzez budowę zespołu torów rowerowych typu pumptrack wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2022-10-10 - Budowa obiektów rekreacyjnych w Gminie Płoty
Dodano: 2020-09-16 - Budowa placu zabaw, siłowni i zagospodarowanie terenu w miejscowości Rzystnowo
Dodano: 2020-09-03