Wymiana dachu świetlicy w Stramnicy


Gmina Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3524848 , fax. 94 3530455
  • Data zamieszczenia: 2011-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPowrót na stronę głównąPobierz ofertę w pliku pdf

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołobrzeg
    ul. Trzebiatowska 48a 48a
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3524848, fax. 94 3530455
    REGON: 33092071300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dachu świetlicy w Stramnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn: Wymiana dachu świetlicy w Stramnicy polegającego na wykonaniu remontu dachu w budynku mieszkalnym ze świetlicą wiejską w Stramnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: -dokumentacja projektowa -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -przedmiar robót Zakres robót obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie obiektu podczas robót, wywóz odpadów budowlanych na wysypisko, przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz doprowadzenie terenu budowy do właściwego porządku. Obejmuje też wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Podobne ogłoszenia o przetargach

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPowrót na stronę głównąPobierz ofertę w pliku pdf