Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 04022 Warszawa, ul. Walewska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
- Data zamieszczenia: 2017-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
ul. Walewska 4
04022 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
REGON: 1044511900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5, 6 i 7 w roku 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia przedmiotowego postępowania jest wykonywanie prac remon-towych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sani-tarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na te-renie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5, 6 i 7 w roku 2018: - AN-1 (część 1) - AN-5 (część 2) - AN-6 (część 3) - AN-7 (część 4) 2. Zakres zamówienia dla każdej z części obejmuje m.in.: - roboty remontowe instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, - roboty remontowe instalacji kanalizacyjnej, - roboty remontowe instalacji centralnego ogrzewania, - roboty po instalacyjne, świadczenie usług pogotowia technicznego. 3. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w zakresie pogotowia w dni powsze-dnie od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego oraz w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby. Wykonawca zobowiązany jest również zagwarantować dojazd ekipy naprawczej i przystąpić do usuwania awarii w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii. 4. w zakresie części 1 zakres prac obejmuje dodatkowo: - roboty remontowe instalacji hydroforni, - roboty remontowe instalacji hydrantów, - konserwację instalacji hydroforni i hydrantów 5. w zakresie części 2 zakres prac obejmuje dodatkowo: - roboty remontowe instalacji hydroforni, - konserwację instalacji hydroforni. 4. Zakres prac określają: 1) przedmiary robót (dla AN 1-część 1, AN 5-część 2, AN 6-część 3 i AN7–część 4), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości prac podanych przez Zama-wiającego w trakcie realizacji zamówienia poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac oraz zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przed-miarze robót) z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zama-wiającego. Podane pozycje i ilości w przedmiarach robót mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania ofert, UWAGA: Przedmiar robót obejmuje najczęściej występujące roboty budowlane w okresie ostat-nich 3 lat. 2) Wykaz adresowy budynków (dla AN 1- część 1, AN 5 - część 2, AN 6 - część 3 i AN7–część 4) - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, 3) Zakres usług w ramach pogotowia technicznego, określa załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA W okresie ostatnich dwóch lat na terenie jednej Administracji Nieruchomości wyko-nano średnio 38 wyjazdów pogotowia (w tym średnio 8 wyjazdów do celem mecha-nicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy kanalizacyjnej) technicznego ROCZNIE. Podana ilość wyjazdów ma charakter szacunkowy i służy jedynie do porównania ofert. 5. zakres czynności konserwacyjnych instalacji hydroforni i hydrantów stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Wykaz adresowy hydroforni i hydrantów (z wykazem cenowym) - stanowi załącznik nr 11 do SIWZ (dotyczy tylko części 1-AN1 i części 2-AN5). 7. Zamawiający zastrzega, że termin przystąpienia do realizacji zlecenia wynosi nie dłużej niż 5 dni robocze od przekazania zlecenia jednostkowego. 8. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i prze-kazywane Wykonawcy osobiście lub pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy. 9. W okresie trwania umowy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu wystawia-nia zlecenia w ten sposób, że zamiast formy pisemnej, zlecenia będą wystawiane w formie elektronicznej – zgodnie z zasadami opisanymi we wzorze umowy (załącznik nr 15 do SIWZ). O zmianie formy wystawiania zleceń Wykonawca zostanie poinformowany z 30-dniowym wyprzedzeniem. 10. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w przed-miarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozu-mieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jako-ściowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gor-szej jakości niż opisane w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W ta-kim wypadku wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisują-ce parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszcza-jące dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwier-dzić, że są one rzeczywiście równoważne. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowią-zany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on zastosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w przedmiarze robót i STWiOR, pod względem: 1) charakterystyki materiałowej (np. jakości materiałów), 2) parametrów technicznych (wytrzymałości, wydajności, trwałości, kolorystyki, itp.), 3) charakteru użytkowego (tożsamości funkcji). Wykonawca, najpóźniej w dniu zgłoszenia prac, dostarczy dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia Wymagania zatrudnienia osób na podstawie art. 29 ust 3a: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 2 osoby (na jedną część zamówienia) świadczące pracę związaną z wykonywaniem prac budowlanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów, projektantów oraz pracowników administracji. Wymóg ten uznaje się również za spełniony w przypadku zatrudnienia większej liczby osób, zatrudnionych w niepełnym wymiarze pracy, o ile w sumie zatrudnienie to będzie równoważne liczbie 2 pełnych etatów i nie wpłynie to na prawidłowość realizacji zamówienia. 2. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. 3. Zakres prac ogólnobudowlanych przewidzianych do realizacji przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę opisane są w pkt. 1.7.1 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy udokumentuje formę zatrudnienia zadeklarowanych przez niego pracowników w „Wykazie osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia”, okazując np. umowę o pracę, druk ZUS RCA itp., z których jed-noznacznie będzie wynikała liczba pełnych etatów. Dokumenty o których mowa powyżej powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pra-cowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych oso-bowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pra-cownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umo-wy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wskazanych przez Wy-konawcę do realizacji zamówienia w tym personelu Wykonawcy zatrudnionego na podsta-wie umowy cywilnoprawnej. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 6. Wykonawca może dokonać zmiany osób wskazanych w „Wykazie osób, które będą uczest-niczyć w wykonaniu zamówienia”. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego. Do zawiadomienia muszą być dołączone kopie uprawnień tego samego rodzaju i nie mniejsze niż te które były wymagane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Brak wymaganych uprawnień przy powiadomieniu powoduje, że zmiana jest nieskuteczna. W przypadku zmiany osób Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. 7. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w ust. 1 określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 15 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: część 1 (AN-1) : 2.200,00 zł część 2 (AN-5) : 3.100,00 zł część 3 (AN-6) : 3.300,00 zł część 4 (AN-7): 2.900,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, oferta powinna składać się z : 1) wypełnionego Formularza Oferty (dla każdej części oddzielnie) – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, (maks. na dwie części), 2) Wypełnionego wykazu cenowego za wyjazdy pogotowia technicznego (dla każdej części oddzielnie na jaką jest złożona oferta) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ (maks. na dwie części), 3) Wypełnionego wykazu cenowego (z wyszczególnieniem adresów), za świadczenie usług konserwacji hydrantów i hydroforni - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 11 do SIWZ - na Część I, na Część II, 4) dowodu wniesienia wadium – zgodnie z zapisami pkt. 26 SIWZ, 5) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na pod-stawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, 6) oświadczenia Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, 7) dowodów, o których mowa w pkt 28 SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 8) dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 9) kosztorysu ofertowego (na każdą cześć oddzielnie na jaką jest złożona oferta) sporządzonego na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i od-bioru robót stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. 10) oświadczenie czy jest małym albo średnim przedsiębiorcą w rozumieniu art. 105 albo 106 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 584 z późn. zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. UWAGA: Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów to: w celu oceny, czy wykonawca polega-jąc na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie za-mówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświad-czenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 13 do SIWZ. 9. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 12 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa sanitariatów w budynku Zespołu Szkół nr 74 przy ul. Niepołomickiej w Warszawie
Dodano: 2024-04-08 - Wyk. audytu energ. , oprac. dok. projektowej oraz budowa – mont. instal. wody ciepłej z cyrkulacją, CO i gaz. , wym. instal. zimnej wody i kanal. sanit., mont. kotł. gaz. ul. Stoczkowska 8 w Wa-wie.
Dodano: 2024-03-11 - Wyk. prac rem. inst. c.o. ogrzewania, wod-kan, węzłów ciepl., inst. gaz. oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych inst, wyk. okresowej kontroli inst. Gaz. w placówkach Zespołu Żłobków
Dodano: 2024-03-07 - Wyk. prac rem. inst. c.o. ogrzewania, wod-kan, węzłów ciepl., inst. gaz. oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych inst, wyk. okresowej kontroli inst. Gaz. w placówkach Zespołu Żłobków
Dodano: 2023-12-14 - Poprawa warunków w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku poprzez wymianę instalacji wody.
Dodano: 2023-12-03 - Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy administrowanego przez ZGN w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej – teren AOM Nr 2 i Nr 3 - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.57.2023
Dodano: 2023-10-31 - Modernizacja pomieszczeń budynku gminnego w miejscowości Czyżówka na Świetlice Wiejską
Dodano: 2023-10-06 - ZP/CZD/076/23 Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Oddziału Transplantacji Narządów – Dziecięce Centrum Transplantacji w Instytucie "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka“ w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-08-24 - Poprawa warunków w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku poprzez wymianę instalacji wody.
Dodano: 2023-08-22 - Przebudowa budynków Wydziału Sztuki Mediów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie – etap I
Dodano: 2023-08-04