Przetargi.pl
Wykonywanie czynności LIDERA PROGRAMU ROZWOJU SZKOŁY w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2015-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie czynności LIDERA PROGRAMU ROZWOJU SZKOŁY w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności Lidera Programu Rozwoju Szkoły w jednej z niżej wymienionych szkół ponadgimnazjalnych/policealnych, dla których organem prowadzącym jest Województwo Małopolskie: a/ Część I w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, 30-523 Kraków, w liczbie co najmniej 60 godzin w terminie określonym w punkcie 6.1, b/ Część II w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków, w liczbie co najmniej 52 godzin w terminie określonym w punkcie 6.1, c/ Część III w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych Nr 3 w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, w liczbie co najmniej 44 godzin w terminie określonym w punkcie 6.1, d/ Część IV w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice, w liczbie co najmniej 44 godzin w terminie określonym w punkcie 6.1, e/ Część V w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 45, 33-300 Nowy Sącz, w liczbie co najmniej 52 godzin w terminie określonym w punkcie 6.1, f/ Część VI w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach, ul. Jagiełły 2, 38-300 Gorlice, w liczbie co najmniej 44 godzin w terminie określonym w punkcie 6.1, prowadzących kształcenie zawodowe, uczestniczących w realizacji projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Podstawowe obowiązki LIDERA, m.in.: a. wdrażanie programu rozwoju szkoły w zakresie objętym problematyką projektu, b. współpraca z nauczycielami w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z programu rozwoju szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły, c. przestrzeganie prawidłowej i terminowej realizacji programu rozwoju szkoły w zakresie objętym projektem, d. przygotowywanie prawidłowej dokumentacji realizacji projektu w szkole, e. współpraca w zakresie zamówień publicznych udzielanych w ramach projektu, m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości przedmiotu zamówienia, udział w pracach Komisji Przetargowej, f. współpraca z koordynatorem w zakresie realizacji projektu, g. współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów kursów, staży oraz staży-wizyt zawodoznawczych w ramach projektu, h. nadzorowanie sposobu wykorzystywania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu, nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, i. prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej szkole, j. organizowanie rekrutacji uzupełniającej zależnie od zapotrzebowania, k. opracowywanie harmonogramów zajęć i kursów w ramach projektu, l. monitorowanie i ewaluacja działań szkoły w zakresie realizacji projektu, m. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, n. opracowywanie i przekazywanie do koordynatora okresowych raportów z realizacji projektu, o. przekazywanie do koordynatora niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu, p. terminowe i rzetelne sporządzanie, gromadzenie i przekazywanie szkolnej dokumentacji do biura projektu, w tym dokumentacji sprawozdawczej końcowej, q. sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym szkolnej dokumentacji projektowej i akceptowanie jej własnoręcznym podpisem, r. przetwarzanie danych osobowych osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, s. promowanie projektu; informowanie społeczności lokalnej o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu, t. umożliwienie kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu, prowadzonej przez biuro projektu oraz inne instytucje uprawnione do prowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły, u. współpraca z biurem projektu oraz komunikowanie się w ramach projektu w uzgodniony sposób, v. udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w. niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań, reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych, x. uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami biura projektu, y. weryfikowanie jakości staży, kursów oraz staży-wizyt zawodoznawczych realizowanych u przedsiębiorców, m. in. przez przeprowadzanie ankiet badających poziom zadowolenia uczniów, z. przygotowywanie zaplecza dydaktycznego do realizacji kursu, aa. monitorowanie postępu realizacji form wsparcia, bb. przygotowanie sprawozdań, zestawień, tabeli, raportów dot. zakończenia realizacji projektu, weryfikacja założonych wskaźników, parametrów, produktów, rezultatów, itp. cc. wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu, zgodnie z potrzebami oraz możliwościami w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji, rozliczenia i zakończenia realizacji projektu. 3/.Wykonawca zobowiązany jest do znajomości następujących dokumentów i wytycznych: a. Szczegółowego Opisu Priorytetów POKL, b. wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach POKL, c. zasad systemu sprawozdawczości POKL, d. ustaw i rozporządzeń dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego, e. zasad ewidencji czasu pracy w projektach, f. znajomości problematyki kształcenia zawodowego, m.in. oferowane zawody, programy nauczania przedmiotów, standardy wymagań egzaminacyjnych, zaplecze dydaktyczne szkoły, przepisy prawa oświatowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach