Przetargi.pl
Wykonanie w Słupsku zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie nawierzchni w parku przy ul. Wazów.

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w Słupsku zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie nawierzchni w parku przy ul. Wazów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w Słupsku robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie nawierzchni w parku przy ul. Wazów, dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej w parku przy ul. Wazów w Słupsku. Na mapie stanowiącej zał. nr 9 do SIWZ został określony teren, na którym wykonana zostanie nowa nawierzchnia z podziałem zakresu zamówienia na odcinki od nr I do nr XIV oraz pokazane przekroje konstrukcji nawierzchni - inna dla odcinków od nr I do nr X i inna dla odcinków od nr XI do nr XIV - zał. nr 10 do SIWZ. Specyfikacje techniczne stanowią zał. nr 11 do SIWZ. Szczegółowy zakres (ilości) robót stanowiących przedmiot zamówienia określony jest w przedmiarze robót - zał. nr 12 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia został umownie podzielony na dwa ETAPY: 1) ETAP I obejmuje swoim zakresem wykonanie w 2014 r. nawierzchni na odcinkach nr I, II i IV, 2) Etap II obejmuje swoim zakresem wykonanie w 2015 r. nawierzchni na odcinkach III i od V do XIV. Terminy realizacji poszczególnych etapów szczegółowo określono w dziale VI SIWZ. 4. Na odcinku XIV ze względu na różnicę poziomu terenu zostaną wykonane nowe schody z kostki brukowej betonowej. W przypadku, gdy schody będą przekraczać wysokość 0,5 m należy je rozdzielić spocznikiem o szerokości 1,5 m. 5. Zakres robót do wykonania o konstrukcji nawierzchni określonej dla odcinków od nr I do nr X przedstawionej w zał. nr 10 do SIWZ obejmuje, w szczególności: 1) rozebranie obrzeży trawnikowych betonowych wraz z wywiezieniem i utylizacją materiałów rozbiórkowych, 2) wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe 20x20 cm, grunt kat. III-IV, 3) montaż obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, 4) rozebranie ręcznie podbudowy z kruszywa o grubości 15 cm, 5) wykonanie podsypki cementowo-piaskowej o grubości 3 cm po zagęszczeniu, 6) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej - kolor czerwony i szary. 6. Zakres robót do wykonania o konstrukcji nawierzchni określonej dla odcinków od nr XI do nr XIV przedstawionej w zał. nr 10 do SIWZ obejmuje, w szczególności: 1) wykonanie koryt na całej szerokości chodników, głębokość 25 cm, grunt kat. I-IV, 2) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, grunt kat. I-IV, 3) montaż obrzeży betonowych o wymiarach 30 x 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, 4) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego lub naturalnego (4-31,5 mm), warstwa dolna o grubości 15 cm po zagęszczeniu, 5) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej - kolor czerwony i szary. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ. 8. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na czas trwania zamówienia. 9. PODWYKONAWSTWO 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy Pzp dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) Zgodnie z art. 36a ust.1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3) Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: a) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, b) nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku braku określenia podwykonawców Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę. 4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000 PLN (słownie: cztery tysiące polskich złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach