Przetargi.pl
Wykonanie usług sprzątania, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2016-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług sprzątania, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzątania, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia (mieszkaniowych i użytkowych) zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu, 88-100 Inowrocław ul. Ks. Piotra Wawrzyniaka 33 (dalej zwane Zarządcą) oraz na terenie Urzędu Miasta Inowrocławia. Wykaz nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia, w tym: adresy nieruchomości, powierzchnia sprzątania na dzień ogłoszenia o zamówieniu, w tym powierzchnia zieleńców, określono w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 2.1. sprzątanie chodników, wjazdów, podwórek, podjazdów dla osób niepełnosprawnych, miejsc wokół śmietników, osłon śmietnikowych, urządzeń do zbierania odpadów, pielęgnacja zieleńców, żywopłotów 2.2. wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie przedmiotowych nieruchomości; 2.3. odśnieżanie i usuwanie oblodzeń z chodników wzdłuż budynków, wjazdów, dojazdów, dojść do śmietników, podjazdów dla osób niepełnosprawnych, usuwanie nawisów i sopli z okapów, rynien i innych części elewacji budynku; 2.4. sprzątanie klatki schodowej i łazienek w budynku przy al. Okrężnej nr 79; 2.5. sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń na terenie Urzędu Miasta Inowrocławia. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 3.1. część 1 - wykonanie przedmiotu zamówienia na terenie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ, pow. na dzień ogłoszenia zamówienia 66 710,81 m2; 3.2. część 2 - wykonanie przedmiotu zamówienia na terenie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1b do SIWZ, pow. na dzień ogłoszenia zamówienia - 64 951,98 m2 oraz sprzątanie klatki schodowej i łazienek w budynku przy ul. Okrężnej 79 - 94 m2; 3.3. część 3 - wykonanie przedmiotu zamówienia na terenie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1c do SIWZ, pow. na dzień ogłoszenia zamówienia - 3 050,66 m2; 3.4. wykonawcy mogą składać oferty na jedną lub więcej części. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego i obowiązki wykonawcy, częstotliwość wykonywania określonych czynności, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zatrudnienie osób bezrobotnych z terenu Miasta Inowrocławia do realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach