Przetargi.pl
Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasu

Starostwo Powiatowe w Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443924 , fax. 065 5433511
  • Data zamieszczenia: 2011-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Górze
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443924, fax. 065 5433511
    REGON: 41111687100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SPORZĄDZENIE UPROSZCZONYCH PLANÓW URZĄDZENIA LASU I INWENTARYZACJI STANU LASU DLA LASÓW NIE STANOWIĄCYCH WŁASNOŚCI SKARBU PANSTWA DLA 99 WSI NA TERENIE GMIN: WĄSOSZ, GÓRA, JEMIELNO, NIECHLÓW ORAZ PRZEPROWADZENIE STRATEGICZNEJ OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO, JEŚLI BĘDZIE WYMAGANA Zakres prac obejmował będzie: 1. wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa dla osób fizycznych oraz przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, jeżeli będzie wymagana dla: 99 obrębów /wsi/ położonych w granicach administracyjnych gmin: Wąsosz, Góra, Jemielno, Niechlów. Powyższą dokumentacją objętych będzie ok. 478,35 ha (wg ewidencji gruntów) Gmina Wąsosz - 32 obręby - ok. 165,97 ha Gmina Góra - 32 obręby +miasto - ok 157,96 ha Gmina Jemielno - 17 obrębów - ok. 51,15 ha Gmina Niechlów - 18 obrębów - ok. 103,27 ha 2. termin wykonania zamówienia: do 15 grudnia 2011 r. 3. przedmiotowa dokumentacja wykonana będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi określonymi: rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzania lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz.U. z 2005 r. Nr 256, poz. 2151) ustawą z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tj. Dz.U. z 2011 r. Nr 12, poz. 59) 4. wykonawca winien posiadać zezwolenie na wykonywanie tej działalności wydane przez ministra właściwego do spraw środowiska. 5. uproszczone plany urządzenia lasu oraz inwentaryzacje stanu lasu sporządzane będą dla gmin wg obrębów ewidencyjnych. 6. uproszczone plany urządzenia lasu oraz inwentaryzacje stanu lasu sporządzane będą na 10 lat. 7. wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie wypisy z ewidencji gruntów oraz niezbędne mapy oraz dokona ich uaktualnienia z terenem dla potrzeb urządzeniowych. 8. do planów urządzania i inwentaryzacji stanu lasu nie ujmować gruntów kategorii Lz. 9. okres obowiązywania planów przyjąć od 01.01.2012 r. do 31.12.2021 r. 10. opracowanie należy wykonać w czterech egzemplarzach, plus wersja elektroniczna. Egzemplarze w oprawie miękkiej, bez podklejania mapy. Do planów należy opracować zadania (2 egzemplarze) w zakresie gospodarki leśnej dla poszczególnych właścicieli lasów. Zmiany i ewentualne rozbieżności w mapie i rejestrze ewidencji gruntów stwierdzone w czasie wykonywania planu w formie wykazu zmian należy umieścić w każdym egzemplarzu planu (po rejestrze działek leśnych) a jeden egzemplarz dostarczyć zamawiającemu. 11. pracami terenowymi należy objąć wszystkie lasy należące do indywidualnych właścicieli uwidocznione w ewidencji gruntów oraz nie ujęte w niej, spełniające kryteria ustawowej definicji lasu. Zamawiający nie dysponuje żadnymi szacunkami dotyczącymi rozbieżności powierzchni lasów ujawnionej w rejestrze, a stanem faktycznym, a. po zakończeniu prac terenowych należy opracować projekt uproszczonego planu urządzenia lasu i złożyć go we właściwym terenowo urzędzie gminy celem wyłożenia do publicznej wiadomości, b. po rozpatrzeniu wszystkich wniosków i zastrzeżeń do projektu uproszczonego planu urządzenia lasu przedłożyć miejscowemu nadleśniczemu celem zaopiniowania. c. mapa gospodarcza lasu winna zawierać dane uproszczonego planu urządzenia lasu. Wydzielenia należy opisać w postaci ułamka - w liczniku gatunek główny i jego wiek, w mianowniku bonitacja zadrzewienie. Pozostałe pododdziały opisać skrótowo (np. HAL, PŁAZ, HAL, R, LWN, itp.). Granice wydzieleń należy pogrubić linią ciągłą. Zakolorowane winne być jedynie powierzchnie zaliczane do uproszczonego planu urządzenia lasu wprowadzając kolory: sjena palona - drzewostany sosnowe, fiolet - drzewostany świerkowe, błękit pruski - drzewostany brzozowe, zieleń soczysta - drzewostany olchowe, karmin - drzewostany osikowe, czerń słoniowa - drzewostany dębowe i pozostałe liściaste do opisu zadań w zakresie gospodarki leśnej należy podać terminy wykonania poszczególnych czynności (należy podać rok, w którym wskazany zabieg powinien być wykonany), e. fakt wyłożenia planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu w siedzibie Gminy oraz zaopiniowania tego planu przez Nadleśniczego należy odnotować na mapie gospodarczej lasu wpisując stosowną klauzulę z potwierdzeniem w formie pieczątki i podpisu osoby upoważnionej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772310008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach