Przetargi.pl
Wykonanie roboty budowlanej pn.: „Remont pomieszczeń w budynku D, II piętro Obiekt 01 – rejon zakwaterowania IV kompanii”.

Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-629 Warszawa, Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5617624, , fax. 22 8330724
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
    Słowackiego 52/54
    01-629 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5617624, , fax. 22 8330724
    REGON: 00017341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie roboty budowlanej pn.: „Remont pomieszczeń w budynku D, II piętro Obiekt 01 – rejon zakwaterowania IV kompanii”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn.: „Remont pomieszczeń w budynku D, II piętro Obiekt 01 – rejon zakwaterowania IV kompanii”. I. Branża budowlana. Zakres prac do wykonania: 1. Remont pomieszczeń mieszkalnych polegający na: a) rozebraniu wykładziny pcv (wszystkie pokoje); b) rozebraniu posadzki parkietowej oraz ślepej podłogi wraz z usunięciem zasypki - (pokoje 213-220, 222, 223, 225-231); c) rozebraniu terakoty i okładziny ściennej z płytek w kącikach sanitarnych (wszystkie pokoje); d) skuciu odparzonych tynków ścian i sufitów; e) wykonaniu tynków uzupełniających III kat.; f) wykonaniu nowego podłoża pod posadzkę z płytek gresowych – jastrych cementowy gr. 40 mm na styropianie EPS 200 - ( pokoje 213-220, 222, 223, 225-231); g) wykonaniu poziomej izolacji wodoszczelnej wraz z wklejeniem taśmy w narożach - posadzka w kącikach sanitarnych; h) wykonaniu posadzek z płytek gresowych wraz z cokolikami (za wyjątkiem pokoju dowódców gdzie należy ułożyć wykładzinę dywanową); i) przygotowaniu podłoża pod okładzinę ścienną z płytek w kącikach sanitarnych; j) wykonaniu okładzin ściennych płytkowych w kącikach sanitarnych; k) szpachlowaniu i malowaniu w kolorze białym istniejących podokiennikach malowanych; l) malowaniu ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża (usunięcie pęknięć, rys, ubytków w tynku, szczelin na styku za stolarką okienną i parapetami); m) malowaniu farbą olejną ścian (lamperia) wraz z jednokrotnym szpachlowaniem- pom. 213. 2. Remont korytarzy polegający na: a) wykonaniu zabudów gipsowo-kartonowych instalacji elektrycznej; b) malowaniu ścian wraz z przygotowaniem podłoża (usunięcie pęknięć, rys, ubytków w tynku, szczelin na styku za stolarką okienną i parapetem); c) malowaniu farbą olejną ścian (lamperia) wraz z jednokrotnym szpachlowaniem; d) montażu systemowego sufitu podwieszonego z wypełnieniem z płyt z włókien mineralnych 60x60 cm (obszar w tzw. „wieży”); e) wymianie uszkodzonych płyt z włókien mineralnych 60x60 cm w istniejącej zabudowie sufitowej; f) wymianie podokiennika metalowego na podokiennik z konglomeratu; g) cyklinowaniu i lakierowaniu parkietowej posadzki korytarza; h) wymianie drzwi korytarz-świetlica. 3. Remont sanitariatów nr 210, 211, 221, 224, 232 polegający na: a) skuciu tynków sufitów, odgrzybianie i wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych – sanitariaty 221, 224; b) rozebraniu ścianek dzielących natryski – 221; c) rozebraniu okładzin z płytek na ścianach; d) rozebraniu posadzek terakotowych; e) wykonaniu warstw wyrównujących; f) wykonaniu izolacji wodoszczelnej ścian w pomieszczeniach natrysków wraz z wklejeniem taśmy w narożach - nr 210, 211, 224, 232; g) wykonaniu izolacji wodoszczelnej podposadzkowej na całości sanitariatów wraz z wklejeniem taśmy w narożach - nr 210, 211, 224, 232 w 221 na fragmencie w utworzonym kąciku sanitarnym; h) wykonaniu okładzin ściennych płytkowych nr 210, 211, 224, 232 w 221 na fragmencie w utworzonym kąciku sanitarnym; i) wykonaniu posadzek z płytek gresowych; j) malowaniu ścian poza glazurą i sufitów w kolorze białym wraz z przygotowaniem podłoża (usunięcie pęknięć, rys, ubytków w tynku, szczelin na styku za stolarką okienną); k) wymianie systemowego sufitu podwieszonego (układ 60x60) - sanitariat 224; l) wymianie podokienników metalowych na podokienniki z konglomeratu – sanitariaty 221, 224, 232. II. Branża elektryczna. Zakres prac do wykonania: 1. Część elektryczna: 1) Prace demontażowe polegające na: a) demontażu gniazdek 1-faz. podwójnych w pokojach mieszkalnych; b) demontażu gniazd w pokojach (kącikach sanitarnych) i łazienkach IP44; c) demontażu gniazdek pojedynczych na korytarzach i w pozostałych pokojach i pomieszczeniach; d) demontażu łączników dwubiegunowych w pokojach mieszkalnych; e) demontażu łączników jednobiegunowych w pokojach mieszkalnych, częściach wspólnych i łazienkach; f) demontażu gniazd w pokoju dowódców i na korytarzu RJ45; g) demontażu opraw plafonier w kącikach sanitarnych i łazienkach; h) demontażu opraw plafonier w kącikach sanitarnych pokoi i łazienkach; i) demontażu opraw ewakuacyjnych kierunkowych; j) demontażu opraw z czujnikami ruchu Voltea na korytarzach; k) demontażu kanałów PCV na korytarzach oświetlenia nocnego Voltea; l) demontażu kanałów PCV na korytarzu okablowania teletechnicznego; m) demontażu kanałów PVC w pokojach 45mb. 2) Należy wykonać zabezpieczenie opraw istniejących przed zabrudzeniem i pomalowaniem w pokojach. 3) Należy wykonać zabezpieczenie opraw na korytarzu przed kurzem i malowaniem. 4) Należy wykonać wykucie bruzd w tynku na ścianie i suficie, ułożenie kabli YDYp 3x1,5 mm2 instalacji oświetleniowej w pokojach mieszkalnych i pokoju dowódców w celu montażu dodatkowych opraw oświetleniowych i odtworzyć tynk. 5) Należy wykonać wykucie bruzd w tynku na ścianach, ułożenie kabli YDYp 3x2,5 mm2 instalacji zasilającej gniazda w pomieszczeniach łazienek i pokoju 204 i odtworzyć tynk. 6) Należy wykonać montaż koryt kablowych systemowych mocowanych za pomocą kształtek systemowych do ściany na klatce schodowej i korytarzu od str. ul. Słowackiego K300. 7) Należy wykonać montaż na istniejących uchwytach na korytarzach koryt kablowych K150. 8) Należy wykonać wykucie otworów w ścianie z cegły w celu przejścia instalacji nowych i przełożenia istniejącej instalacji teletechnicznej z kanałów kablowych do koryt kablowych nad sufitem podwieszanym. 9) Należy wykonać przełożenie przewodów teletechnicznych z demontowanych kanałów do koryt kablowych na korytarzu. 10) Należy wykonać montaż instalacji oświetleniowej dla opraw Voltea YDYp 3x1,5 mm2 w przestrzeni pod sufitem podwieszanym (przewód mocowany na uchwytach). 11) Należy wykonać montaż zdemontowanych opraw typu plafoniera w pokojach i w kącikach socjalnych. 12) Należy wykonać montaż zdemontowanych opraw typu plafoniera w łazienkach w miejscach ich demontażu oraz dodatkowych opraw w łazienkach nad umywalkami i na suficie. 13) Należy wykonać montaż opraw awaryjnych oczek LED z autotestem i modułem 1h w suficie podwieszanym na korytarzach. 14) Należy wykonać montaż opraw awaryjnych oczek LED z autotestem i modułem 1h na suficie w łazienkach. 15) Należy wykonać montaż opraw ewakuacyjnych kierunkowych LED z modułem 1h i autotestem. 16) Należy wykonać montaż łączników oświetlenia dwubiegunowych podtynkowych w pokojach w istniejących puszkach. 17) Należy wykonać montaż łączników oświetlenia jednobiegunowych podtynkowych w pokojach, na korytarzu i łazienkach. 18) Należy wykonać montaż puszek w tynku fi 60 głębokich pod dodatkowe gniazda i łączniki oświetleniowe. 19) Należy wykonać montaż gniazd 230V IP20 pojedynczych zasilających podwójnych w jednej puszce w pokojach. 20) Należy wykonać montaż gniazd 230V IP44 pojedynczych w kącikach sanitarnych 26. 21) Należy wykonać montaż gniazd 230V IP44 pojedynczych w łazienkach. 22) Montaż gniazd 230V IP20 pojedynczych zasilających pojedynczych na korytarzach i magazynku. 23) Należy wykonać pomiary elektryczne przeciwporażeniowe, rezystancji izolacji, sprawdzenie wyłączników różnicowoprądowych. 24) Należy wykonać pomiary parametrów oświetlenia podstawowego i awaryjnego. 25) Należy wykonać dokumentację powykonawczą – kpl. (podpisana przez projektanta i kierownika robót oraz uzgodniona przez rzeczoznawcę ppoż. w zakresie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego) obejmująca opis techniczny szczegółowy spis rzuty i rysunki, dokumentację materiałową w postaci deklaracji zgodności, atestów itp. oraz DTR urządzeń. 2. Część teletechniczna. Zakres prac do wykonania: 1) Należy wykonać wykucie bruzd i ułożenie w tynku przewodów dla czujek dla wszystkich pomieszczeń dla pętli systemu SAP – przewód YnTKSYekw1x2x0,8 na stropie w pokojach i w suficie na uchwytach w przestrzeni ponad sufitem podwieszanym. 2) Należy wykonać otwory przez ściany dla przeprowadzenia przewodów pętli SAP pomiędzy pomieszczeniami. 3) Należy ułożyć skrętki UTP/FTP 5e dla CCTV (dla 5 kamer) w istniejących trasach kablowych i pozostawić zapasy przewodu w celu doprowadzenia końców przewodów do pomieszczenia ochrony przy wejściu na parterze. 4) Należy wykonać uporządkowanie szafki telefonicznej zlokalizowanej na korytarzu z ewentualną wymianą łączówek. 5) Należy ułożyć okablowania dla kontroli dostępu KD skrętką UTP 5e - wypusty 4 przy wejściach na powierzchnię sprowadzone do pomieszczenia recepcji na parterze, ułożone na korytach i kanałach kablowych oraz w tynku i pozostawienie zapasu okablowania z dojściem do pomieszczenie ochrony na parterze. 6) Należy wykonać okablowanie LAN skrętka UTP kat. 5e dla dwóch gniazdek. 7) Należy wykonać montaż gniazd LAN RJ45. 8) Należy wykonać dokumentację powykonawczą SAP – opis + rysunki zawierające pętlę z czujkami (pozostawić wypusty z zapasem bez montażu czujek) z pomiarami rezystancji izolacji pętli oraz deklaracjami i certyfikatami oraz spisem treści. 9) Należy wykonać rzut z lokalizacją wypustów dla kamer CCTV i KD wraz z częścią materiałową (deklaracja zgodności) i krótkim opisem. III. Branża sanitarna. Zakres prac do wykonania: 1) . Remont pomieszczeń mieszkalnych polegający na: a) demontażu i montaż umywalek 50x40 ceramicznych z oczyszczeniem ich powierzchni w 11 pokojach; b) demontażu starych umywalek i montaż nowych umywalek w 12 pokojach; c) demontażu używanych baterii umywalkowych naściennych we wszystkich pokojach; d) montażu nowych baterii naściennych we wszystkich pokojach; e) demontażu i ponowny montaż (po uprzednim oczyszczeniu)grzejników płytowych we wszystkich pokojach; f) demontażu kompensacji pętlowych na pionach c.o. w pokojach , w których występują; g) demontażu fragmentów rur wody ciepłej w pokojach, gdzie rurarz poziomy do baterii umywalkowych jest zamontowany naściennie. Wkucie nowych rur wody ciepłej jw. w ścianę. 2) Remont korytarzy polegający na: demontażu i ponownym montażu (po uprzednim oczyszczeniu)grzejnika płytowego oraz wyczyszczenie białego montażu ( anemostaty / kratki wentylacyjne). 3) Remont sanitariatów nr 210, 211, 221, 224, 232 polegający na: a) demontażu starych urządzeń sanitarnych ,tj. : - miski ustępowe kompaktowe; - umywalki z syfonem i bateriami naściennymi; - brodziki z zasłonami prysznicowymi , syfonami i bateriami prysznicowymi; - pisuary z syfonami; - bidet z syfonem i baterią bidetową; - wpusty podłogowe; - zawory ze złączką do węża; - grzejniki płytowe (zawory odcinające i termostatyczne z głowicami); - rurociągów wody użytkowej i centralnego ogrzewania pom.232; b) montażu nowych urządzeń sanitarnych jw. we wszystkich łazienkach (poza pom.221), w rozmiarach zgodnych ze zdemontowaną armaturą sanitarną; c) regulacji wentylacji mechanicznej we wszystkich sanitariatach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium na obydwie części zamówienia w kwocie: 10 000 zł ( słownie : dziesięć tysięcy złotych). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM – zamówienie: PN/8/18: nazwa: Wadium na wykonanie roboty budowlanej pn.: „Remont pomieszczeń w budynku D, II piętro Obiekt 01 – rejon zakwaterowania IV kompanii”. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, w polskiej walucie pln, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. UWAGA: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub Lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 Bank BGŻ BNP PARIBAS tytułem: Wadium w sprawie PN/8/18 na wykonanie roboty budowlanej pn.: „Remont pomieszczeń w budynku D, II piętro Obiekt 01 – rejon zakwaterowania IV kompanii”. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej Wykonawca winien złożyć w ofercie kserokopię dokumentu poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, przy czym oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną „za zgodność z oryginałem”. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie tj. terminie złożenia oferty znajduje się na rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania- załącznik nr 4; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 5; 3) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową – załącznik nr 2; 4) Formularz oferty – załącznik nr 1; 5) Zaakceptowany wzór umowy- załącznik nr 7; 6) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających wspólnie ofertę, 7) zobowiązanie podmiotów składających wspólnie ofertę, że w przypadku wygrania przetargu, przed zawarciem umowy z zamawiającym, zawrą między sobą umowę (i przekażą Zamawiającemu); 8) informację na temat Podwykonawców; 9) zobowiązanie podmiotu trzeciego -jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych; 10) dowód wniesienia wadium; B. Zgodnie z pkt. 6.5 SIWZ Wykonawca w terminie trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) - załącznik nr 6; C. Zgodnie z pkt. 7.3 SIWZ, Wykonawca przedstawi na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty: 1. Polisę ubezpieczeniową - zgodnie z pkt. 6.3 ust. 1, lit. a) SIWZ; 2. Informację z banku potwierdzającą wysokość posiadanych środków - zgodnie z pkt. 6.3 ust.2, lit.b); 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z referencjami potwierdzającymi ich należyte wykonanie – zgodnie z pkt. 6.3 ust.2, lit. a); 4. Wykaz osób - zgodnie z pkt. 6.3 ust.2, lit. b);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach