Przetargi.pl
Wykonanie robót rozbiórkowych, budowa parkingu, dojazdów utwardzonych oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie nieruchomości położonej w Wieliczce przy ul. Szpunara 22

Powiat Wielicki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Dembowskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2880210 , fax. 012 2880040
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wielicki
    ul. Dembowskiego 2 2
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2880210, fax. 012 2880040
    REGON: 35155453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót rozbiórkowych, budowa parkingu, dojazdów utwardzonych oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie nieruchomości położonej w Wieliczce przy ul. Szpunara 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu, dojazdów utwardzonych oraz instalacji zewnętrznej elektrycznej, oświetlenia zewnętrznego, instalacji teletechnicznej, opadowej i przyłącza kanalizacji opadowej; przebudowa i rozbiórka części ogrodzenia, budowa zjazdu publicznego z działki nr 1835 obr. Wieliczka 1 j.e. Wieliczka oraz rozbiórka budynku mieszkalnego nr 22 ul. Szpunara wraz z infrastrukturą techniczną i dwóch budynków zlokalizowanych na działce 638/1 obr. Wieliczka 1 j.e. Wieliczka. 2/.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) przedmiarach robót- załącznik H do SIWZ, b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (instalacje elektryczne, roboty drogowe, roboty budowlane, kanalizacja deszczowa, ogrodzenie) - załącznik I do SIWZ c) projekcie budowlanym, opracowanym przez mgr inż. arch. Wojciecha Lepiarza, Tadeusza Domonia, Monikę Zimoń, Wojciecha Lisek grudzień 2015 r. -załącznik J do SIWZ, d) projekcie budowlany rozbiórki obiektów opracowanym przez mgr inż. arch. Wojciecha Miętkę - załącznik K do SIWZ Wszystkie roboty muszą być zrealizowane zgodnie z ww. dokumentami oraz zasadami sztuki budowlanej, warunkami technicznymi, przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, których potrzeba wykonania ujawni się w toku realizacji zamówienia, w tym także prac nie ujętych w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. 3/.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z: a) decyzją Starosty Wielickiego nr 263.2016 z dnia 17 marca 2016r., znak: BGN.6740.W.91.2016 - załącznik L do SIWZ, wszystkimi warunkami, opiniami i uzgodnieniami związanymi z przedmiotem zamówienia 4/.Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. 5/.Jeżeli w dokumentacji, przedmiarze przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza ujecie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, innych niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych oraz eksploatacyjnych nie gorszych niż określone w dokumentacji. 6/.Wykonawca jest zobowiązany do: a) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami, polskim prawem, a w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, b) protokolarnego przyjęcia Terenu Budowy i przygotowania go do realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności wyposażenia zaplecza budowy we wszystkie przedmioty niezbędne dla/lub podczas wykonywania robót, zapewnienia jego ochrony, c) dokonania stosownych zgłoszeń do odpowiednich organów o rozpoczęciu i zakończeniu budowy d) zapewnienia dostaw energii elektrycznej oraz innych mediów, w zakresie koniecznym dla wykonania przedmiotu umowy, e) zabezpieczenia Terenu Budowy, właściwych warunków bhp i p.poż. podczas wykonywania prac, f) utrzymania ładu i porządku na Terenie Budowy, g) nie dopuszczania do zniszczenia i zanieczyszczenia dróg publicznych przez pojazdy wykorzystywane bezpośrednio i pośrednio przez Wykonawcę, h) umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego innym niż Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zapoznawania się z przebiegiem prac, i) zapewnienia organizacji i realizacji dostaw materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania umowy, w tym do takiej organizacji i realizacji dostaw materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania umowy aby zapewniały sprawny i zgodny z umową przebieg inwestycji, j) organizacji ochrony mienia na terenie budowy, do czasu zwrotnego przekazania Zamawiającemu Terenu Budowy, utrzymania czystości na terenach przyległych do terenu budowy (w tym dojazdy), k) na żądanie Zamawiającego do przerwania robót, a jeżeli zajdzie taka potrzeba do zabezpieczenia wykonywanych prac przed zniszczeniem, l) uporządkowania po zakończeniu robót Terenu Budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy, m) wykonywania prac w ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, przedstawicielem Zamawiającego, n) prowadzenia Dziennika Budowy i udostępniania go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, o) zgłaszania odbioru robót Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego, zgłaszania robót zanikających, p) zapewnienia ciągłego dozoru prowadzonych robót przez Kierownika Budowy, q) zapewnienia uczestnictwa Kierownika Budowy podczas czynności mających na celu dokonanie odbioru robót budowlanych, odbioru robót zanikających, r) zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, s) usunięcia we własnym zakresie, jako wytwórca, wszelkich odpadów pochodzących z budowy, z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach, t) naprawy na własny koszt ewentualnych szkód oraz wypłaty odszkodowań za ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, u) uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu 7/.Wynagrodzenie ryczałtowe Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać w formie ryczałtu. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z załączonej dokumentacji, przedmiarów, które należy traktować jako element dodatkowy (pomocniczy), a nie służący do obliczenia ceny ofertowe, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac niezbędnych do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, w tym także prac nie ujętych w załączonych dokumentach, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Mając na uwadze powyższe, zarówno wykonanie większej ilości prac, niż określone wielkości szacunkowe nie stanowi podstawy do żądania odpowiedniego podwyższenia wynagrodzenia jak i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykonaniu mniejszej ilości prac, niż określone szacunkowe wielkości nie spowoduje obniżenia wynagrodzenia. Prace i ich szacunkowe wielkości określone w załącznikach do niniejszej specyfikacji nie stanowią zestawienia planowanych prac w rozumieniu art. 629 i 630 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN. Wadium należy wnieść najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do 20 kwietnia 2016r. do godz. 08:45 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w MBS w Wieliczce nr 02861900060010020060020002 z adnotacją WADIUM - Wykonanie robót rozbiórkowych, budowa parkingu, dojazdów utwardzonych oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie nieruchomości położonej w Wieliczce przy ul. Szpunara 22 Wadium w formie pieniężnej jest skuteczne i zabezpiecza ofertę jeżeli wpłynęło na rachunek Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione przez Wykonawcę w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium określone w art.46 ust.4a i ust.5 Ustawy Pzp i w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w wymienionych artykułach ustawy Pzp musi zabezpieczać bezwarunkową wypłatę wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 12 lit. b) do e) należy w oryginale dołączyć do oferty. W przypadku wadium wniesionego w formie lit. a) należy dołączyć kopię dowodu wpłaty do oferty. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wymagalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach