Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie basenu w ramach Centrum Edukacyjno - Turystyczno - Sportowego w Krośnicach

Gmina Krośnice ogłasza przetarg

  • Adres: 56-320 Krośnice, ul. Sportowa 4/20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3846019 , fax. 071 3846015
  • Data zamieszczenia: 2013-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krośnice
    ul. Sportowa 4/20 4/20
    56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3846019, fax. 071 3846015
    REGON: 93193470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.krosnice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie basenu w ramach Centrum Edukacyjno - Turystyczno - Sportowego w Krośnicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są 1.1. Roboty budowlane polegające na budowie basenu w ramach Centrum Edukacyjno - Turystyczno - Sportowego w Krośnicach. 1.2. Uzyskanie przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. 1.3. Usługa serwisowa polegająca na zapewnieniu bezpłatnej obsługi serwisowej stacji uzdatniania wody przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ ZAŁĄCZNIKI Załącznik Nr 8 do SIWZ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9 do SIWZ dokumentacja projektowa Załącznik Nr 10 do SIWZ przedmiar robót oraz obmiary pobrane z natury (wizja terenowa Wykonawcy) na miejscu przyszłej budowy. Załączony do SIWZ przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do skalkulowania ceny oferty i jej sporządzenia. Przedmiar robót stanowiący podstawę sporządzenia kosztorysu ofertowego jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienie ma jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całości robót wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru i obmiaru robót, wizji lokalnej na miejscu przyszłej budowy, jak również wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać zamówienia, między innymi: wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, telefon), dozorowania budowy, odtworzenia dróg, chodników, wywozu nadmiaru gruntu, sporządzenia projektu BIOZ, projektu organizacji robót, prac geodezyjnych i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które będą miały wpływ na prawidłowe i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia i uwzględnić je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Przedmiot zamówienia obejmuje również inne obowiązkowe prace związane z 1. Zapewnieniem obsługi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu. 2. Wykonawca będzie zobowiązany zatrudnić kierownika budowy, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym oraz powierzyć kierowanie robotami osobom posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności a) Konstrukcyjno - budowlanej, b) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uzyskanie zgody zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego. 4. Odpowiednim zabezpieczeniem terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac. 5. Zaopatrzeniem budowy w energię elektryczną, wodę, odprowadzenie ścieków i utylizacja odpadów. 6. Zapewnieniem dozoru placu budowy i realizowanych obiektów w okresie prowadzonych robót. 7. Dokonaniem rozruchu technologicznego obiektu, przekazanie do eksploatacji oraz monitoring procesu technologicznego uzdatniania wody basenowej w trakcie próbnej eksploatacji w zakresie urządzeń pomiarowych i dozujących, 8. Zobowiązaniem do zapewnienia bezpłatnej obsługi serwisowej stacji uzdatniania wody przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty uzyskania decyzji na użytkowanie obiektu. 9. Opracowaniem powykonawczej dokumentacji technicznej oraz opracowanie i dostarczenie zamawiającemu wszelkich instrukcji dotyczących użytkowania obiektu sporządzonych w języku polskim w tym również instrukcji p.poż obiektu wraz z oznakowaniem dróg ewakuacyjnych oraz wyposażeniem w niezbędny sprzęt gaśniczy. 10. Przekazaniem stosowanych atestów na wbudowane materiały i gwarancji. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) następująco 1) CPV 45.20.00.00-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 2) CPV 45.21.22.12-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich, 3) CPV 45.23.13.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. POZOSTAŁE WYMAGANIA OGÓLNE I GWARANCYJNE. 1. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualny atest higieniczny i certyfikat dopuszczający do stosowania w budownictwie. 2. Przy wykonywaniu robót budowlanych niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. 3. Wykonawca udzieli co najmniej 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały i urządzenia, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia. 4. Jeżeli Zamawiający dopuszcza w dokumentacji projektowej zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych rozumie przez to takie materiały i urządzenia, które spełniają wszystkie parametry techniczne przewidziane dla tych materiałów i urządzeń określone w tej dokumentacji. 5. Zamawiający zastrzega konieczność udostępnienia placu budowy innym Wykonawcom w sytuacji przystąpienia przez Zamawiającego do realizacji zakresu robót wyłączonych z przedmiotowego postępowania. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krosnice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach