Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa chodników na ulicy Marszałkowskiej” w Dzierżoniowie.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 890717830
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.dzierzoniow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa chodników na ulicy Marszałkowskiej” w Dzierżoniowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa chodników na ulicy Marszałkowskiej” w Dzierżoniowie. 2. Przedmiot zmówienie obejmuje roboty budowlane dotyczące przebudowy chodników długości 260m w szczególności: 1. Roboty rozbiórkowe: a) istniejących chodników o nawierzchni z płytek betonowych 35 x 35 cm o powierzchni 500 m2 oraz z kostki kamiennej i betonowej o powierzchni 88 m2. Kostkę kamienną należy protokolarnie przekazać Zamawiającemu. Protokół musi zawierać obmiar przekazywanego materiału oraz być podpisany przez kierownika budowy i inspektora nadzoru. W wycenie należy uwzględnić koszt transportu kostki kamiennej na odl. do 5 km, b) obrzeży betonowych. 2. wykonanie chodników o zmiennej szer. 2,2 - 2,6 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej o grubości 8 cm, w tym: a) wykonanie korytowania na głębokość 37 cm wraz z wywiezieniem gruzu na wysypisko odpadów na odległość 12 km, b) w-wa odsączająca pospółka gr. 10 cm, c) podbudowa-mieszanka niezwiązana z kruszywem 0/31,5 grubości 15 cm, d) podsypka – mieszanka niezwiązana z kruszywem (1:4) grubości 4 cm, e) kostka betonowa gr. 8 cm, f) regulacja urządzeń podziemnych na terenie realizowanych robót, g) wykonanie robót związanych z połączeniem przebudowywanych chodników z istniejącym terenem przyległym, 3. Wbudowanie obrzeży betonowych 8 x 30 cm na ławie betonowej C12/15 o szerokości 20 cm. 4. wykonanie wjazdów szer. 4-5m o łącznej powierzchni ok 88 m2, w tym: a) wykonanie korytowania na głębokość 47 cm wraz z wywiezieniem gruzu na wysypisko odpadów na odległość 12 km, b) w-wa mrozoochronna – mieszanka związana cementem C1,5/2 grubości 15 cm, c) podbudowa-mieszanka niezwiązana z kruszywem 0/31,5 grubości 20 cm, d) podsypka-mieszanka niezwiązana z kruszywem 0/2 grubości 4 cm, e) kostka betonowa 8 cm (na wjazdach kostka czerwona) 5. wykonanie regulacji krawężników kamiennych, w szczególności na wjazdach. 3. Planowany zakres ilościowy robót wyszczególnionych w pkt. 2 został zamieszczony w §7 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania robót stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. Roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. 4. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt. 2 zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy od Zamawiającego, 2) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, zabrania się składowania materiałów na ciągach komunikacyjnych, 3) wykonania, wprowadzenia i utrzymania czasowej organizacji ruchu, 4) wystąpienia do gestorów mediów o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, 5) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłaty za ich dostawę. 6) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych, 7) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 8) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów (odl. ok.12 km), wraz z poniesieniem kosztów ich składowania i utylizacji, 9) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, 10) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych, 11) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji i istotnych warunków zamówienia, 12) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w ciągu 7 dni od przekazania placu budowy, 13) przekazania Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy w terminie 7 dni od podpisania umowy, 14) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP, 15) Przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w §4 ust.1 (projektu umowy załącznik nr 8 do SIWZ) świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy art.22 §1. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji umowy: organizacja i realizacja robót budowlanych - bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy. 5.1. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot umowy, o których mowa w pkt. 5 będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). 5.2. W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5 czynności. Zamawiający w szczególności uprawniony jest do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz.U. z 2016 poz. 922 z późn. zm.) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 2 ust. 2 projektu umowy ( załącznik nr 8 do SIWZ), Zamawiający przewiduje kary umowne w wysokości określonej w § 13 ust. 1 pkt.1 lit „g” projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: b) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A i B , c) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ lit. C, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach