Przetargi.pl
Wykonanie Rewitalizacji Centrum Miasta na cele społeczne: Zaprojektowanie i wykonanie remontu elewacji oraz części wspólnych budynków przy ulicy Dekerta 10,14 i Targowej 12,18 w Sosnowcu

Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 41200 Sosnowiec, ul. Partyzantów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 901 848 , fax. 322 901 864
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów
    41200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 322 901 848, fax. 322 901 864
    REGON: 27784099800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Rewitalizacji Centrum Miasta na cele społeczne: Zaprojektowanie i wykonanie remontu elewacji oraz części wspólnych budynków przy ulicy Dekerta 10,14 i Targowej 12,18 w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane) jest: Zaprojektowanie i wykonanie remontu elewacji oraz części wspólnych budynków przy ulicy Dekerta 10,14 i Targowej 12,18 w Sosnowcu. Zakres prac opisany jest w programie funkcjonalno – użytkowym i obejmuje m.in.: a)opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych, wynikających z przepisów decyzji, opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń, itp., b)wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów. Zakres robót budowlanych obejmuje przede wszystkim: remont ścian zewnętrznych, płyt balkonowych, wszystkich detali architektonicznych i metalowych elementów elewacji (takich jak balustrady, bramy, kraty okienne, zadaszenia, skrzynki instalacyjne), a także wymianę elementów odwodnienia dachu, obróbek blacharskich, flagownic i klap zsypów oraz wymianę części stolarki okiennej w czterech przedmiotowych budynkach. Ponadto remont klatek schodowych wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej oraz remont nawierzchni dziedzińców. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących - w czasie realizacji zamówienia – wszelkie roboty ogólnobudowlane związane z remontem budynku (wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 40.000,00zł (czterdzieści tysięcy złotych), które należy wnieść w terminie do 04.04.2018 r. do godziny 8.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach