Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 21560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 833 712 496
- Data zamieszczenia: 2018-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
ul. Warszawska 20
21560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
tel. 833 712 496
REGON: 3023742800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://miedzyrzecgmina.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski zlokalizowanych w odległości do 25 km od siedziby Zamawiającego, polegającego na: • dostawie kruszywa o ciągłym uziarnieniu, pospółki, żużla i gruzu betonowego • rozładunku na drodze, • mechanicznym wyprofilowaniu dostarczonego materiału, • zagęszczeniu wykonanej warstwy walcem wibracyjnym Ponadto: a. dostarczane kruszywo winno spełniać obowiązujące w tym zakresie normy (PN-EN 13043 i PN-EN 13242) i posiadać wymagane prawem certyfikaty; b. zamawiający zastrzega sobie prawo laboratoryjnej oceny jakościowej dostarczanego materiału oraz kontrolnego ważenia wybranych partii; c. w przypadku stwierdzenia dostaw nieodpowiedniej jakości Zamawiający zastrzega możliwość wstrzymania dostaw i żądania wymiany kruszywa na właściwe /zgodne z wymaganiami Zamawiającego/ na koszt Wykonawcy d. przewiduje się, że całkowita realizacja zamówienia winna wynieść 1.000 ton kruszywa o ciągłym uziarnieniu, 2.875 ton pospółki, 475 ton żużla, 750 ton gruzu betonowego e. Nie dopuszcza się składania ofert na kruszywa łamane o zawartości CaO > 15%! - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016.359). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Banku Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim nr konta: 85803900060000000004430006 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IN.271.12.2018.RS”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)kwotę gwarancji, 3)termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, 4)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 5., z tym, że dokumenty wymienione w pkt. 5.1.1, należy złożyć odrębnie dla każdego Wykonawcy 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku podpisywania oferty i dokumentów przez osoby (osobę) uprawnionej (uprawnioną) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja – przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Annopol
Dodano: 2023-06-30 - Modernizacja - przebudowa drogi gminnej w Annopolu, działka nr 296, 295/1 (wjazd do CK, OSP)
Dodano: 2023-06-30 - Modernizacja – (remont i przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Popów
Dodano: 2023-06-30 - „ Rozbudowa drogi gminnej nr. 109883L w miejscowości Maszów od km 0+520.00 do km 1+510.00”
Dodano: 2023-02-02 - Przebudowa drogi gminnej nr 110422L w m. Płoskie - etap II.
Dodano: 2022-07-19 - Przebudowa drogi gminnej nr 109885L od km 0+110,00 do km 1+104,00 w miejscowości Romanówek
Dodano: 2021-05-24 - Remont i termomodernizacja budynku po byłej szkole podstawowej w msc. Cyganka wraz z infrastrukturą towarzyszącą i elementami małej architektury
Dodano: 2021-04-16 - Budowa chodnika (wraz z oświetleniem) przy DK12 w m. Stołpie.
Dodano: 2021-03-03 - Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Majdanie Leśniowskim
Dodano: 2021-02-11 - Wykonanie wiaty przystankowej wraz z zatoczką w m. Albertów przy drodze krajowej nr 82
Dodano: 2021-02-09