Przetargi.pl
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 834 999 , fax. 586 834 899
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16
    83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 586 834 999, fax. 586 834 899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego.” 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych, przy użyciu masy mineralno - bitumicznej średnioziarnistej zamkniętej wg Polskiej Normy (powierzchnia do 8.000 m²) oraz wyrównanie podbudowy przy wybojach o głębokości ponad 4 cm mieszanką mineralno - asfaltową wyrównawczą (do 450 ton) na sieci dróg powiatowych, Powiatu Gdańskiego. Prace odbywać się będą na sieci dróg powiatowych Powiatu Gdańskiego. Kolejność dróg do remontu zostanie wskazana po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą – zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej specyfikacji. Wykaz dróg powiatowych, stanowi załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji. Wskazanie miejsc do remontu nastąpi bezpośrednio przed przystąpieniem do realizacji robót. a) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy minimum jednej grupy pracowniczej (1 brygady) wybranego Wykonawcy, b) W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował 2 brygadami przedmiot zamówienia będzie wykonywany równolegle w czasie, w dwóch różnych częściach powiatu (szczegóły ustalone będą z wybranym Wykonawcą), c) przycięcie nawierzchni wokół uszkodzonego miejsca z nadaniem łacie regularnych kształtów, d) wyfrezowanie lub wykucie uszkodzonego miejsca z oczyszczeniem, usunięciem oraz utylizacją rumoszu, e) skropienie naprawianego miejsca oraz posmarowanie krawędzi emulsją asfaltową, f) wypełnienie odpowiednią mieszanką mineralno – bitumiczną łaty z zagęszczeniem do poziomu otaczającej płaszczyzny nawierzchni, g) oznakowanie drogi w miejscu wykonywania remontu zgodnie z projektem sporządzonym na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r., poz. 784), h) wyrównanie podbudowy przy wybojach o głębokości ponad 4 cm mieszanką mineralno - asfaltową wyrównawczą (szacunkowa ilość: do 450 ton) i) ubytki o powierzchni mniejszej od 1 m2 stanowią ok. 30% ogólnej powierzchni stanowiącej przedmiot zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 12 do SIWZ). 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji w formularzu cenowym w zależności od potrzeb bieżących przy zachowaniu ogólnej kwoty umownej . 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/ systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Jeżeli specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 7. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z:  obsługa maszyn i urządzeń drogowych,  układanie nawierzchni asfaltowych, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100 najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11:30 Wadium ważne jest od dnia składania ofert na okres 30 dni związania ofertą. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 w dniu otwarcia ofert, nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenia: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ 5) oświadczenie o posiadanym potencjale kadrowym załącznik nr 6 do SIWZ, 6) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 9 do SIWZ, 7) dowód wniesienia wadium. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,- załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach