Przetargi.pl
Wykonanie remontu budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu

Sąd Okręgowy w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Konarskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 761 300 , fax. 166 761 353
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Przemyślu
    ul. Konarskiego 6
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 761 300, fax. 166 761 353
    REGON: 18003216700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest "Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu", w zakresie i sposób określony w SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania: Zadanie 1. Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu - w ramach którego wyszczególnia się roboty w zakresie: 1) wykonania systemu okablowania strukturalnego w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu; 2) wykonania systemu telewizji dozorowej oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu; 3) wykonania instalacji i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu; 4) wykonania instalacji multimedialnej w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu; 5) wykonania instalacji napadu i włamania w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu; 6) wykonania instalacji wideodomofonowej w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu; 7) wykonania instalacji kontroli dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu; 8) dostawy i montażu windy platformowej w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu. Dla Zadania 1 Zamawiającym jest Sąd Okręgowy w Przemyślu. Zadanie 2. Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu w zakresie robót budowlanych remontowych branży budowlanej, instalacyjnej sanitarnej, instalacyjnej elektrycznej (w tym wykonanie systemu przyzywowego) w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu - dla którego zamawiającym jest Sąd Rejonowy w Jarosławiu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, tj. musi obejmować zadania 1 i 2. Złożenie oferty tylko na jedno zadanie spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, polegających na odmiennym niż określony w SIWZ sposobie wykonania zamówienia publicznego. Zakres rzeczowy: w zakresie Zadania 1 obejmuje wykonanie robót budowlanych określonych dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Instalacje słaboprądowe: - okablowania strukturalnego budynku, w tym wykonanie PEL i montaż wyposażenia serwerowni, - systemu telewizji dozorowej, - sygnalizacji pożaru, - sygnalizacji włamania i napadu, - kontroli dostępu, - wideodomofonowa, Instalacja systemu klimatyzowania pomieszczeń: - pomieszczeń biurowych na kondygnacji parteru, I-szego i II-go piętra (VRF), - pomieszczenia serwerowni (split, inwerter) - orurowania oraz zasilania i sterowania dla pomieszczeń III-go piętra (VRF, bez jednostek wewnętrznych i zewnętrznej) Dźwig towarowo – osobowy (winda): - konstrukcja stalowa szybu wraz z fundamentem, - kabina wraz z wyposażeniem, - elementy automatyki i sterowania. W zakresie Zadania 2 obejmuje wykonanie robót remontowo - budowlanych określonych dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, w tym: - przebudowa sanitariatów, z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie elementów konstrukcyjnych (belki, nadproża) związanych ze zmianami układu funkcjonalnego pomieszczeń budynku, - wymiana posadzek w określonym w SIWZ zakresie, - renowacja posadzek parkietowych, - wymiana okładzin na klatkach schodowych, - wykonania oddymiania klatek schodowych, - wydzielenie przestrzeni klatek schodowych za pomocą przegród aluminiowo – szklanych, - wykonanie napraw tynków wewnętrznych, - malowanie pomieszczeń, - wymiana instalacji wodociągowej, - wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej, - wykonanie instalacji wodociągowej hydrantowej, - wymiana instalacji elektrycznej, w tym opraw oświetleniowych, - wykonanie obudów instalacji wewnętrznych (komputerowa, elektryczna, sieci chłodniczej), - wykonanie izolacji murów piwnic, - wykonanie drenażu opaskowego, - montaż doświetlaczy okiennych (okna piwnic) wraz z instalacją odwadniającą, - wykonanie systemu przyzywowego. Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia określony jest dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ. W swojej ofercie Wykonawca winien uwzględnić okoliczności, iż roboty remontowe wykonywane będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej. Wykonawcy, do realizacji robót, będzie udostępniana cała kondygnacja lub część kondygnacji, w uzasadnionych przypadkach pojedyncze pomieszczenia na użytkowanych kondygnacjach (po uprzednim zgłoszeniu przez Wykonawcę). W toku wykonywania robót Wykonawca nie może ograniczać pracy Sądu Rejonowego w Jarosławiu (dostępność, hałas, zakurzenie itp.). Wykonawca będzie prowadził roboty od poniedziałku do piątku - w godzinach 6.00-22.00, co Wykonawca ma obowiązek uwzględnić w harmonogramie rzeczowo – finansowym i jego ewentualnych aktualizacjach. Roboty szczególnie uciążliwe dla użytkowników obiektu, na którym prowadzone będą roboty (w szczególności roboty głośne jak wiercenie, kucie) będą prowadzone w godzinach. 15.00-22.00. Za zgodą odpowiednio Zamawiającego lub Sądu Rejonowego w Jarosławiu Wykonawca będzie mógł prowadzić roboty w innych godzinach, niż wskazano powyżej, w soboty oraz dni wolne od pracy zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 90). Zamawiający udostępni Wykonawcy zaplecze szatniowe wraz z węzłem sanitarnym (dla ok. 15 osób) oraz wewnętrzny parking (dziedziniec) jako miejsce składowania materiałów budowlanych, gruzu itp. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do punktów poboru energii elektrycznej i wody wyłącznie w celu realizacji umowy. Zamawiający wymaga, aby w części dotyczącej wykonania robót dotyczących dźwigu towarowo-osobowego (windy) Wykonawca dokonał wszelkich czynności związanych z odbiorem tego urządzenia dźwigowego w szczególności sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i jej zatwierdzenie, czynności związane z dopuszczeniem urządzenia do eksploatacji, próby odbiorowe i rozruch urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego, rejestrację windy w Urzędzie Dozoru Technicznego, przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu, sporządzenie pełnej dokumentacji techniczno-odbiorowej w tym dokumentacji powykonawczej instalacji dźwigu i protokołów z pomiarów ochronnych instalacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane w zakresie instalowania urządzeń klimatyzacyjnych wykonane były zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności wynikającymi z ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1951 ze zm.) i spełniały minimalne wymagania i warunki dotyczące operatorów, o których mowa w w/w ustawie. Budynek Sądu Rejonowego w Jarosławiu wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Jarosławia. Zakres planowanych robót budowlanych nie będzie wiązał się ze zmianą wyglądu elewacji w tym wielkości otworów okiennych czy drzwiowych. Nie będzie również powodował ingerencji w kształt dachu, przebudowę charakterystycznych parametrów obiektu. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie zgodnie z: 1) umową, 2) należytą starannością rozumianą jako staranność profesjonalisty, 3) obowiązującymi przepisami i normami, w tym zgodnie z ustawą z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności – (Dz. U. z 2016 r. poz. 655, Dz. U. z 2016 r. poz. 542 oraz Dz. U. z 2016 r. poz. 1228) (dostarczone przez Wykonawcę materiały lub wyroby muszą posiadać oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej oraz posiadać certyfikaty CE) oraz zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska naturalnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 170 000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 78 1130 1017 0021 1000 8190 0004 z dopiskiem „wadium – przetarg nieograniczony nr F-271-33/2018”. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą, w osobnej kopercie. W treści dokumentu stanowiącego wadium w postaci niepieniężnej, należy zagwarantować jego ważność w okresie związania ofertą, a także uwzględnić okoliczności, w których gwarant/poręczyciel wypłaci kwotę wadium zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego – wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ – następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/ poręczyciela. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. Forma dokumentu: oryginał. 2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć w szczególności: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia W tym celu można wykorzystać Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także druki oświadczeń dotyczące tych podmiotów. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.5 ppkt 1 SIWZ. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 (Załącznik Nr 3 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Oferta musi być sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, musi zawierać wszystkie kosztorysy ofertowe (dla każdego zadania).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach