Przetargi.pl
Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych przebudowy dróg gminnych i mostów

Gmina Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8523067 w. 24 , fax. 074 8521226w.400
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
    ul. Głowackiego 4 4
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8523067 w. 24, fax. 074 8521226w.400
    REGON: 89071838900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych przebudowy dróg gminnych i mostów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania zamówienia pn. Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych przebudowy dróg gminnych i mostów w ramach zadania Wykonanie projektów w Gminie, w tym sołectwo Grodziszcze - 11 000 zł. W ramach zamówienia zostaną wykonane projekty budowlane i wykonawcze przebudowy dróg gminnych i mostów wraz z mapami do celów projektowych (za wyjątkiem ppkt. 4 - Bystrzyca Górna, mapę dostarczy Zamawiający) w następujących miejscowościach: 1) Boleścin, dz. nr 241, 244, 169/2, długość ok. 550 m wraz z odwodnieniem. 2) Burkatów, dz. nr 167, 239, długość ok 520 m wraz z odwodnieniem i oświetlenie uliczne zasilane z istniejącej sieci energetycznej 3) Bystrzyca Dolna - zatoka autobusowa, dz. nr 138, 320/4 wraz z zarurowaniem rowu. 4) Bystrzyca Górna, dz. nr 381/50, długość ok. 1500 m wraz z odwodnieniem. 5) Gogołów, dz. 459, 468, 471, 479, 502, długość ok. 2250 m wraz z chodnikami i odwodnieniem. 6) Lutomia Dolna - dz. nr 12 wraz z odwodnieniem, parkingiem przy boisku Orlik oraz podjazdem do budynku ochotniczej straży pożarnej. 7) Lutomia Dolna - parking, dz. nr 83, 84 wraz z oświetlaniem autonomicznym. 8) Lutomia Dolna - pętla autobusowa, dz. nr 275/3, 289 wraz z odwodnieniem, nawierzchnię pętli należy zaprojektować z wykorzystaniem istniejącej podbudowy. 9) Miłochów dz. nr 141, Pszenno dz. nr 326/2, długość ok. 1800 m wraz z chodnikami i odwodnieniem. 10) Witoszów Dolny, dz. 212/2, 992, 996, 1001, długość ok. 1100 m wraz z parkingiem na działce nr 212/3 przy cmentarzu, oświetleniem ulicznym, kanalizacją deszczową i sanitarną oraz siecią wodociągową. Z uwagi na brak ciągłości drogi projekt należy wykonać w trybie uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). 11) Lutomia Górna, dz. nr 484, 490 (przy budynku nr 19, 20), przebudowa przepustu na potoku Bielina. 12) Pogorzała, dz. nr 152, 157 (przy budynku nr 11), odbudowa zniszczonego mostu na potoku Witoszówka. 13) Pogorzała, dz. nr 198, 199 (przy budynku nr 16), przebudowa mostu na potoku Witoszówka. 2. Drogi objęte opracowaniem należy zaprojektować jako drogi o ruchu kategorii KR1 o nawierzchni asfaltowej za wyjątkiem drogi określonej w pkt 1 ppkt 9, którą należy zaprojektować jako drogę o kategorii ruchu KR2. Projekty muszą zawierać: 1) projektowaną konstrukcję podbudowy drogi, 2) projektowaną nawierzchnię drogi, 3) przekroje poprzeczne i profil podłużny, 4) projektowane odwodnienie drogi, 5) projektowane przepusty drogowe, 6) projektowane oświetlenie drogowe, 3. Konstrukcje projektowanych dróg należy uzgodnić z Zamawiającym. 4. Obiekty mostowe należy zaprojektować w technologii żelbetowej-skrzynkowej o nośności minimum 20 ton. 5. Szczegółowy zakres opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje: 1) przygotowanie kompletnej dokumentacji niezbędnej do realizacji projektu, 2) projekt budowlany i projekt wykonawczy, obejmujący wszystkie branże, wymagany przepisami Prawa Budowlanego z dnia 07 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 - tekst jednolity), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oraz rozporządzeniem MTiGM z 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124 - tekst jednolity), wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełniony szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań w liczbie - 4 egzemplarzy. Zamawiający wymaga sporządzenia minimum 2 egzemplarzy projektu wykonawczego z projektem zagospodarowania terenu w skali 1:500 (dopuszcza się przeskalowanie map ze skali 1:1000). 3) operat wodnoprawny wraz z pozwoleniem wodnoprawnym, wg potrzeb, 4) pozwolenie na budowę lub potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia rozpoczęcia robót dla Zamawiającego oraz wszelkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do jego otrzymania, 5) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania i właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych pozycji przedmiaru - w liczbie 2 egzemplarzy, 6) założenia wyjściowe do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne, technologiczne i organizacyjne nie określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej - w liczbie 2 egzemplarzy, 7) przedmiary robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w liczbie 2 egzemplarzy, 8) kosztorys inwestorski wykonany zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 nr 130, poz. 1389), w liczbie 2 egzemplarzy, 9) sporządzenie informacji BIOZ, zgodnie z art. 20 ust 1 punkt 1b) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 - tekst jednolity), 10) komplet dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy przekazać w formie elektronicznej (płyta CD/DVD), format plików tekstowych, doc lub rtf, rysunki w pdf lub JPG, 11) zatwierdzony projekt organizacji ruchu docelowego w liczbie 2 egzemplarzy. 6. Wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy, pracami inwentaryzacyjnymi i projektowymi, uzgodnieniami oraz opłaty ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nieodpłatnego nadzoru autorskiego zgodnie z art. 20 ust 1, punkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 - tekst jednolity), bez względu na termin rozpoczęcia robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji opracowanych w ramach niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 3.000 zł, słownie: trzy tysiące złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas aktualizacji kosztorysów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmina.swidnica.pl/start/przetargi/rok-2016
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach