Przetargi.pl
Wykonanie parkingów w Częstochowie – 6 części.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 151399002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie parkingów w Częstochowie – 6 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie parkingów w Częstochowie: Część 1 - a) Budowa miejsc postojowych i utwardzenie terenu przy budynku - ul. Bardowskiego 33a w ramach zadania „Wykonanie parkingu dla mieszkańców budynku przy ul. Bardowskiego 33a – LIM”; b) Budowa miejsc postojowych i utwardzenie terenu przy budynku - ul. Bardowskiego 33b w ramach zadania „Wykonanie parkingu oraz stojaków na rowery dla mieszkańców budynku przy ul. Bardowskiego 33b – LIM”; Część 2 - Wymiana dotychczasowych dojść do klatek schodowych wokół budynku przy Alei Niepodległości 39 (podział na etap I i etap II) w ramach zadania „Wymiana nawierzchni dojść do klatek schodowych wokół budynku przy Alei Niepodległości 39 – LIM”; Część 3 - Budowa miejsc postojowych i utwardzenie terenu przed budynkiem przy ul. Szczytowej 23 w ramach zadania „Wykonanie parkingu dla mieszkańców budynku przy ul. Szczytowej 23 – LIM”; Część 4 - Utwardzenie terenu przy ul. Tetmajera 8 wraz z poprawą przylegającego terenu (podział na etap I i etap II) w ramach zadania „Budowa miejsc parkingowych wzdłuż drogi dojazdowej do Miejskiego Przedszkola Nr 33 przy ul. Tetmajera 8 oraz poprawa stanu przylegającego terenu – LIM”; Część 5 - Budowa miejsc postojowych przy ul. Drzymały 8 w ramach zadania „Budowa miejsc postojowych przy ul. Drzymały 8 – LIM”; Część 6 - a) Utwardzenie terenu w sąsiedztwie budynku przy ul. Botanicznej 27 w ramach zadania „Wykonanie parkingu dla mieszkańców budynku przy ul. Botanicznej 27 – LIM”; b) Utwardzenie nawierzchni dróg i placów manewrowych oraz remont nawierzchni chodników w sąsiedztwie budynku przy ul. Botanicznej 23 (podział na etap I i etap II) w ramach zadania „Wykonanie parkingu dla mieszkańców budynku przy ul. Botanicznej 23 – LIM”. 1. Zakres prac w ramach w/w części zamówienia: a) rozbiórka fragmentów istniejącej nawierzchni; b) roboty ziemne; c) zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu oraz regulacja wysokościowa elementów infrastruktury; d) wykonanie utwardzenia terenu – nawierzchni wraz z podbudową i obramowaniem; e) ustawienie tablicy informacyjnej; f) wyrównanie i oczyszczenie przylegającego terenu; g) odtworzenie trawników. A. Zakres poszczególnych etapów dla części 2 – Wymiana dotychczasowych dojść do klatek schodowych wokół budynku przy Alei Niepodległości 39: ETAP I obejmuje m.in.: a) wykonanie drogi manewrowej – ok. 296,2 m2; b) wykonanie placu manewrowego – ok. 221,8 m2; c) wykonanie chodników – ok. 273,4 m2; d) odtworzenie trawników – ok. 86,4 m2. ETAP II obejmuje m.in.: a) wykonanie drogi manewrowej – ok. 169,5 m2; b) wykonanie placu manewrowego – ok. 78,1 m2; c) wykonanie chodników – ok. 50,8 m2; d) odtworzenie trawników – ok. 39,6 m2. B. Zakres poszczególnych etapów dla części 4 – Utwardzenie terenu przy ul. Tetmajera 8 wraz z poprawą przylegającego terenu: ETAP I obejmuje m.in.: a) wykonanie placu manewrowego (kruszywo łamane) – ok. 252,8 m2; b) odtworzenie trawników – ok. 53,0 m2. ETAP II obejmuje m.in.: a) wykonanie placu manewrowego (płyty ażurowe) – ok. 421,8 m2; b) odtworzenie trawników – ok. 104,3 m2; c) wykonanie pozostałych zieleńcy – ok. 60,0 m2. C. Zakres poszczególnych etapów dla części 6b) – Utwardzenie nawierzchni dróg i placów manewrowych oraz remont nawierzchni chodników w sąsiedztwie budynku przy ul. Botanicznej 23: ETAP I obejmuje m.in.: a) wykonanie drogi manewrowej (kostka) – ok. 248,1 m2; b) wykonanie drogi manewrowej (kruszywo łamane) – ok. 220,7 m2; c) wykonanie placu manewrowego – ok. 385,5 m2; d) wykonanie chodników – ok. 42,7 m2. e) odtworzenie trawników – ok. 258,5 m2. ETAP II obejmuje m.in.: a) wykonanie drogi manewrowej (kostka) – ok. 220,7 m2; b) wykonanie dojazdów do posesji – ok. 90,0 m2; c) wykonanie chodników – ok. 63,8 m2. d) odtworzenie trawników – ok. 21,8 m2. UWAGA: W zależności od możliwości finansowych, zamawiający zdecyduje który etap będzie brany pod uwagę przy realizacji zamówienia. Do oceny złożonych ofert w zakresie części 2, 4 i 6b) zamówienia, zamawiający przyjmie etap I albo etap I i II przy założeniu maksymalnego wykorzystania posiadanych środków finansowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdej części zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium. B. Dokumenty wymienione w punktach 6.2. i 6.3. SIWZ wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach