Przetargi.pl
Wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego Katowice - Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70a - Etap I

Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-028 Katowice, ul. Francuska 38
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6070169 , fax. 032 6070593
  • Data zamieszczenia: 2016-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
    ul. Francuska 38 38
    40-028 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 6070169, fax. 032 6070593
    REGON: 00032199700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego Katowice - Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70a - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: realizację przedsięwzięcia polegającego na dostawie, wykonaniu i uruchomieniu kompletnej instalacji klimatyzacji wraz z instalacją elektryczną (zasilającą i sterującą), instalacją odprowadzenia skroplin dla wyznaczonych pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego Katowice - Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70A w Katowicach. zgodnie z zakresem przewidzianym dla etapu I realizacji opisanym w dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 do SIWZ. Jednostki wewnętrzne (JW) i zewnętrzne klimatyzacji (JZ) muszą zostać zakupione i zamontowane w ramach jednego systemu klimatyzacyjnego zastosowanego Producenta urządzeń klimatyzacyjnych. Wykonawca musi posiadać aktualne zaświadczenie w formie certyfikatu nadane przez Producenta zastosowanych w budynku urządzeń klimatyzacyjnych potwierdzające udział firmy w odbytym szkoleniu w zakresie montażu, serwisu i sprzedaży urządzeń. Osoby zarówno kierujące pracami montażowymi jaki i bezpośrednio montujące instalację freonową klimatyzacji muszą legitymować się aktualnymi certyfikatami potwierdzającymi ich stosowne kwalifikacje w dziedzinie chłodnictwa i klimatyzacji zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U z 2015r. poz. 881). Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, obejmuje m.in. w szczególności: W ramach robót instalacyjnych: a) montaż urządzeń klimatyzacyjnych, b) montaż instalacji freonowej z czynnikiem chłodniczym typu R-410A, c) próby wytrzymałości i szczelności, d) montaż izolacji termicznych, e) montaż instalacji odprowadzenia skroplin, f) montaż instalacji elektrycznych (instalacji elektrycznej zasilającej i instalacji elektrycznej sterującej), g) uruchomienie zespołu klimatyzacyjnego / zespołów klimatyzacyjnych, h) uzyskanie parametrów obliczeniowych powietrza wewnątrz pomieszczeń. W ramach robót towarzyszących robotom instalacyjnym przewiduje się wykonanie następujących prac: a) zabezpieczenie terenu objętego robotami instalacyjnymi, b) oznakowanie miejsca prowadzenia robót, c) wykonanie demontaży istniejących sufitów podwieszanych, d) wykonanie nowych sufitów podwieszanych w miejsce sufitów zdemontowanych (obudowa instalacji), e) wykonanie demontaży istniejącej zabudowy z płyt G-K, f) wykonanie nowej zabudowę z płyt G-K (obudowa instalacji), g) wykonanie otworów w przegrodach budowlanych metodą wiercenia, h) zabezpieczenie istniejących instalacji elektrycznych, teleinformatycznych, monitoringu itp., i) przebudowanie istniejących instalacji elektrycznych, teleinformatycznych, monitoringu itp., j) wykonanie przejść instalacyjnych ogniochronnych w przegrodach budowlanych, k) wywóz na składowisko powstałych w trakcie robót odpadów. Przedmiot zamówienia nie obejmuje czynności serwisowych, konserwacyjnych i eksploatacyjnych w okresie gwarancji. Szczegółowy zakres planowanych robót znajduje się w załączonym do SIWZ przedmiarze robót - Zał. Nr 3c oraz dokumentacji projektowej - Zał. Nr 3a. Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie. Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach oraz ustawą PB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 08.08.2016r. do godz. 14.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w pkt I SIWZ z adnotacją: Wadium - nr sprawy: O.Inw.17/16. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 08.08.2016r. do godz. 14.00. w siedzibie Zamawiającego, adres jak w pkt I SIWZ w KASIE Sądu Okręgowego. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach