Przetargi.pl
Wykonanie II etapu remontu 6. piętra budynku Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie przy ul. Roosevelta 1, 2 w Szczecinie

Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-525 Szczecin, ul. Roosevelta
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4803600, 4803751 , fax. 914 803 656
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1,2
    70-525 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4803600, 4803751, fax. 914 803 656
    REGON: 102080300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie II etapu remontu 6. piętra budynku Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie przy ul. Roosevelta 1, 2 w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu remontu 6. piętra budynku Izby Administracji Skarbowej przy ul. Roosevelta 1,2 w Szczecinie, zgodnie z dokumentacją techniczną dołączoną do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) „Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 5, 2) „Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania” – załącznik nr 6 UWAGA – powyższe oświadczenie składa również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 10 – jeżeli Wykonawca zgodnie z art. 22a ust. 1, 2 i 4 pzp w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na kwalifikacjach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, 4) oryginał pełnomocnictwa – jeżeli osoba, która składa ofertę w imieniu Wykonawcy nie posiada umocowania prawnego wynikającego wprost z KRS lub innych dokumentów UWAGA – pełnomocnictwo do reprezentowania dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 5) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 pzp. 6) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA: Zgodnie z treścią art. 22a ust. 3 pzp, Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1, 3 i 8 pzp. Zgodnie z treścią art. 22a ust. 3 pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach