Przetargi.pl
Wykonanie i montaż elementów Systemu Informacji Miejskiej Kalisza – etap I

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62800 Kalisz, ul. Złota
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 59 85 200 , fax. 62 59 85 201
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu
    ul. Złota 43
    62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 59 85 200, fax. 62 59 85 201
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzdik.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i montaż elementów Systemu Informacji Miejskiej Kalisza – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz montaż elementów Systemu Informacji Miejskiej Kalisza w oparciu o dokumentację projektową dostarczoną przez Zamawiającego. Zakres zadania obejmuje wykonanie i montaż: 1/ tablic adresowych na terenie osiedli: Czaszki, Kaliniec, Rogatka, Rypinek, Widok, Zagorzynek, 2/ tablic opisujących nazwy mostów i rzek na terenie osiedla Rypinek, 3/ tablic opisujących nazwy ulic na terenie: osiedla Kaliniec, Sołectwa Sulisławice Kolonia, osiedla XXV-lecia, 4/ informatorów na przystankach komunikacji publicznej na terenie osiedli: Czaszki, Dobro, Kaliniec, Rogatka, Widok, XXV-lecia, Zagorzynek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz kosztorysy ofertowe, wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ; 2) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (oryginał) – załącznik nr 4, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach