Przetargi.pl
WYKONANIE ELEMENTÓW AKCJI INFORMACYJNEJ SKIEROWANEJ DO PRACODAWCÓW, FIRM I INSTYTUCJI TJ. MATERIAŁÓW POLIGRAFICZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (GADŻETÓW) PROMUJĄCYCH HONOROWE KRWIODAWSTWO, postępowanie znak: ZZP-52/18

Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 02326 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8833512, 8833552 , fax. 22 8833513, 8833552
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia
    Al. Jerozolimskie 155
    02326 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8833512, 8833552, fax. 22 8833513, 8833552
    REGON: 1070593900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzpprzymz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ELEMENTÓW AKCJI INFORMACYJNEJ SKIEROWANEJ DO PRACODAWCÓW, FIRM I INSTYTUCJI TJ. MATERIAŁÓW POLIGRAFICZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (GADŻETÓW) PROMUJĄCYCH HONOROWE KRWIODAWSTWO, postępowanie znak: ZZP-52/18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE ELEMENTÓW AKCJI INFORMACYJNEJ SKIEROWANEJ DO PRACODAWCÓW, FIRM I INSTYTUCJI TJ. MATERIAŁÓW POLIGRAFICZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (GADŻETÓW) PROMUJĄCYCH HONOROWE KRWIODAWSTWO ZAKUP DOKONYWANY W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU POLITYKI ZDROWOTNEJ MINISTRA ZDROWIA PN.: „ZAPEWNIENIE SAMOWYSTARCZALNOŚCI RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ W KREW I JEJ SKŁADNIKI NA LATA 2015 - 2020”, W ZAKRESIE ZADANIA PN. „PROMOCJA I EDUKACJA W ZAKRESIE HONOROWEGO KRWIODAWSTWA” 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Materiały poligraficzne: 1.2.1. Plakat dla pracowników w liczbie/nakładzie 6 355 sztuk, 1.2.2. Broszura edukacyjna w liczbie/nakładzie 127 800 sztuk, 1.2.3. Certyfikat w liczbie/nakładzie 2 770 sztuk, 1.2.4. Ulotka dla pracowników w liczbie/nakładzie 214 700 sztuk b) Gadżety: 1.2.5. Klasyczny notatnik A5 z twardą okładką zamykany na gumkę w liczbie/nakładzie 4 490 sztuk, 1.2.6. Brelok USB w liczbie/nakładzie 4 480 sztuk 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ), zawierający wymagania i warunki realizacji zamówienia, w tym, m.in. wszystkie ww. zamawiane ilości nakładu/sztuk oraz wszystkie poglądowe wizualizacje, stanowi załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakupu, jednak nie więcej niż o 20% całości przedmiotu zamówienia (nakładu/sztuk)(dotyczy każdego zamówienia). 4. Przykładowe wizualizacje – ostateczny projekt wymaga akceptacji Narodowego Centrum Krwi (w zakresie grafiki, jak i treści). UWAGA: Zgodnie z § 13 ust. 1. pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016 r., poz. 1126), w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty 1 wzór oferowanego notesu oraz 1 wzór breloka USB, spełniającego wszystkie ww. wymogi zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, bez znakowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest obowiązany w terminie do dnia: 04/04/2018r. do godz. 10:30 wnieść wadium w kwocie: 1 220,00 -zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście dwadzieścia 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach