Przetargi.pl
Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejanie 14 billboardów na terenie Miasta Rybnika przez okres 12 miesięcy.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejanie 14 billboardów na terenie Miasta Rybnika przez okres 12 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) wydruk plakatów wielkoformatowych (druk wielkoformatowy [solwentowy] w minimum 6 brytach i jakości nie niższej niż 720 dpi.) w formacie 504 cm na 238 cm na papierze o gramaturze nie niższej niż 120gr/m2 i nie wyższej niż 140 gr/m2 (papier blueback) wraz z ich wyklejaniem na 14 billboardach raz w miesiącu (przez 12 miesięcy – od stycznia do grudnia 2018 r.), 2) wyklejanie billboardów w pierwszym dniu danego miesiąca. Jeśli początek okresu wyklejania przypada na dzień wolny od pracy, wyklejanie rozpocznie się w najbliższym dniu roboczym, 3) przesłanie w ciągu 48 godzin od wykonania czynności, tj. wyklejenia, drogą elektroniczną, raportu z ich wyklejania wraz z dokumentacją zdjęciową. Materiał graficzny przygotowany zostanie przez Miasto jako jeden kompletny plik w jednym z wymienionych w formatów TIFF, EPS, PDF, PSD, AI, kolorystyka – CMYK. Billboardy umieszczone są na wysokości licząc od gruntu od 3,10 m do 4,00 m, tj. do podestu. Każdy billboard posiada podest, więc istnieje możliwość wyklejania billboardów ze specjalnie przygotowanego podestu, natomiast użycie podnośnika koszowego pozostaje w gestii Wykonawcy. Rozliczenie za wydruk i wyklejanie plakatów będzie odbywało się nie częściej niż raz w miesiącu obejmując wszystkie wyklejane w tym terminie billboardy na podstawie przesłanego e-mailem raportu z wykonanych czynności wraz z dokumentacją zdjęciową. Wykaz lokalizacji billboardów stanowi załącznik do SIWZ. Prawo opcji Przedstawiony w załącznikach do SIWZ przedmiot i zakres zamówienia zostanie zrealizowany przez Zamawiającego w sposób pewny, za wyjątkiem konieczności zmiany treści umowy, zgodnie z przewidzianymi w niej okolicznościami i warunkami wprowadzenia zmiany. Jednocześnie Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 Ustawy zastrzega sobie prawo do jednostronnego w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w kwocie nie większej niż 10% łącznej ceny oferty. Faktyczne potrzeby Zamawiającego będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy w zakresie wymiany uszkodzonych plakatów spowodowanych m.in. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (gradobicie, śnieżyce), które spowodują zniszczenie plakatów (odklejenie, rozdarcie plakatów niebędące wynikiem wyklejania ich przez Wykonawcę) w okresie trwania ekspozycji, również w przypadku niewyłonienia Wykonawcy w postępowaniu przetargowym na kolejny okres. W przypadku skorzystania z prawa opcji Wykonawca będzie zobligowany zastosować stawki zgodnie ze złożona ofertą Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji do upływu terminu, na który zostanie zawarta umowa. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem lub oświadczeniem. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy niniejszego zamówienia są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia (dotyczy każdego z zadań) przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - czynności drukowania - czynności wyklejania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79820000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach