Przetargi.pl
Wdrożenie energooszczędnego i inteligentnego oświetlenia ulicznego w Krasnymstawie część 2

Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja 29
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5762157 , fax. 082 5762377
  • Data zamieszczenia: 2016-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
    Plac 3 Maja 29 29
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5762157, fax. 082 5762377
    REGON: 11019791900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie energooszczędnego i inteligentnego oświetlenia ulicznego w Krasnymstawie część 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wdrożenie energooszczędnego i inteligentnego oświetlenia ulicznego w Krasnymstawie część II w ramach programu priorytetowego System Zielonych Inwestycji (GIS Green Investment Scheme) część 6) SOWA energooszczędne oświetlenie uliczne. 2. W zakres zadania wchodzi m.in.: 2.1 opracowanie projektu technicznego (5 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wer. elektronicznej PDF, wersja edytowalna doc, dwg) dla wykonania i uruchomienia systemu sterowania oświetleniem ulicznym oraz zamontowania uzupełnienia opraw oświetleniowych typu LED na ulicach Bławatna, Bohaterów Września, Czuby, Gospodarcza, Jabłonkowa, Kacza, Kołowrót, Kościuszki, Kółkowa, Lwowska, Polna, Rejowiecka, Szymonowicza, Tytoniowa, Ułańska, Wąska, Wiśniowa. Opracowanie projektu technicznego obejmuje również specyfikację techniczną wykonania robót, dokumentację kosztorysową, przedmiar robót oraz uzyskanie wymaganych zgód, warunków technicznych, decyzji, uzgodnień i opinii niezbędnych na etapie projektowania oraz na etapie realizacji robót budowlanych, 2.2 zawieszenie ok. 119 opraw ulicznych LED wraz ze sterownikiem (ostateczna ilość będzie wynikała z projektu technicznego), 2.3 zawieszenie ok. 119 wysięgników (ostateczna ilość będzie wynikała z projektu technicznego), 2.4 montaż zabezpieczeń i oprzewodowania opraw, 2.5 wykonanie numeracji słupów oświetleniowych, 2.6 Oznakowanie infrastruktury oświetleniowej objętej przedmiotem zamówienia zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej 2.7 montaż sterowników w oprawach oświetleniowych 1733 szt., 2.8 przebudowa 67 szt. istniejących szaf sterowania, 2.9 budowa centrum zarządzania oświetleniem, 2.10 konfiguracja i uruchomienie oświetlenia, 2.11 wykonanie obliczeń fotometrycznych 2.12 przeszkolenie 2 przedstawicieli Zamawiającego z zakresu obsługi centrum zarządzania, 2.13 wykonanie dokumentacji powykonawczej, 2.14 wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, 2.15 wykonanie badań i pomiarów pomontażowych, 2.16 wykonanie badań i pomiarów fotometrycznych po zakończeniu inwestycji 3. Prowadzenie i wykonywanie czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia dróg, będących własnością oraz eksploatowanego przez Miasto Krasnystaw celem utrzymania oświetlenia w należytym stanie technicznym. 4. Wykonanie obliczeń dotyczących osiągnięcie efektu ekologicznego na poziomie ograniczenia lub uniknięcia emisji dwutlenku węgla rocznie w odniesieniu do infrastruktury oświetleniowej objętej przedmiotem zamówienia. Obliczenia należy wykonać zgodnie z wytycznymi i metodyką Programu Priorytetowego Sowa Energooszczędne Oświetlenie Uliczne. 5. Monitorowanie osiągnięcie efektu ekologicznego na poziomie ograniczenia lub uniknięcia emisji dwutlenku węgla rocznie w okresie pełnych pięciu lat kalendarzowych po odbiorze końcowym przedmiotu umowy, czego potwierdzeniem będzie sporządzony i złożony do Zamawiającego raport za każdy rok działania oświetlenia ulicznego objętego przedmiotem zamówienia. 6. Szczegółowy opis zakresu przedmiotowej inwestycji zawarty jest w programie funkcjonalno użytkowym stanowiącym załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, PFU stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji dodaje się słowa lub równoważne. Ponadto w przypadku, gdy w którejkolwiek części specyfikacji opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych opisywanym. Przez słowo równoważne Zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, urządzenia i materiały o parametrach nie niższych niż wskazane zostały w dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50 000 złotych. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158,z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wpłacone na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie 61 8200 0008 2001 0000 0417 0004 i wniesione z takim wyprzedzeniem, aby zostało zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 4. Wadium w formie niepieniężnej winno zawierać w swojej treści odniesienie do wszystkich wymienionych w art. 46 ustawy Pzp okoliczności, których wystąpienie spowoduje jego bezwarunkowe zajęcie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/ w zakładce Zamówienia Publiczne/Przetargi/Rok 2016
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach