Przetargi.pl
Utworzenie i wyposażenie Klubu "Senior+" w Bacikach Dalszych, budowa zbiornika na nieczystości płynne

Gmina Siemiatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 17300 Siemiatycze, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 655 28 60 , fax. 85 655 29 11
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemiatycze
    ul. Tadeusza Kościuszki 35
    17300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 655 28 60, fax. 85 655 29 11
    REGON: 5065911900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ug.siemiatycze.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie i wyposażenie Klubu "Senior+" w Bacikach Dalszych, budowa zbiornika na nieczystości płynne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Utworzenie i wyposażenie Klubu "Senior+" w Bacikach Dalszych, budowa zbiornika na nieczystości płynne. 2. Parametry techniczne obiektu: Świetlica Wiejska w miejscowości Baciki Dalsze a) budynek jednokondygnacyjny: · powierzchnia zabudowy: 239,45 m2 · powierzchnia użytkowa: 205,20 m2, · kubatura łączna: 1312,90 m³ . ilość kondygnacji: 1 · wysokość budynku 7,60 m. . budynek konstrukcji murowanej z cegły wapienno-piaskowej, parterowy, z dachem półszczytowym kryty eternitem, · budynek wyposażony jest w instalacje: instalację elektryczną 230V, wodociągową. 3. W ramach przebudowy przewidziane są następujące zakresy robót: a) roboty ziemne · roboty rozbiórkowe, · roboty remontowe i renowacyjne · roboty budowlane w zakresie budynków, · roboty murarskie, · betonowanie, · zbrojenie, · roboty izolacyjne · izolacja cieplna, · roboty wykończeniowe, · roboty w zakresie okładziny tynkowej, · kładzenie płytek, · kładzenie podłóg · roboty malarskie · roboty elewacyjne · stolarka budowlana · roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg · roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne · roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznej b) wyposażenie c) uzupełnienie nasadzeń d wywiezienie ziemi i gruzu 4. UWAGI: 5. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo – finansowy robót sporządzony przez Wykonawcę na podstawie harmonogramu realizacji poszczególnych robót – załącznik nr 6 do SIWZ. Harmonogram musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiące załącznik do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia stanowią także zapisy SIWZ oraz istotne postanowienia umowy zawarte w (wzór umowy) załączniku nr 7 do SIWZ. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowi on podstawy obliczenia wynagrodzenia. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB), oraz SIWZ z załącznikami, a także złożonej oferty, obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją robót, wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 10. Jeżeli w dokumentacji projektowej, bądź specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót występuje wskazanie znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, a także norm, aprobat technicznych to należy odczytywać je jako przykładowe i służą one określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem spełnienia tych samych właściwości technicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamienne rozwiązania na piśmie oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązanie za równoważne przy współudziale autora dokumentacji projektowej. Wszelkie koszty wynikające z tytułu rozwiązań równoważnych ponosi Wykonawca. 11. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 12. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, wyposażenia, przewidzianych w dokumentacji projektowej. 13. Elementy wyposażenia (urządzenie) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 14. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. 15. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z dokumentacją projektową oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończenia, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych związanych z naprawami naruszonej w trakcie robót tkanki budowlanej i instalacyjnej obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5. 000 zł (pięć tysięcy) w terminie do dnia 04.06.2018 r. do godz. 10:00 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank BS Siemiatycze Nr 25 8092 0001 0000 1919 2000 0250 z dopiskiem „WADIUM – 'Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w Bacikach Dalszych" Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, można dołączyć do składanej oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej w dniu 04.06.2018 r. do godz. 10:00 5. Wadium w postaci niepieniężnej winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 11. Zgodnie z przepisami art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy odrzuca się ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem należytego wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimalnej 200 000 zł brutto, polegającej na wykonaniu remontu, przebudowie obiektu budowlanego kubaturowego użyteczności publicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia i nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców. Brak informacji o zamiarze powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom jest równoznaczny z samodzielną realizacją zamówienia przez wykonawcę. 3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał brak istnienia podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wobec podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. 4. Zamawiający żąda, by wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał, o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi zaangażowanych w wykonywanie części zamówienia które im zostały powierzone przez wykonawcę. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadamiania zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w ust. 4, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym tyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca, na żądanie zamawiającego, przedstawi oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 7. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 8. Postanowienia ust. 7 i 8 stosuje się również wobec dalszych podwykonawców. 9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach