Przetargi.pl
Utworzenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Wilamowice

Urząd Gminy Wilamowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-330 Wilamowice, ul. Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 845 74 12 , fax. (033) 845 74 11
  • Data zamieszczenia: 2013-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilamowice
    ul. Rynek 1 1
    43-330 Wilamowice, woj. śląskie
    tel. (033) 845 74 12, fax. (033) 845 74 11
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilamowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Wilamowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Do obowiązków Wykonawcy należy utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Wilamowice, spełniającego następujące warunki: a) lokalizacja musi być zgodna z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Wilamowice oraz musi zapewniać dogodny dojazd dla wszystkich mieszkańców Gminy Wilamowice, b) Punkt musi być utworzony na terenie o powierzchni co najmniej 500 m2, c) Wykonawca, na czas realizacji przedmiotu zamówienia, posiada prawo do dysponowania terenem z przeznaczeniem na prowadzenie działalności związanej ze zbieraniem od właścicieli nieruchomości Gminy Wilamowice następujących frakcji odpadów komunalnych: - przeterminowane leki, - baterie i akumulatory, - chemikalia, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - meble i odpady wielkogabarytowe, - zużyte opony z samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i traktorów, - odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z prowadzenia drobnych prac nie wymagających pozwolenia na budowę, ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do starosty (niezanieczyszczone odpady betonowe oraz gruz betonowy i ceglany). d) teren musi być ogrodzony, oświetlony, utwardzony i wyposażony: - w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ww. punktu, zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami m.in. ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne ( Dz. U. z 2012r. poz. 145), - w niezbędnej ilości w urządzenia (w tym zamykane pojemniki i kontenery) umożliwiające prawidłowy odbiór i zagospodarowanie dostarczonych do nich odpadów w sposób zgodny z wymogami obowiązującego w tym zakresie prawa, - na terenie punktu musi być wydzielony odpowiedniej wielkości plac manewrowy pozwalający na swobodny dostęp pojazdów dowożących jak też wywożących odpady, e) zapewnienie pomieszczenia socjalnego o wielkości odpowiadającej ilości osób zatrudnionych, wyposażonego w: sanitariat, energię elektryczną, bieżącą wodę, ogrzewanie, f) umieszczenia w miejscu ogólnie dostępnym tablicy informacyjnej zawierającej dane Wykonawcy /pełna nazwa, adres i nr telefonu/, wykaz rodzajów i ilości przyjmowanych odpadów komunalnych oraz dni i godziny pracy PSZOK, g) Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów na terenie, na którym będzie prowadzić działalność objętą niniejszym zamówieniem. 2. Obsługa przez Wykonawcę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK), w całym okresie trwania zamówienia, w zakresie: a) czynny w każdą środę w godzinach od 10.00 do 18.00 oraz sobotę w godzinach od 7.00 do 15.00, b) przyjmowanie frakcji odpadów, o których mowa w pkt 1 ppkt c) dostarczonych przez mieszkańców Gminy Wilamowice po okazaniu dokumentu potwierdzającego jego zamieszkanie na terenie Gminy Wilamowice, c) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21); 3. Utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK, selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do instalacji odzysku. 4. Ponoszenie kosztów związanych z prowadzeniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) przez cały okres trwania zamówienia. 5. Prowadzenie działalności, w całym okresie trwania zamówienia, w sposób zgodny z zasadami gospodarki odpadami, a także wymogami ochrony środowiska. 6. Wykonawca w terminie do 20 czerwca 2013 roku pisemnie zgłosi Zamawiającemu gotowość funkcjonowania Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zgodnie z wytycznymi, o których mowa w ust. 1 lit. d), e), f) oraz w ust. 2, 3 i 4. Podstawą przyjęcia gotowości funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) jest przeprowadzenie przez Zamawiającego wizji w terenie i spisanie protokołu odbioru. 7. Wykonawca w terminie do 20 czerwca 2013 roku pisemnie zgłosi Zamawiającemu gotowość funkcjonowania Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zgodnie z wytycznymi, o których mowa w pkt. 1 ppkt d), e), f) oraz w pkt. 2, 3 i 4. Podstawą przyjęcia gotowości funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) jest przeprowadzenie przez Zamawiającego wizji w terenie i spisanie protokołu odbioru. 8. Sprawozdawczość Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania kwartalne zgodnie z art. 9n ust. 1-3 oraz art. 9t ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm.). Do sprawozdań Wykonawca załączy kserokopię kart przekazania odpadów potwierdzające sposób zagospodarowania danej ilości i rodzaju odebranych odpadów. 9. Wykonawca zobowiązany jest do: a) poniesienia pełnej odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia mienia oraz za szkody wyrządzone osobom trzecim, b) w przypadku wystąpienia jakichkolwiek zniszczeń, zobowiązany jest na własny koszt do usunięcia szkody bez zbędnej zwłoki. 10. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamawiający udzieli takich zamówień w przypadku pojawienia się zapotrzebowania na usługi objęte przedmiotem zamówienia ponad bieżące zamówienie. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zakres zamówienia przewidziany do wykonania przez podwykonawców należy wskazać w ofercie na druku stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 15. Za wykonanie prac stanowiących przedmiot zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w okresie od 01.07.2013 r. do 30.06.2015 r. Ze względu na wydłużony okres realizacji, zakłada się fakturowanie zapłaty za wykonane prace w okresach miesięcznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905112004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wilamowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach