Przetargi.pl
Utworzenie Dziennego Domu „Senior+”

Gmina Ojrzeń ogłasza przetarg

  • Adres: 06456 Ojrzeń, Ciechanowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 671-83-20 , fax. 0-23 671-83-10
  • Data zamieszczenia: 2017-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ojrzeń
    Ciechanowska 27
    06456 Ojrzeń, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 671-83-20, fax. 0-23 671-83-10
    REGON: 13037833800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: -
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Dziennego Domu „Senior+”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie Dziennego Domu „Senior +” , polegające na nadbudowie i przebudowie ze zmianą użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na budynek domu seniora, wraz z wykonaniem przyłącza wodociągowego oraz instalacji gazowej ze zbiornikiem na gaz płynny propan-butan. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: określony jest w załączonej dokumentacji projektowej, (za zgodą projektantów dokonano zmian mających na celu wyeliminowanie z opisów znaków towarowych) oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych i w przedmiarach robót stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiar robót obejmuje wszystkie prace związane z wykonaniem całości zamówienia, jednakże ma on jedynie charakter informacyjny, przedmiot zamówienia obejmuje wszelkich prac niezbędnych do realizacji zamówienia, przewidzianych w dokumentacji projektowej i niniejszym dokumencie. Zamawiający będzie wymagał wykonania podbitki, także należy przyjąć ten element prac do kalkulacji ceny. Podbitka wykonana z PCV w postaci paneli i kratek nawiewnych, zgodnie z przyjętym przez producenta podbitki rozwiązaniem. Kolor podbitki do uzgodnienia z zamawiającym na etapie realizacji inwestycji. Rodzaj tynku zewnętrznego silikonowy. Należy przyjąć współczynniki przenikania ciepła okien i drzwi zewnętrznych, według obowiązujących obecnie warunków technicznych dla nowo budowanych obiektów, czyli: współczynnik ten powinien wynosić co najwyżej 1,1 W/m2K dla okien oraz 1,3 W/m2K dla drzwi zewnętrznych. Wszystkie zewnętrzne okna należy wyposażyć w nawiewniki higrosterowane dwustrumieniowe. Inwestor wymaga stosowania szkła bezpiecznego w stolarce okiennej i drzwiowej, w każdej pozycji, gdzie jest przewidziane stolarka przeszklona, w szybach wewnętrznych. Zamawiający będzie wymagał odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełnienia wymagań opisanych powyżej, przy odbiorze inwestycji. Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, sygnały i znaki ostrzegawcze, wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót, wygody społeczności i innych. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę umowną, tak samo, jak obsługa geodezyjna (tyczenie budynku itp.). Zamówienie obejmuje także: poniesienie kosztów wynikających z ogrodzenia tymczasowego placu budowy, kosztów wywózki, zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi, wykonania badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót. 3. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy ( marka, znak towarowy, producent, dostawca) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze sztuką budowlaną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Oznacza to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że we wszystkich przypadkach dopuszczalne jest zastosowanie materiałów równoważnych. 4. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia (wykonanej usługi) wynosi min. 36 miesięcy od dnia zakończenia jej świadczenia, zaś maksymalnie 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach