Gmina Godziszów ogłasza przetarg
- Adres: 23-302 Godziszów, Godziszów Trzeci 121A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 015 8710002 , fax. 015 8711110
- Data zamieszczenia: 2016-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Godziszów
Godziszów Trzeci 121A 121A
23-302 Godziszów, woj. lubelskie
tel. 015 8710002, fax. 015 8711110
REGON: 00053789800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.godziszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozów lessowych w ciągu drogi gminnej nr 113540 L od km 0+687 do km 0+900 i od km 1+140 do km 1+361 w miejscowości Zdziłowice Pierwsze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zadania jest utwardzenie dna i odwodnienie wąwozów lessowych w ciągu drogi gminnej nr 113540 L od km 0+687 do km 0+900 i od km 1+140 do km 1+361 w miejscowości Zdziłowice Pierwsze. Opracowanie zawiera projekt robót drogowych zawartych w pasie drogi gminnej nr 113540L. Zakres opracowania określono na podstawie Promesy DOLiZK-III-7741-11-19/2016 , katalogów i wytycznych technicznych dla dróg. Projekt obejmuje wykonanie odbudowy-remontu przez odtworzenie nawierzchni z płyt ażurowych , uzupełnienie ubytków w podbudowie oraz ścięcie i uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym. Projektuje się szerokość jezdni 3,00m oraz do 0,5m pobocza obustronnie w granicach ramowych istniejącej konstrukcji nawierzchni. W wyniku robót nie nastąpi zmiana parametrów użytkowych ani technicznych istniejącej drogi. Rozpatrywany obiekt liniowy zlokalizowany jest w ciągu drogi gminnej dojazdowej do gospodarstw i gruntów rolnych w m-ści Zdziłowice Pierwsze. Powyższa droga obsługuje ruch pojazdów związany z gospodarką rolną terenu i turystyką. Obszar, na którym zlokalizowany jest przedmiot opracowania, nie figuruje w Rejestrze Konserwatora Zabytków, zatem nie jest objęty ochroną dziedzictwa kulturowego i nie występują na nim obiekty wymagające takiej ochrony w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162 poz. 1568 z późniejszymi zmianami). Teren inwestycji nie znajduje się na obszarze Natura 2000, nie figuruje w Rejestrze Konserwatora Przyrody, oraz nie podlega ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Droga-wąwóz budowana była w latach sześćdziesiątych posiada długość 1120 m , szerokość zmienną 4,00 i 5,00 m.. Na drodze występują doły i wyboje są znaczne ubytki. Dojazd do miejsca inwestycji możliwy jest bezpośrednio z drogi gminnej i powiatowej. Na obszarze prowadzonej inwestycji występuje niebezpieczeństwo spływu nadmiernych wód opadowych. Nie są to obszary górnicze. Teren nie podlega wyłączeniu z produkcji rolnej, ani też leśnej. Na podstawie oględzin i odkrywek roboczych gruntu stwierdzono co następuje: Teren, na którym projektuje się obiekt, jest wolny od zabudowy podziemnej, występują zadrzewienia; jest wolny od obiektów kubaturowych. . Grunty rodzime oraz nasypowe stanowią lessy, iły, gliny, gliny piaszczyste, grunty wysadzinowe nieprzepuszczalne, spoiste z grupy nośności G-2, klasa III-IV, niekorzystne dla posadowienia obiektów kubaturowych. Droga posiada nieuregulowane spadki poprzeczne i podłużne uniemożliwiające odprowadzenie wody opadowej z jezdni. W przekroju poprzecznym występują koleiny dochodzące do głębokości 0,30m, a w miejscach zapadnięć widoczne są zastoiska wody. Szerokość istniejąca waha się 4-5 m. Trasa w planie zawiera odcinki proste i krzywoliniowe. Nie badano występowania poziomu wody gruntowej. Zaprojektowane utwardzenie dna wąwozu zostało usytuowane w planie tak, aby wysokie walory użytkowe były powiązane z otaczającym zagospodarowaniem przestrzennym oraz poczuciem bezpieczeństwa użytkowania. Gabaryty obiektu zostały dostosowane do warunków i potrzeb sytuacyjnych. Brak odpowiednich spadków powierzchniowych, obciążenie pojazdami oraz działanie wód opadowych i czynników atmosferycznych spowodowało dalszą degradację nawierzchni i podbudowy drogi, dlatego też projektuje się nawierzchnię o następujących warstwach w kolejności technologicznej: - Nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych podwójnie zbrojonych 75 x 100 x 12,5 cm - Warstwa podsypkowa cementowo-piaskowa 1 : 4 - gr. 5 cm - Warstwa odcinająca z piasku średnio lub gruboziarnistego - gr. 10 cm - Zaprojektowano pobocza gruntowe o szerokości do 0,50m każde ze spadkami 8% w kierunku do osi jezdni. Uformowane pobocza gruntowe należy zagęścić do Is=0.97 oraz E2=100MPa.pobocza wykonać w miejscach gdzie jest to możliwe. Wielkość robót została ujęta w przedmiarze robót. Parametry techniczne drogi: - Kategoria drogi - gminna, dojazdowa - Prędkość projektowa - 40 km/h - Nawierzchnia - I klasa obciążenia - Szerokość jezdni drogi - 3,00m - Szerokość poboczy - 2 x 0,5m - Spadek poprzeczny jezdni - 2% (daszkowy odwrócony) - Spadek podłużny - zgodnie z istniejącą nawierzchnią Profil podłużny drogi usytuowany jest w osi drogi od punktu PT : od km 0+687 do punktu KT w kilometrze 1+361. Profil podłużny należy określić i usytuować po analizie nawierzchni istniejącej. Przekroje konstrukcyjne stworzono na podstawie warunków określonych w Dz.U. Nr 43 z 2 marca 1999 rok poz. 430 w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie oraz w oparciu o ustalenia z Inwestorem. Szerokości poszczególnych elementów projektowanego obiektu jest dostosowana do natężenia ruchu, uwarunkowań związanych z dostępnością terenu oraz do rachunku ekonomicznego. Na całej długości rozpatrywanego odcinka drogi występuje przerój drogi pełnej, jezdnia jednopasowa, spadek na całości jezdni obustronny-daszkowy odwrócony, obustronne pobocza. Szerokość jezdni wynosi 3,0 m, pobocza 2 x do 0,5m Nawierzchnia z płyt drogowych podwójnie zbrojonych ażurowych typu JOMB 75*100*12,5-wnęki w płytach wypełnione podsypką cementowo-piaskową. Spadki powierzchniowe jezdni daszkowe odwrócone na płytach skrajnych wynoszą i = 2% i skierowane są do osi jezdni; spadek poprzeczny płyt środkowych i=0% , spadki poboczy gruntowych szerokości do 0,5m skierowane są do osi jezdni i wynoszą 8%. . Nie przewiduje się formowania skarp. Gabaryty poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz szczegółowe rozwiązania techniczne ich zastosowania przedstawiono na opracowaniach graficznych. Powierzchniowe odwodnienie poszczególnych elementów drogi z wód opadowych zapewniają spadki poprzeczne z ukłonem w kierunku do osi jezdni, spadki na jezdni wynoszą i=2%, . Spadki pobocza i=8%. Spadki podłużne projektowanego obiektu winny być zgodne z ukształtowaniem istniejącej nawierzchni oraz zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Odprowadzenie wód opadowych dokonuje się poprzez daszkowy układ spadków w przekroju poprzecznym do terenów niżej położonych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uggodziszow.bip.lubelskie.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni korony zapory czołowej Zalewu Zemborzyckiego w Lublinie na długości 301,8 mb w podziale na dwa odcinki A-B 107,8 mb i C-D 194 mb.
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi gminnej Nr 108594L Wola Trzydnicka-Agatówka Kopaniny od km 2+068,23 do km 2+625,97
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja, przebudowa, remont 3 odcinków dróg gminnych w miejscowościach Kawęczyn, Nowa Osada i w Wólce Ratajskiej
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w ciągu drogi gminnej Nr 103513L od km 0+000 do km 0+400, dz. Nr ewid. 709/4, obręb geodezyjny Zabiele
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1554L od drogi wojewódzkiej nr 815 - Brzeźnica Książęca - Zabiele - Brzeźnica Bychawska - do drogi powiatowej nr 1553L od km 5+199 do km 6+350 realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa ulicy Spacerowej w Łęcznej
Dodano: 2016-06-16 - Przebudowa drogi nr 105193L w Ciechankach Łęczyńskich, sposobem zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa ulicy Pasternik od PSP w Łęcznej wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej, sposobem zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-04-27 - Przebudowa drogi nr 105189L w miejscowości Trębaczów
Dodano: 2016-03-02 - MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH
Dodano: 2016-02-24