Przetargi.pl
Utrzymanie i remonty cząstkowe wybranych odcinków dróg leśnych o nawierzchni gruntowych na terenie Nadleśnictwa Lębork w 2018 r.

Nadleśnictwo Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 635 958, , fax. 598 622 227
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lębork
    Wojska Polskiego 32
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 598 635 958, , fax. 598 622 227
    REGON: 77052800600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lebork.gdansk.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i remonty cząstkowe wybranych odcinków dróg leśnych o nawierzchni gruntowych na terenie Nadleśnictwa Lębork w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie niewielkich odcinków dróg leśnych, których stan techniczny nie pozwala na wywóz drewna oraz prowadzenie pilnych prac gospodarczych. Zakres robót obejmuje wykonanie trzynastu remontów wybranych odcinków dróg leśnych zlokalizowanych na całym terenie Nadleśnictwa Lębork. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznika nr 2 do SIWZ) określa dokumentacja techniczna, na który składa się Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót STWiOR (załącznik nr 2.3. do SIWZ) oraz Karty technologiczne nr 3, 4, 5, 6 poradnika technicznego „Drogi leśne” Warszawa-Bedoń 2006 (technologia wykonania prac) (załącznik nr 2.4. do SIWZ), natomiast dokumentację pomocniczą stanowi Przedmiar robót (załącznik nr 2.1. do SIWZ) oraz Kosztorys ofertowy (załącznik nr 2.2. do SIWZ). 3) Prace obejmują wykonanie: • Utwardzenie nawierzchni tłuczniem betonowym o uziarnieniu 0/64 mm (transport, rozkładanie, zagęszczanie) – w ilości szacunkowej 1900 ton – teren Nadleśnictwa; • Remont dwóch przepustów – leśnictwo Szczenurze, Stęknica; • Ścinanie poboczy gr. 15 cm w ilości szacunkowej 600 m2 – teren Nadleśnictwa; • Przebudowa zjazdu na drogę powiatową nr 1306G w leśnictwie Ulinia – zgodnie z decyzją Zarządu Dróg Powiatowych w Lęborku nr ZDP-16r-5428/03/2018 z dnia 01.03.2018. 4) Szczegółowy przedmiot zamówienia - zakres rzeczowy opisany jest w przedmiarze robót (załącznik nr 2.1. do SIWZ). Wszystkie określone w przedmiarze konserwacje i remonty stanowią jeden przedmiot zamówienia, rozliczany jedną fakturą końcową. 5) Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia kompletnie, z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, SST, kartami technologicznymi nr 3, 4, 5, 6 poradnika technicznego „Drogi leśne” Warszawa-Bedoń 2006 (załącznik nr 2.4. do SIWZ), obowiązującymi przepisami prawa, polskimi i europejskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, standardami współczesnej wiedzy technicznej i technologii, przepisami bhp, ppoż., i poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 6) Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia dostarcza oraz zabezpiecza Wykonawca. 7) Materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 8) SIWZ nie narzuca zastosowania wyrobów konkretnego producenta. Dopuszczalne jest zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do zaproponowanych w dokumentacjach projektowych i przedmiarach. Równoważność odnosi się w szczególności do cech funkcjonalnych, właściwości technicznych i jakości zastosowanych materiałów i urządzeń. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 9) Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3 a ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 108)), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę albo Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: a) prace ręczne związane z wykonaniem podstawowych robót budowlanych oraz prace pomocnicze (tj. prace fizyczne); b) czynności operatorów maszyn budowlanych. Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zostały określone w rozdziale nr 19 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP Paribas S.A. nr rachunku: 62 2030 0045 1110 0000 0092 8540 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Utrzymanie i remonty cząstkowe wybranych odcinków dróg leśnych o nawierzchni gruntowych na terenie Nadleśnictwa Lębork w 2018 r.”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (przed upływem terminu składania ofert) zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r., poz. 110). 4) Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli przed upływem terminu składania ofert rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznana kwota wadium. Kopię przelewu potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty (nie spinając (nie zszywając) z ofertą). 6) Wadium w formach innych niż pieniężna zaleca się wnieść w oryginale w kasie Zamawiającego (pokój nr 10 w kasie Nadleśnictwa Lębork, czynna w godz. od 800 do 1400) przed upływem terminu składania oferty, kopię wadium należy złożyć w ofercie (nie spinając (nie zszywając) z ofertą). 7) Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 8) Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP, e) termin ważności gwarancji – który musi co najmniej pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w pkt 10.1 SIWZ. 9) Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. 10) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP. 11) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - a zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy PZP są zobowiązani do załączenia do oferty Pełnomocnictwa dla wyznaczonego spośród siebie Wykonawcy kierującego (lidera), ustanowionego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 2) Dokument lub Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty przez osobę reprezentującą Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo lub dokument należy złożyć wraz z ofertą w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach