Przetargi.pl
Utrzymanie dróg leśnych, składów na drewno, szlaków zrywkowych w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik

Nadleśnictwo Gromnik ogłasza przetarg

  • Adres: 33-180 Gromnik, Generała Andersa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48146514205 , fax. +48146515081
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gromnik
    Generała Andersa 1
    33-180 Gromnik, woj. małopolskie
    tel. +48146514205, fax. +48146515081
    REGON: 350545576
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg leśnych, składów na drewno, szlaków zrywkowych w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg leśnych, składów na drewno, szlaków zrywkowych w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik z podziałem na zadania, które tworzą jedną całość. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Zadanie nr I obejmuje dostarczenie wraz z wbudowaniem mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm, 0 - 63 mm i tłucznia frakcja 31,5-63 mm na drogi leśne i składy drewna w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik. Uwaga: nie dopuszcza się kruszywa z kamienia wapiennego! 3. Zadanie nr II obejmuje usługi koparko ładowarką i spycharką polegające na naprawie szlaków zrywkowych - niwelacja nawierzchni, równanie kolein, korekta trasy szlaku, ścinanie poboczy oraz odtworzenie/oczyszczenie rowów w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik. 4. Informacje szczegółowe 4.1. ZADANIE NR I 1) Zadanie nr I obejmuje dostarczenie wraz z wbudowaniem mieszanki kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm, 0-63 mm i tłucznia frakcja 31,5-63 mm na drogi leśne i składy drewna w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik. Szacunkowa ilość: - Mieszanka kruszywa łamanego 0-63 mm: Bieśnik 210 m3, Kąśna Górna 60 m3, Pleśna 40 m3, Zalasowa 124 m3, Bogoniowice 120 m3, Skrzyszów 140 m3, Burzyn 140 m3, Bistuszowa 140 m3 - Tłuczeń frakcja 31,5-63 mm: Bieśnik 170 m3, Kąśna Górna 30 m3, Pleśna 20 m3, Zalasowa 80 m3, Bogoniowice 80 m3, Skrzyszów 100 m3, Burzyn 130 m3, Bistuszowa 115 m3 - Mieszanka kruszywa łamanego 0-31,5 mm: Bieśnik 50 m3, Kąśna Górna 30 m3, Pleśna 0 m3, Zalasowa 20 m3, Bogoniowice 30 m3, Skrzyszów 20 m3, Burzyn 0 m3, Bistuszowa 0 m3 2) Wbudowanie kruszywa na drogach leśnych o nawierzchniach tłuczniowych (odcinkowe, punktowe naprawy nawierzchni - nierówności, dziury, wyboje) musi polegać na przygotowaniu podłoża poprzez spulchnienie oraz właściwe wyrównanie, wyprofilowanie nawierzchni z dostosowaniem do spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni jezdni i mechaniczne zagęszczenie nawierzchni zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej. 3) Wbudowanie kruszywa na składach na drewno (grubość nawierzchni 10-20 cm ustalana przez Zamawiającego na zleceniu) musi polegać na właściwym wyrównaniu, wyprofilowaniu nawierzchni z dostosowaniem spadków do uwarunkowań terenowych i mechanicznym zagęszczeniu zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zrealizowania całego zakresu dostawy tłucznia wraz z wbudowaniem w terminie określonym w SIWZ bez konieczności ponoszenia z tego tytułu kar umownych. 5) Zamawiający przewiduje zlecanie dostarczenia wraz z wbudowaniem jednorazowo minimalnych ilości tłucznia, mieszanek kruszyw tj. 10 m³. 4.2. ZADANIE NR II 1) Zadanie nr II obejmuje usługi koparko - ładowarką o mocy minimum 74,2 kW (100 KM) i spycharką o mocy minimum 74 kW (100 KM) polegające na naprawie szlaków zrywkowych - niwelacja nawierzchni, równanie kolein, korekta trasy szlaku, ścinanie poboczy oraz odtworzenie/oczyszczenie rowów w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik. Szacunkowa ilość: - Efektywny czas pracy koparko-ładowarki: Bieśnik 31 godz., Kąśna Górna 49 godz., Pleśna 30 godz., Zalasowa 31 godz., Bogoniowice 26 godz., Skrzyszów 0 godz., Burzyn 16 godz., Bistuszowa 31 godz. - Efektywny czas pracy spycharki: Bieśnik 50 godz., Kąśna Górna 114 godz., Pleśna 30 godz., Zalasowa 88 godz., Bogoniowice 46 godz., Skrzyszów 0 godz., Burzyn 44 godz., Bistuszowa 43 godz. 4.3. INFORMACJE DOTYCZĄCE WSZYSTKICH ZADAŃ 1) Zamawiający przewiduje możliwość jednostronnej redukcji Przedmiotu zamówienia w wysokości odpowiadającej potrzebom Zamawiającego i zmianę ilości w poszczególnych leśnictwach. 2) Wykonawca będzie wykonywał Przedmiot zamówienia na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Zamawiającego. 3) Zamawiający zastrzega, iż zlecenia na wykonanie Przedmiotu zamówienia następować będą w/g potrzeb Zamawiającego, a z tego faktu nie będą wynikać dla Wykonawcy jakiekolwiek roszczenia. 4) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska i zaleceniami Zamawiającego. 5) Wykonawca na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót. 6) Informacje dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: Transport materiałów na teren wykonania robót należy wykonać środkami transportu dostosowanymi do tonażu określonego na drogach dojazdowych do miejsca prowadzenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku: 12 2030 0045 1110 0000 0084 0200 Nadleśnictwo Gromnik, ul. Generała Andersa 1, 33-180 Gromnik z dopiskiem: „Wadium przetargowe: Utrzymanie dróg leśnych, składów na drewno, szlaków zrywkowych w leśnictwach Nadleśnictwa Gromnik” 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (kasa pokój nr 16). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie Przedmiotu zamówienia; 3) kwotę gwarancji/poręczenia; 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w kasie, a jego kopia w ofercie. 8. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) kosztorys ofertowy sporządzony według przedmiaru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 3) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy na formularzu oferty; 4) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt 7.1, 7.2, 7.3, 7.4; 5) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (zał. nr 2 do SIWZ); 6) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium okresu gwarancji - na formularzu oferty; 7) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium termin płatności - na formularzu oferty; 8) pełnomocnictwo - (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego; 9) zaleca się dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej. W przypadku wniesienia wadium w innej formie kopię dokumentu zaleca się dołączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu należy zdeponować zgodnie z wymogami SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach