Przetargi.pl
Utrzymanie bieżące oznakowania pionowego oraz malowanie i odnowienie oznakowania poziomego w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2010-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie bieżące oznakowania pionowego oraz malowanie i odnowienie oznakowania poziomego w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy dróg pełni Prezydent Miasta Zielona Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące integralną część SIWZ (załącznik nr 11). 2. Utrzymanie oznakowania pionowego obejmuje: 1) Codzienny objazd Miasta, prostowanie znaków, obracanie tablic znaków oraz podawanie wykazu ulic raz w tygodniu zamawiającemu z przeprowadzonej kontroli oznakowania ulic Miasta. 2) Prowadzenie dziennika objazdów opisującego harmonogram przeprowadzania codziennych objazdów sprawdzających umożliwiający przedstawicielowi Zamawiającego kontrolę bieżącego stanu wykonania zlecenia. 3) Czas przystąpienia do naprawy uszkodzonych znaków drogowych lub oznakowania i zabezpieczenia niebezpiecznych miejsc na drodze ustala się na: a) 1 godzina od zgłoszenia - zabezpieczenie i oznakowanie niebezpiecznych miejsc na drodze, b) 4 godziny od zgłoszenia w godzinach 600 - 1800, c) 8 godziny od zgłoszenia w godzinach 1800 - 600, d) 2 godzin od zgłoszenia w dni wolne i święta po zgłoszeniu telefonicznym lub faksem przez Zamawiającego do Wykonawcy. 4) Ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 60 mm w ilości do 410 szt. 5) Montaż tablic znaków drogowych wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej gr.1,25 mm krawędzie podwójnie gięte, folia odblaskowa II generacji w ilości do 661 szt. 6) Montaż poręczy ochronnej łańcuchowej o rozstawie słupków z rur o średnicy 60 mm co 1,5 m w ilości do 398 m. 7) Montaż poręczy łańcuchowej ozdobnej w ilości do 30m. 8) Odnowienie farbą poręczy ochronnych łańcuchowych w ilości do 1450 m. 9) Prowadzenie magazynu i ewidencji elementów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu z demontażu. 3. Utrzymanie oznakowania poziomego obejmuje: 1) Malowanie i odnawianie oznakowania poziomego jezdni cienkowarstwową farbą akrylową o podwyższonej szorstkości (linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych) o łącznej powierzchni do 7 000 m2. 2) Malowanie i odnawianie oznakowania poziomego jezdni cienkowarstwową farbą akrylową o podwyższonej szorstkości (linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych) o łącznej powierzchni do 9 100 m2. 3) Malowanie i odnawianie oznakowania poziomego jezdni cienkowarstwową farbą akrylową o podwyższonej szorstkości ( linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych), o łącznej powierzchni do 12 600m2. 4) Malowanie i odnawianie oznakowania poziomego jezdni cienkowarstwową farbą akrylową o podwyższonej szorstkości (strzałek , napisów i innych symboli), o łącznej powierzchni do 5 000 m2. 5) Likwidacja istniejącego oznakowania poziomego - wypalenie palnikami lub frezowanie, o łącznej powierzchni do 800 m2. 4. Wszystkie znaki urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego należy wykonywać zgodnie z Załącznikiem nr 1 - 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 ). 5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość 1.500 000,00 zł. na czas trwania umowy. 6. Wykonawca udzieli na wykonane prace rękojmi wynoszącej: 1) dla oznakowania pionowego 12 miesięcy, 2) dla oznakowania poziomego 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 23.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach