Przetargi.pl
Usługi sprzątania pomieszczeń RDW Hrubieszów Zad. nr 1 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie RDW Hrubieszów Zad. nr 2 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Obwodu Drogowego Hrubieszów

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka
    22500 Hrubieszów, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania pomieszczeń RDW Hrubieszów Zad. nr 1 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie RDW Hrubieszów Zad. nr 2 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Obwodu Drogowego Hrubieszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi sprzątania pomieszczeń RDW Hrubieszów Zad. nr 1 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie RDW Hrubieszów Zad. nr 2 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Obwodu Drogowego Hrubieszów Zakres usług obejmuje: 1) Zad. nr 1 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie RDW Hrubieszów a) Odkurzanie wykładzin dywanowych odkurzaczem – codziennie, b) Odkurzanie i wytarcie na mokro powierzchni wykonanych z terakoty i paneli podłogowych – pomieszczenia biurowe, korytarze, klatka schodowa i schody zewnętrzne wejściowe – codziennie, c) Wynoszenie śmieci z koszy i niszczarek do pojemnika Zamawiającego, zakładanie w koszach na śmiecie nowych worków – codziennie, d) Sprzątanie łazienki – codziennie, e) Zmywanie kabiny prysznicowej - raz w miesiącu, f) Zapewnienie stałej dostępności papieru toaletowego (papier min. dwuwarstwowy) – codziennie, g) Mycie muszli sedesowych pisuaru środkami dezynfekcyjnymi – codziennie, h) Zakładanie do muszli odświeżaczy do toalet (kostka lub listek) - raz w tygodniu, i) Dostarczenie odświeżaczy w aerozolu min 300 ml na każdą kabinę Wymiana odświeżaczy w aerozolu - dwa razy w miesiącu, j) Mycie umywalek, zlewu kuchennego, lustra i półeczki pod lustrem – codziennie, k) Wycieranie kurzu na biurkach, parapetach po wewnętrznej stronie okna, szafkach, półkach, itp. – codziennie, l) Wycieranie kurzu na parapetach po zewnętrznej stronie okien - dwa razy w miesiącu m) Nabłyszczanie powierzchni biurek, szaf, półek itp. Powierzchni - raz w tygodniu, n) Mycie drzwi – wewnętrzne - raz w miesiącu, o) Mycie drzwi – zewnętrzne - dwa razy w miesiącu, p) Mycie okien (powierzchnie wewnętrzne i zewnętrzne) - cztery razy w roku (m-c: marzec, maj, sierpień, październik), q) Czyszczenie odpowiednim środkiem i trzepanie wykładzin podłogowych - dwa razy w roku (kwiecień, wrzesień), r) Czyszczenie odpowiednim środkiem chemicznym urządzeń technicznych będących na wyposażeniu RDW tj. komputerów, kserokopiarek, drukarek, telefonów itp. – codziennie, s) Opróżnianie śmietniczki zewnętrznej – codziennie, t) Mycie osłon z poliwęglanu przy schodach wejściowych, zewnętrznych - raz w miesiącu, u) Oczyszczenie barierek przy schodach wewnętrznych i zewnętrznych - raz w tygodniu. 2) Zad. nr 2 Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Obwodu Drogowego Hrubieszów a) Odkurzanie, po czym wycieranie na mokro powierzchni wykonanych z terakoty i paneli podłogowych – pomieszczenia biurowe, korytarz, szatnia – codziennie, b) Wynoszenie śmieci do pojemnika Zamawiającego, zakładanie w koszach na śmiecie nowych worków – codziennie, c) Sprzątanie łazienki – codziennie, d) Zmywaniem kabiny prysznicowej - raz na tydzień, e) Zapewnienie stałej dostępności papieru toaletowego (papier min. dwuwarstwowy) – codziennie, f) Zakładanie do muszli odświeżaczy do toalet (kostka lub listek) - raz w tygodniu, g) Mycie muszli sedesowej i pisuaru środkami dezynfekcyjnymi – codziennie, h) Mycie umywalek w łazience i pomieszczeniu magazynowym – codziennie, i) Wycieranie kurzu na biurkach, parapetach po wewnętrznej stronie okna, szafkach, półkach, itp. – codziennie, j) Wycieranie kurzu na parapetach po zewnętrznej stronie okien - dwa razy w miesiącu, k) Nabłyszczanie powierzchni biurek, szaf, półek itp. - raz w tygodniu, l) Mycie drzwi – wewnętrzne - raz w miesiącu, m) Mycie drzwi – zewnętrzne - dwa razy w miesiącu, n) Mycie okien (powierzchnie wewnętrzne i zewnętrzne) - cztery razy w roku (m-c: marzec, maj, sierpień, październik), o) Czyszczenie żaluzji - dwa razy w roku (mc: kwiecień, październik), p) Czyszczenie sidingu - cztery razy w roku (m-c: marzec, maj, sierpień, październik), q) Czyszczenie odpowiednim środkiem chemicznym urządzeń technicznych będących na wyposażeniu OD tj. komputerów, kserokopiarek, drukarek, telefonów itp. – codziennie, r) Opróżnianie śmietniczek wraz z wymianą worków w pomieszczeniach biurowych, szatni i łazience – codziennie. 3. Sposób wykonywania zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi starannie, własnym sprzętem, używając środków czystości dobrej jakości i odpowiednich dla danych powierzchni. 2) Wszelkie środki czystości (płyny, pasty, środki nabłyszczające, aerozole, odświeżacze do toalet, szczotki, ścierki, worki do odkurzacza, worki na śmieci, papier toaletowy itp.) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, na własny koszt. 3) Wykonawca zobowiązuje się do oszczędnego zużywania energii elektrycznej i wody niezbędnej do wykonania prac, o których mowa w umowie. 4) Czynności związane ze sprzątaniem będą wykonywane we wszystkie dni robocze w godzinach 15:00 – 20:00, mycie okien i sidingu oraz pranie wykładzin z uwagi na charakter i zakres usług może być wykonywane w dni wolne od pracy uzgodnione z Zamawiającym. 5) Przed rozpoczęciem sprzątania każdorazowo wykonawca rozbroi system alarmowy własnym kodem otrzymanym przy przekazaniu pomieszczeń. 6) Klucze do pomieszczeń Wykonawca będzie pobierał, a po zakończeniu sprzątania będzie pozostawiał w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Natomiast klucz do drzwi wejściowych Obwodu Drogowego w Hrubieszowie wykonawca otrzyma od Zamawiającego a po zakończeniu wykonywania zamówienia zwróci Zamawiającemu. 7) Po zakończeniu sprzątania, każdorazowo, Wykonawca zamknie wszelkie sprzątane pomieszczenia i okna oraz dla zadania nr 1 uzbroi system alarmowy przekazanym przez Zamawiającego kodem. 8) Wykonawca zobowiązuje się do: nie przeglądania dokumentów i nie korzystania z komputerów i innych urządzeń (telefony, faksy, kserokopiarka) znajdujących się w pomieszczeniach biurowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 299,00 zł słownie złotych: dwieście dziewięćdziesiąt dziewięć zł 00/100. Zadanie nr 2: 97,00 zł słownie złotych: dziewięćdziesiąt siedem zł 00/100. Łącznie zadania nr 1 i 2: 396,00 zł słownie złotych: trzysta dziewięćdziesiąt sześć zł 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach