Przetargi.pl
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Bychawie

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23100 Bychawa, ul. Antoniego Budnego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5661393 w. 28 , fax. 815 660 256
  • Data zamieszczenia: 2017-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
    ul. Antoniego Budnego 5
    23100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5661393 w. 28, fax. 815 660 256
    REGON: 16771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Bychawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Bychawie 2. Zamówienie obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, świetlicy, korytarzy w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie. Sprzątanie po godzinach pracy tj. po godz.1500. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy, zaopatrzenia pracowników w ubrania robocze i środki czystości. 4. Wykonawca zapewnia również środki czystości oraz sprzęt do utrzymania czystości w sprzątanych pomieszczeniach. 5. Opis budynku administracyjno – biurowego RDW w Lublinie z/s w Bychawie ul. A. Budnego 5: 1) Budynek administracyjno – biurowy parterowy. Całkowita powierzchnia wnętrza - 156,00 m2, w tym: - ogólna powierzchnia pomieszczeń biurowych - 99,00 m2, - powierzchnia korytarzy - 38,00 m2, - ilość toalet - 2/19,00 m2, 2) Rodzaj podłoża - wykładziny PCV - 38,00 m2, - wykładziny dywanowe - 27,45 m2, - panele podłogowe - 44,45 m2, - terakota - 46,10 m2, 3) Powierzchnia glazury - 50,00 m2, 4) Okna plastikowe - 26,80 m2. 6. Wyszczególnienie czynności do wykonania w ramach sprzątania siedziby RDW 1) Sprzątanie pomieszczeń dokonywane będzie we wszystkie dni robocze po godz. 1500 do godz. 2100. 2) Sprzątania pomieszczeń będzie dokonywać wyznaczony do tego pracownik po uprzednim podpisaniu oświadczenia o zachowaniu tajemnicy służbowej. 3) Zmiana pracownika może być dokonana po uprzednim uzgodnieniu ze Zleceniodawcą. 4) Odkurzanie wykładzin dywanowych - codziennie. 5) Mycie i nabłyszczanie powierzchni z PCV – codziennie. 6) Mycie terakoty – codziennie. 7) Mycie glazury w miarę potrzeb lub na polecenie Zleceniodawcy. 8) Wycieranie kurzu na biurkach, blatach, półkach, parapetach – codziennie. 9) Mycie i dezynfekcja toalet – codziennie. 10) Uzupełnianie papieru toaletowego – w miarę potrzeb. 11) Mycie okien i drzwi (2- krotne) w terminach uzgodnionych ze Zleceniodawcą. 12) Pranie zasłon i firanek w terminach mycia okien lub na polecenie Zleceniodawcy. 13) Mycie grzejników c. o . po sezonie grzewczym. 14) Gaszenie światła po zakończonej pracy. 7. Zabrania się: 1) Spożywania alkoholu w miejscu pracy. 2) Korzystanie z telefonów, faksów w sprawach prywatnych. 3) Korzystania z komputerów 4) Używania kserokopiarki. 5) Wpuszczania do sprzątanych pomieszczeń osób trzecich. 8. Sprzątający ponosi odpowiedzialność w czasie sprzątania za sprzęt elektroniczny znajdujący się w sprzątanych pomieszczeniach. Zabrania się mycia sprzętu elektronicznego płynami. Sprzęt należy przetrzeć flanelą. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób sprzątającej wykonującej czynności wymienione w pkt. III.6 10. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców.Wielkość lub zakres zamówienia:16157,50 z. netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 400,00 zł słownie złotych: czterysta 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach