Środowiskowy Dom Samopomocy ogłasza przetarg
- Adres: 20-442 Lublin, ul. Abramowicka 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7439942 , fax. 081 7439942
- Data zamieszczenia: 2010-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Środowiskowy Dom Samopomocy
ul. Abramowicka 2 2
20-442 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7439942, fax. 081 7439942
REGON: 43000253000020 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Środowiskowy Dom Samopomocy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi księgowe dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublinie ul. Abramowicka 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi księgowe dla Zamawiającego określone w rozporządzeniu Komisji (WE) Nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007r. Szczegółowe zadania wykonawcy: a/ prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych (do 20 szt. rocznie), b/ prowadzenie ewidencji wyposażenia (do 100 pozycji rocznie), c/ aktualizacja wyceny środków trwałych, d/ księgowanie na kontach księgi głównej i prowadzenie właściwej dokumentacji pomocniczej (do 180 pozycji miesięcznie), e/ sporządzanie bilansu zamknięcia miesiąca, kwartału, półrocza, roku oraz dokonywanie wymaganych przez jednostki nadzorujące sprawozdań finansowych (min. kwartalne, roczne, za całość wykonania zadania i inne według wskazań jednostek nadzorujących) w terminach określonych przez jednostkę nadzorującą, f/ sporządzanie zestawień obrotów i sald (miesięczne, za pełny rok kalendarzowy, na koniec wykonania zadania), g/ przygotowywanie materiałów niezbędnych do windykacji należności, h/ sporządzanie określonych przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych - deklaracji podatkowych, i/ sporządzanie i składanie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (dla jednostki i osób zatrudnionych na umowę o pracę i zlecenie - do 35 osób miesięcznie), j/ obsługa pracowników Zamawiającego w zakresie spraw finansowo-księgowych związanych ze stosunkiem pracy, w szczególności (dla grupy pracowników do 35 osób): - prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń, - przygotowywanie list płac dla zatrudnionych u Zamawiającego pracowników, - nadzór nad terminową wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom, - naliczanie świadczeń urlopowych i przygotowanie list płac wypłaty świadczeń, - wystawianie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia, - przygotowywanie wniosków emerytalno- rentowych, k/ prowadzenie korespondencji związanej tematycznie z zakresem wykonywanych obowiązków, l/ prawidłowe organizowanie obiegu, kontroli, archiwizowania i zabezpieczenia dokumentów księgowych, tworzenie wewnętrznych aktów prawnych w tym zakresie, m/ nadzór nad prowadzoną dokumentacją i obrotem kasowym, n/ opracowywanie rocznego planu finansowego i dokonywanie zmian planu w ciągu roku kalendarzowego, o/ opracowywanie bieżących informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego, p/ udzielanie wyjaśnień organom kontrolnym w trakcie prowadzonych kontroli, przedkładanie stosownej dokumentacji, q/ czynna reprezentacja Zamawiającego w trakcie prowadzonych kontroli. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.misericordia.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi księgowe dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublinie ul. Abramowicka 2
Dodano: 2009-12-11 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu: Księgowość z elementami kadr i płac, łącznie dla 10 osób uprawnionych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Puławach.
Dodano: 2009-07-13