Przetargi.pl
USŁUGA WYKONANIA KOMPLEKSOWEGO PROJEKTU BUDOWLANEGO PARKU ZABYTKOWEGO PRZY ULICY SZPITALNEJ 1 W SOSNOWCU

Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
    ul. Szpitalna 1 1
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
    REGON: 24083705400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA WYKONANIA KOMPLEKSOWEGO PROJEKTU BUDOWLANEGO PARKU ZABYTKOWEGO PRZY ULICY SZPITALNEJ 1 W SOSNOWCU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania kompleksowego projektu budowlanego parku zabytkowego przy ul. Szpitalnej 1 w Sosnowcu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, na którą składają się: 1.1 wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie obszarów wytyczenia alejek w oparciu o geodezyjną lokalizację drzewostanu wskazanego w posiadanej inwentaryzacji dendrologicznej: a) projekt budowlany wykonawczy b) kosztorysy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (odrębne dla każdego projektu). 1.2 wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej do projektu koncepcyjnego zieleni (nasadzeń drzew, krzewów i bylin), zawierającego: kosztorysy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 1.3 wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej do projektu koncepcyjnego wytyczenia alejek, zawierający: a) projekt budowlany wykonawczy b) kosztorysy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (odrębne dla każdego projektu). 1.4 wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej do projektu zabezpieczenia, zachowania i utrwalenie substancji zabytku - do posiadanego projektu stabilizacji konstrukcyjnej groty kamiennej, obejmującej: a) Projekt budowlany wykonawczy b) Projekt konstrukcji. c) Kosztorysy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 1.5 wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej stabilizacji konstrukcyjnej części składowych zabytku lub ich odtworzenie w zakresie niezbędnym dla zachowania tego zabytku - dla historycznie istniejącej studni, obejmującej: a) Projekt budowlany wykonawczy (z wykonaniem prac archeologicznych) b) Kosztorysy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (odrębne dla każdego projektu). 1.6 dokumentacji projektowo - kosztorysowej do projektu koncepcyjnego dokonania niezbędnych prac budowlanych; tj: niwelacja terenu, rozbiórka pozostałości po obiektach budowlanych dostosowanie do funkcji parku nie funkcjonującej infrastruktury podziemnej drobne formy budowlane (schody terenowe, barierki, istniejące murki; murki oporowe, schody zewnętrzne) ujednolicenie nawierzchni spójnej z nowoprojektowanymi elementami otoczenia kołowe trakty komunikacyjne piesze trakty komunikacyjne obejmującej: Projekt budowlany wykonawczy Kosztorysy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (odrębne dla każdego projektu). Projekty instalacji 1.7 dokumentacji projektowo - kosztorysowej do projektu koncepcyjnego ogrodzenia terenu parku, obejmującej: Projekt budowlany wykonawczy Kosztorysy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót . Projekty instalacji 1.8 wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej do projektu koncepcyjnego małej architektury (ławki, altana, wiaty, stojaki, kosze na terenie parku oraz skwery na dziedzińcach szpitala). Projekt budowlany wykonawczy Kosztorysy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót . 1.9 wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej do projektu koncepcyjnego - informacji o mediach i niezbędnej dla nich infrastrukturze (latarnie, oświetlenie bolardowe), obejmującej: a) Projekt budowlany wykonawczy b) Projekt instalacji elektrycznych oświetlenia i gniazd c) Uzgodnienia branżowe d) Kosztorysy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (odrębne dla każdego projektu). 2. Przedmiot zamówienia, dla całego zakresu zadań wskazanych w ust. 1 obejmuje: Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i opracowań, uzyskanie warunków technicznych, opinii i sprawdzeń niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Przygotowanie kompletnego wniosku i uczestnictwo w procedurze o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z Prawem Budowlanym oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Sprawowanie nadzoru autorskiego. Informacja BIOZ. 3. Projekty wykonawcze oraz wycena muszą uwzględniać wykonywanie prac na terenie parku zabytkowego i konieczność wprowadzenia prac ze szczególną ostrożnością, ze względu na istniejący drzewostan. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację poszczególnych zadań w ścisłym oparciu o Kompleksowy projekt rewaloryzacji parku zabytkowego przy ul. Szpitalnej 1 w Sosnowcu. 5. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być sporządzona zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), - zawierać rozwiązania zgodne z obowiązującymi przepisami dotyczącymi wymagań, jakim winny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r.Dz.U.11.31.158 z późn. zm.), - przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.). 6. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna zawierać: 6.1.projekt budowlany i projekty wykonawcze architektury i konstrukcji opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wraz ze wszelkimi wymaganymi opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do otrzymania pozwolenia na budowę - w liczbie 6 egzemplarzy; 6.2.projekty budowlano-wykonawcze instalacji wszystkich niezbędnych branż. - wszystkie w liczbie po 6 egzemplarzy; 6.3 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż, opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, uwzględniające rodzaje robót budowlanych oraz nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień - w liczbie 6 egzemplarzy; 6.4. informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w liczbie 6 egzemplarzy; 6.5. kosztorysy inwestorskie wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury zawierające wszystkie wyszczególnione w par. 7 rozporządzenia pozycje, w tym w szczególności: a) założenia wyjściowe do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne technologiczne i organizacyjne nie określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych, b) przedmiary robót będące podstawą do sporządzenia kosztorysów inwestorskich, przez które należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w liczbie 3 egzemplarzy; 6.6 przedmiary robót będące podstawą do sporządzenia ofert przetargowych przez Wykonawców - w liczbie 3 egzemplarzy; 6.7 Zbiorcze zestawienie kosztów (ZZK) w ilości 3 egzemplarzy. Ponadto Wykonawca przekaże Zamawiającemu 2 komplety materiałów, każdy na 1 płycie CD w formacie pdf. 6.8 Pliki w wersji elektronicznej należy nazwać odpowiednio dla danego zakresu i branży. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 7.1. formalne uzgodnienie materiałów przedprojektowych w zakresie rozwiązań funkcjonalnych przed rozpoczęciem opracowywania dokumentacji oraz uwzględnienie, podczas opracowywania projektu, wymogów Zamawiającego, dotyczących wprowadzanych rozwiązań; a) koncepcje (materiały przedprojektowe) zostaną przedłożone Zamawiającemu w terminie nieprzekraczalnym 14 dni o daty podpisania umowy, b) Zamawiający w terminie do 10 dni dokona oceny przedłożonych materiałów, c) w przypadku uwag Zamawiającego Wykonawca dokona korekt w ciągu 3 dni roboczych i przekaże Zamawiającemu, a Zamawiający dokona ich oceny w ciągu 3 dni roboczych. W przypadku uchybienia wyżej określonych terminów zapisy § 7 ust. 1 stosuje się odpowiednio. 7.2 konsultowanie z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania dokumentacji istotnych elementów mających wpływ na koszty, rozwiązania funkcjonalne, architektoniczne, konstrukcyjne, materiałowe - przy jednoczesnym założeniu, że zaproponowane rozwiązania i materiały zapewnią optymalizację kosztów; 7.3. w chwili rozpoczęcia realizacji projektu (ogłoszenia postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji) udzielanie odpowiedzi pisemnej na ewentualne zapytania w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze, licząc od dnia przekazania zapytania przez Zamawiającego; w przypadku, gdy odpowiedź na zapytanie powodować będzie konieczność wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej, Wykonawca wprowadzi te zmiany w terminie nieprzekraczającym 4 dni, uwzględniając je w kosztorysie inwestorskim oraz przedmiarach robót (również w wersji elektronicznej); 7.4. w przypadku wątpliwości Zamawiającego dotyczących treści ofert złożonych w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej konsultacji i udzielenia stosownych wyjaśnień, a także będzie zobowiązany do oceny i wydawania stosownej opinii na temat złożonych dokumentów uwiarygodniających produkty równoważne do wskazanych w dokumentacji projektowej. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 7.5. Wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji inwestycji, w zakresie, o którym mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). 7.6. Dokumentacja winna być wykonana przy zachowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności uregulowań zawartych w art. 29 ust. 3, który określa, że przedmiot zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy -lub równoważne- lub inne równoznaczne wyrazy wraz z informacją, co należy rozumieć pod określeniem równoważności, celem umożliwienia Zamawiającemu porównania w trakcie postępowania przetargowego na wykonanie robót, przedstawionych elementów równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach