Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach socjalnych i biurowych Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie ZMŚ/01/2018

Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, ul. Złotoryjska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 505 500 , fax. 768 505 501
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica
    ul. Złotoryjska 89
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 768 505 500, fax. 768 505 501
    REGON: 2754200033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: JB

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach socjalnych i biurowych Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie ZMŚ/01/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach socjalnych i biurowych Instytutu Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy - budynki Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie, ul. Żukowicka 1 (teren KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Huta Miedzi Głogów II). 2. CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania 3. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest pranie odzieży roboczej przy użyciu sprzętu (pralki) Zamawiającego i środków chemicznych Wykonawcy wraz z rozwieszeniem oraz utrzymanie czystości w budynkach biurowych i socjalnych w Instytucie Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy - budynki Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie, ul. Żukowicka 1 (teren KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Huta Miedzi Głogów II). Zamawiający wymaga, aby umowa była realizowana z należytą starannością. Zamawiający będzie dokonywał cyklicznej kontroli czystości w pomieszczeniach przyjętych do sprzątania. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.3 Wymagana liczba osób świadczących usługi utrzymania czystości: min 1 osoba. 3.4 Ogólne warunki realizacji zamówienia: 3.4.1 Przed rozpoczęciem świadczenia usług Wykonawca przeszkoli wszystkich pracowników oddelegowanych do pracy na terenie zakładu Zamawiającego w zakresie przepisów BHP i Ppoż. oraz sporządzi instrukcję bezpiecznego wykonywania prac w zakresie wymienionym w SIWZ. Ze względu na występowanie czynników szkodliwych oraz terenu przemysłu ciężkiego, pracownicy Wykonawcy realizujący prace przy ul. Żukowickiej 1, muszą posiadać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej (Dz.U. z 2003 r. nr 169, poz. 1650 z późn. zm.) dopuszczenie do pracy przez lekarza badań profilaktycznych. 3.4.2 Przed rozpoczęciem realizacji Umowy Wykonawca przedstawi do wglądu do działu BHP IMN O/Legnica, zaświadczenie lekarskie potwierdzające dopuszczenie pracownika do pracy oraz kartę szkolenia wstępnego BHP. W przypadku braku powyższych dokumentów pracownik Wykonawcy nie zostanie dopuszczony do pracy. 3.4.3 Osoby myjące okna na wysokości co najmniej 1,0 m nad poziomem podłogi powinni posiadać aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości oraz umiejętnie posługiwać się przydzielonymi im, przez Wykonawcę, środkami ochrony indywidualnej oraz urządzeniami zabezpieczającymi, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej (Dz.U. z 2003 r. nr 169, poz. 1650 z późn.zm.). 3.4.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo opiniowania pracownika wykonującego przedmiot zamówienia, w przypadku opinii negatywnej, pracownik nie będzie dopuszczony do pracy. 3.5 Wykonawca ma obowiązek zapewnić swoim pracownikom środki ochrony indywidualnej wymagane na danym stanowisku pracy. W przypadku wykonywania pracy bez wymaganych środków ochrony indywidualnej pracownik Wykonawcy zostanie odsunięty od pracy. 3.6 Wykonawca odpowiada za przechowywane w porządkowanych pomieszczeniach biurowych dobra rzeczowe i informacje oraz nie ma prawa wchodzić w posiadanie żadnych ze zgromadzonych tam dóbr i informacji ani tym bardziej udostępniać ich osobom trzecim. W przypadku naruszenia tej instrukcji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy z Wykonawcą. Zatrudnieni do realizacji zamówienia pracownicy mają obowiązek zabezpieczyć sprzątane pomieszczenia przed dostępem osób trzecich zarówno podczas czynności sprzątania, jak i po ich zakończeniu. 3.7 Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia gospodarcze do przechowywania sprzętu oraz udostępni pracownikom Wykonawcy swoje pomieszczenia socjalne. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracowników ponosi Wykonawca. 3.8 Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga ze strony Wykonawcy zatrudnienia na podstawie Umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1. 3.9 W trakcie realizacji przedmiotu Zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie Umowy o prace osób wykonujących czynności zawarte w Załączniku nr 1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania złożenia wyjaśnień w przypadku wystąpienia wątpliwości w zakresie spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, stanowiącego przedmiot zamówienia. Ponadto Zamawiający ma prawo żądać ze strony Wykonawcy: a) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie Umów o pracę za ostatni miesiąc rozliczeniowy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, w postaci zapewniającej ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Ustawy z dn. 28 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3.9.1 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie Umowy o pracę osób wykonujących określone w Załączniku nr 1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej, w wysokości określonej w Projekcie Umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie Umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie Umowy o pracę osób wykonujących czynności wymienionych w Załączniku nr 1. 3.9.2 W dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób (Załącznik nr 6 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 3.9.3 Okres zatrudnienia przez Wykonawcę osób realizujących umowę na podstawie umowy o pracę winien obejmować cały okres realizacji zamówienia. 3.9.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.10 Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, w celu zapoznania się z miejscem oraz warunkami prowadzenia prac objętych zamówieniem i obowiązującymi przepisami o ruchu osobowym na terenie Huta Miedzi Legnica. 3.11 Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na obiekcie na dzień 26.03.2018r., godzina. 11:00 po wcześniejszej awizacji e- mailowej na adres kontakt@polgrit.com.pl 3.12 Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże Wykonawcy przepisy, o których mowa w § 11 ust.3 i 4 projektu Umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach